اینستاگرامشبکه های اجتماعی

معرفی چند ترفند ساده اینستاگرام

معرفی چند ترفند ساده اینستاگرام

معرفی چند ترفند ساده اینستاگرام

همانطور که می دانید این روزها شبکه اجتماعی اینستاگرام نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا محبوبیت بسیاری دارد . البته بهتر است بدانید که این شبکه‌ی اجتماعی تنها در میان جوانان پرطرفدار نیست، بلکه طبق آمار ۳۲% از بزرگ‌سالان نیز طرفدار پر‌و‌پا قرص این اپلیکیشن هستند؛ افرادی که به تازگی قصد دارند از این اپلیکیشن استفاده کنند یا اینکه می‌خواهند سطح خود را بالا ببرند بهتر است که با ترفندهای آن آشنا شوند.

هر چند افراد مختلف از اینستاگرام از اینستاگرام با اهداف مختلف استفاده می‌کنند. برخی از کاربران از طریق اینستاگرام یک کسب‌وکار اینترنتی راه‌اندازی کرده‌اند، برخی دیگر بازاریابی محتوا یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستند که اکانت اینستاگرام مشتریان خود را مدیریت می‌کنند یا اصلاً عده‌ای کاربر عادی هستند که برای ارتباط با دوستان خود از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. مهم نیست که شما در کدام دسته از کاربران اینستاگرام قرار می‌گیرید مهم این است که با یادگیری ترفندهای اینستاگرام و نکاتی که کمتر کسی از آن‌ها اطلاع دارد می‌توانید از این اپلیکیشن به بهترین شکل استفاده کنید.

همه‌ی عکس‌هایی که لایک کرده‌اید را ببینید

آیا تابه‌حال شده بخواهید تمام عکس‌هایی که لایک کرده‌اید را در یک صفحه و به صورت یکجا مشاهده کنید؟ برای این کار کافی است به صفحه‌ی شخصی خودتان بروید و سپس روی Options کلیک کنید. این گزینه در آیپد و آیفون با عکس چرخ‌دنده و در گوشی‌های اندروید با علامت ۳ نقطه عمودی مشخص شده است. پس از وارد شدن به این بخش روی گزینه Posts You’ve Liked کلیک کنید.

مجموعه‌ای از عکس‌های ذخیره شده بسازید

یکی از جالب‌ترین ترفندهای اینستاگرام، ایجاد آلبوم تصاویر است. اینستاگرام علاوه بر نمایش عکس‌های لایک شده به‌صورت یکجا، امکان دیگری هم دارد. امکانی که به شما اجازه می‌دهد یکسری از عکس‌ها را ذخیره کرده و با آن‌ها یک مجموعه بسازید. برای استفاده از این ترفند اینستاگرام به صفحه‌ی پروفایل خود رفته و روی علامت بوکمارکی که در گوشه‌ی سمت راست منوی بالای عکس‌هایتان قرار دارد کلیک کنید.

سپس روی تب Collections کلیک کنید و Create Collection را انتخاب نمایید و نام دلخواهتان را انتخاب کنید. برای مثال مثال در تصویر زیر یک مجموعه برای ذخیره کردن غذاهای رستوران‌های مختلف با نام All The Food درست شده است .

بعد از انتخاب نام روی گزینه‌ی Done کلیک کنید. بنابراین از این به بعد می‌توانید عکس‌های موردعلاقه و مرتبط را در این مجموعه ذخیره کنید. ذخیره کردن عکس‌ها در مجموعه نیز بسیار ساده است، تنها کافی است زیر هر پست مورد نظر روی علامت بوکمارک کلیک کنید.

در آخر، دوباره به مجموعه‌ی خود مراجعه کرده و زیرمجموعه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس روی Add to Collection کلیک کنید و از لیستی که باز می‌شود هر تعداد از عکس‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید

عکس‌هایی که دوستان‌تان به تازگی لایک کرده‌اند یا کامنت گذاشته‌اند را مشاهده کنید

اگر به دنبال این هستید که تعداد بیشتری از دوستان خود را در اینستاگرام پیدا کنید، این کار را می‌توانید از طریق دوستان فعلی خود انجام دهید. درواقع می‌توان گفت احتمال اینکه شخصی دوست مشترک با شما داشته باشد بسیار زیاد است و شما با مشاهده‌ لایک‌های افرادی که فالو کرده‌اید می‌توانید این دوست‌های مشترک را پیدا کنید.

برای انجام این کار روی آیکون قلب در نوار منوی پایین اینستاگرام کلیک کنید. شما در این صفحه لیستی از لایک‌ها و کامنت‌هایی را مشاهده می‌کنید که دیگران روی پست‌های شما گذاشته‌اند. در بالای صفحه تَبی با عنوان Following قرار دارد که با کلیک کردن روی آن می‌توانید فعالیت افرادی که فالو کرده‌اید را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا