اپلیکشن هااخباراینستاگرامترفند هاترفندهای اندروید

آموزش اینستاگرام ،نکات ریز و کاربردی

آموزش اینستاگرام ،نکات ریز و کاربردی ، اینستاگرام یکی از محبوبترین اپلیکیشنهای دنیا برای عکس و فیلم است . این برنامه به دلیل سادگی طراحی و محیط زیبایش شما راجذب کرده در این نرم‌افزار ابزارهایی وجود دارد که با دانستن آنها بهتر از قبل میتوانید با برنامه کار کنید. در این مطلب به صورت خلاصه شما را با انها اشنا میکنیم.

ترفند اینستاگرام: ویژگی ‌هایی که خیلیا از آن خبر دار نیستند

چگونه فیلترها را مخفی و سازماندهی کنیم؟

فیلترها بخش امهمی از اینستاگرام هستند، با این وجود بسیاری از فیلترها وجود دارد که ممکن است شما ان را ندیده باشید وهمچنین میتوان ترتیب نمایش این فیلترها را تغییر دهید

برای این کار در صفحه فیلترها به انتهای صفحه اسکرول کنید، و همچنین ردی روی Manage کلیک کنید، سپس آن های رو که مورد انتخاب شما هستند روانتخاب کنید و همچنین انهایی که قصد مخفی کردن آنها را دارید را بردارید.

چگونه داده کمتری مصرف کنیم

اگر بسته‌های اینترنت شما زود به زود تمام میشود و مصرف اینستاگرامتان هم زیاد است برای این کار به پروفایل خود بروید

روی سه نقطه گوشه راست بالا کلیک کنید، قسمت Cellular Data Use را انتخاب کنید و دراخر Use Less Data را تیک بزنید.

آموزش ترفند اینستاگرام

سوابق جستجوی خود را پاک کنید

یه قسمت جستو جو بروید و پیج مورد نظر رو انتخاب کنید

آموزش ترفند اینستاگرام
آموزش ترفند اینستاگرام

در گوشه ی پیج مورد نظرتان یک قسمت (×) ضرب رو برای شما قرار داده و بعد با کلیک کردن روی ان میتوانید پیج مورد نظرتان را از،قسمت جستو جو حذف کنید .

پست هایتان را بعد از انتشار ویرایش کنید

افراد از حذف کردن تصاویری که قبلا انتشار کرده‌اند آگاه هستند ولی افراد کمی هستند که در مورد قابلیت ویرایش تصاویر بعد از انتشار اگاه باشند. اینستاگرام به شما اجازه میدهد تا مطلب خود را ویرایش کنید، و تگهای جدیدی برای تصویر قرار دهید برای این کار از همان بخشی که تصویر را حذف میکنید، گزینه ویرایش نیز در دسترس شماست.

Edit یا همان ویرایش در این قسمت میتوان عکس خود ویرایش کرد

استوری‌های اینستاگرام

در اینستاگرام در قسمت استوری فیلتر گذاری به وجود آمده است. زیرا کاربران snap chat از مدتها قبل از آن استفاده کرده اند، و آن اخیرا به اینستاگرام اضافه شده است.

و ان را میتوان در قسمت پایین مشاهده کرد و هنگامی که میخواهید سلفی بگیرید ان برچسپ ها را روی صورت خود مشاهده کنید.که مانند همین ویژگی در اسنپ چت است .

علاوه بر این، شما می‌توانید هر کس را در استوریهای خود تگ کنید، از هشتگ‌ها استفاده کنید از این رو ثابت شده است، استوری اینستاگرام واقعا برای جلب توجه کاربران و هدایت آنها به اینیستا گرام کارآمد است. و این را بدانید که در یک روز می‌توانید استوریهای نامحدود ارسال کنید.

آموزش ترفند اینستاگرام

غیر فعال کردن کامنت یا همان بستن کامنت ها

پستی را که میخواهید کامنت ان را غیر،فعال کنید باز کنید. بالای پست سه نقطه قرار دارد روی سه نقطه کلیک کنید turn off Commenting و ان گزینه رو انتخاب کنید کامنت پست غیر،فعال میشود و این کار برای همه ی پست هاایجاد نمی شود. هر بار هر پستی رو که میخواهید کامنت ان را غیر فعال کنید یاید انتخاب کرده و این مراحل را طی کنید .

موقعیت خود را چگونه مشخص کنیم در پست

هنگام اپلود عکس یا ویدویتان رویaddLocation کلیک کنید مکان خود را جستو جو کنید و ان را انتخاب کنید و بعد برچسپ لوکیشن در پست شما مشاهده میشود.

مشخص کردن تایم استفاده از اینیستاگرام

به پیج خود مراجعه کنید

آموزش ترفند اینستاگرام

در این قسمت روی ان سه خط کلیک کرده و بعد یک منو ایجاد کنید مانند منوی بالا. سپس روی دومین گزینه یا Your Acticity کلیک کرده و میتوان تایم استفاده و انلاین بودنتون رو در اینیستاگرام به راحتی بفهمید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا