cssHtmlJavascriptphpWordPressاخبارامنیتترفند های ویندوزتکنولوژیرایانه ایسایت و اپلیکیشنشبکهطراحی سایتنرم افزار

ارورهای گوگل چه معانی‌ای دارند (۲)

ارورهای گوگل چه معانی‌ای دارند ،در برخی از صفحات سایت ها وقتی سایت را باز میکنیم سری ارور می اورد از جمله(۵۰۰-۵۰۴و…) حال میخواهیم در ادامه به آن بپردازیم که این ارور ها چ معانی دارند و بر اثر چه چیزی نمایان میشود.

در این قسمت دوم به ارور های ۵۰۰-۵۰۲-۵۰۳-۵۰۴ میپردازیم.

ارور ۵۰۰ internal server

این نوع ارور ها مشخص نمیکند که دقیقا مشکل چه چیزی هست و گاهی نیاز است که شما برخی ارورهای رده ۵XX را رفع تا ارور ۵۰۰ هم نیز رفع شود . گاهی ممکن استبه دلیل مشکلات سیستم, اینترنت کاربر, کوکی و کش این نوع خطا ها رخ دهد و گاهی هم به خاطر خطا در کد نویسی و مشکلات در تنظیمات سرور هاست اینخطا رخ دهد.

ارور ۵۰۲ bad gateway

ارورهای گوگل چه معانی‌ای دارند ،به دلیل بروز مسائلی بینسرور های آنلاین که خارج از کنترل شما است رخ میدهد. با این حال گاهی اوقات هیچ مسئلهء خاصی وجود ندارد بلکه مرورگر شما فکر میکند ایم مشکل مربوط به تاجهیزات شبکه خانگی شما میباشد و یا علت دیگری دارد که خارج از کنترل شما است. ولی غالبا این ارور یک خطای شبکه ای بین سرورهای اینترنت است, به این معنی که اینه خطا ناشی از رایانه ی شما یا اینترنت شما نیست.

ارور ۵۰۳ service unavailable

بیشتر مواقع این خطا به این دلیل رخ میدهد که سرویس یا سرور بسیار مشغول است یا اینکه تعمیراتی در مورد آن در حال اجرا است به دلیل محدودیتهای اتصال, کنترل گر پهنای باند, منابع سیستم کلی, خرابی, ایمنی های باشد و یا با ارتقای ورژن PHP سرور حل شود و یا داشتن تداخل بین کد های این نوع ارور را نمایش دهد.

ارور ۵۰۴ gateway timeout

این معنی را میدهد این خطا که یک سرویس دهنده(سرور) دیگر که در تلاش باری بارگذاری صفحه وب یا تکمیل درخواست مرورگراست, را دریافت نکرده است. به بیان دیگر در بیشتر مواقع خارج از کنترل شما است تا بتوانید این خطا را رفع کنید و یا برقراری ارتباط با آن دستگاه فاقد سرعت کافی ایت چرا که هر قدر اتلاف زمان در سرور دیگر بیشتر باشد احتمال رخ داد ن این خطا بیشتر میشود. پیشنهاد میشود با یک پروکسی دیگر یا اینترنت دیگر و یا در زمان دیگر تست کنید.

امیدوارم این دانستنیها کابردی باشد برایتان…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا