phpبرنامه نویسیسایت و اپلیکیشن

آموزش اتصال قالب HTML به PHP

با سلام خدمت همه دوست داشتنی های سایت زرین هور. امروز میخواهیم در مورد چگونگی اتصال صفحه ها و قالب های PHP به HTML صحبت کنیم.

نکات مهم اتصال HTML به PHP

ابتدا باید این رو بگیم که اتصال HTML به PHP روش های خاصی ندارد. اتصال HTML به PHP توسط خود فرمت PHP انجام میشود. یعنی باید برای استفاده از همزمان از HTML و PHP فرمت فایل های HTML خودتون رو به PHP تغییر بدید. البته برای این کار باید زبان PHP را به خوبی فرا بگیرید. زیرا زبان PHP به خودی خود زبان عادی و کم کاربردی نیست. پس برای استفاده از این زبان و اتصال آن به HTML باید دوره های مختلفی را فرا گرفت

اما اکنون قسط داریم چند روش برای اتصال فایل های HTML به PHP به شما آموزش دهیم

ابتدا نرم افزار XAMPP را نصب کنید، سپس فایل های HTML خود را به فرمت PHP تغییر دهید

روش اول اتصال کد های PHP به HTML یا برعکس

ساده ترین روش استفاده از متد فرم های GET و POST است که بسیار ساده هستند و برای خوانایی کد ها نیاز دارند که فرمت فایل های شما PHP باشند. به این صورت بسیار راحت میتوان فایل های HTML را به صورت دو صفحه مجزا اجرا کنید. فراموش نکنید فرمت همه فایل های کد نویسی HTML شما باید با فرمت PHP ذخیره شوند.

اتصال کد های PHP در زیر تگ های HTML

این روش ویژه و فقط برای برخی از دستورات اجرا میشود و کاربردی میباشد. پس در استفاده از آن دقت کنید. برای استفاده از این روش، میتوان یک تگ HTML نوشت، و در زیر آن کد های PHP را اجرا کرد. برای مثال:

خیلی ممنون که تا پایان این مطلب همراهمان بودید، تا درودی دیگر به درود…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا