اپلیکشن هااخباربازی

اپلیکیشن Gradient ، تشخیص ملیت از روی عکس

اپلیکیشن Gradient ، تشخیص ملیت ، این برنامه در اصل یک ادیتور فوق العاده قدرتمند و البته رایگان عکس است.

این برنامه می تواند با ند ابزار ساده و البته کارد کرد ساده .

شما را در خلق و ویرایش حرفه ای عکس ها کمک کند.

به صورت کلی این اپلیکیشن قابلیت‌های یک نرم‌افزار ویرایش عکس عالی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد .

این نرم‌افزار دارای دو ویژگی بسیار جذاب دارد! این قابلیت‌ها به نوعی موجب محبوبیت این اپلیکیشن شده‌است! قابلیت جدید این نرم افزار تشخیص نژاد و ملیت از روی چهره ی افراد می باشد.در زیر به ویژگی‌های این اپلیکیشن اندرویدی پرداخته ایم.

تشخیص مشابهت بین چهره ی شما و چهره ی سلبریتی ها

اپلیکیشن Gradient ویژگی جالبی دارد. می تواند شباهت چهره ی شما را با چهره های مضهور از جمله بازیگران و ورزشکاران و .. تشخیص دهد. و این امکان را به شما می دهد تا نتیجه آن را در اینستاگرام استوری و یا پست کنید. طبیعی است که این کار با فناوری پیشرفته ای قابل دست یابی است.و اینکه این نرم افزار رایگان است جای شک دارد. به طور کلی در این ایام که بیشتر مجبور به در خانه ماندن هستیم. برای پر کردن ائقات فراغت راهکار عالی است. نتایج این برنامه تشخیص شباهت به سلبریتی‌ها می‌تواند شما را حیرت زده کند که باتوجه به اینکه مدت زمان زیادی از انتشار اپلیکیشن Gradient نمی‌گذرد، تعداد بیش از ۱۰ میلیون دانلود صرفا از گوگل پلی رقم جالب و بحث برانگیزی به حساب می‌آید. 

قابلیت جدید تشخیص ملیت از روی عکس با اپلیکیشن Gradient!

اپلیکیشن Gradient ، تشخیص ملیت ، اپلیکیشن Gradient بیشتر رای ویژگی ای که  برنامه Ethnicity Estimate  به آن بخشیده است می شناسند.

این برنامه با استفاده از الگوریتمهای پیچیده و هوشمند هوش مصنوعی توانسته تا خروجی را از روی عکس شما بدهد.

مبنی بر اینکه شما بیشترین شباهت نژادی را به کدام کشور ها دارید. نتایج تشخیص ملیت از روی عکس در قالب چهار مورد از کشورهای محتمل برای شما به نمایش در می‌آید . این اپلیکیشن با اسکن اجزای مختلفی از چهره کاربر، بیشترین احتمالات ممکن را در رابطه با تعلق شخص داخل تصویر به نژاد و ملیتی خاص گزارش می‌کند برای مثال با دادن یک تصویر تصادفی مثلا به شما می‌گوید که این شخص ۵۵ درصد انگلیسی، ۲۸ درصد آمریکایی، ۱۴ درصد ایتالیایی و ۳ درصد چینی است.

اگرچه اطمینان و باور به صحت و واقعی بودن این قابلیت هنوز مشخص نیست.

اما تب قابلیت جدید تشخیص ملیت از روی چهره Gradient همه شبکه‌های اجتماعی را فرا گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا