اپلیکشن ها

برترین موزیک پلیر رایگان اندروید

برترین موزیک پلیر رایگان اندروید

موزیک پلیر آفلاین هنوز هم انتخاب اول بسیاری از کاربران اندروید است.

استفاده از سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی مثل اسپاتیفای یا اپل موزیک طی چند سال گذشته گسترش زیادی پیدا کرده است. بزرگترین نقطه قوت این سرویس‌ها دسترسی به تعداد بسیار زیادی موسیقی از هنرمندان گوناگون است. با استفاده از این سرویس‌ها دیگر نیازی ندارید ترک‌های موسیقی را روی گوشی ذخیره کرده و فضای آن را اشغال کنید، همچنین می‌توانید به آلبوم‌ها و آثاری که در اختیار ندارید هم دسترسی داشته باشید.

با تمام این‌ها خیلی از کاربران هنوز ترجیح می‌دهند مانند گذشته آهنگ‌های خود را روی گوشی ذخیره و با یک موزیک پلیر آفلاین آن‌ها را پخش کنند. مهمترین دلیل آن‌ها برای این کار همان آفلاین بودن این پلیرها است در حالی که سرویس‌های آنلاین پخش موسیقی حجم زیادی از دیتا را طلب می‌کنند. از طرف دیگر بسیاری از کاربران تمایل چندانی برای پرداخت مبلغی برای یک موزیک پلیر ندارند و عموما دنبال موزیک پلیر اندروید رایگان هستند. بسیاری از این موزیک پلیرها با وجود رایگان بودن امکانات و قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

برترین موزیک پلیر رایگان اندروید

۱- اپلیکیشن Impulse

اپلیکیشن Impulse برای اندروید
اپلیکیشن Impulse

شاید یکی از جالب‌ترین برنامه‌هایی که در دسته موزیک پلیر اندروید رایگان قرار می‌گیرد پلیر ایمپالس باشد.

وجه تمایز پلیر ایمپالس نسبت به سایر برنامه‌های هم نوع خود این است که این برنامه به گونه‌ای طراحی و ساخته شده که به راحتی بتوان با کنترل‌های حرکتی از آن استفاده کرد. از همین رو برای استفاده نه نیازی به دکمه دارید و نه حتی لازم است به آن نگاه کنید. ایمپالس کاملا مناسب مواقعی است که همزمان که مشغول انجام کاری مثل رانندگی یا ورزش هستید، بتوانید به سادگی پخش موسیقی را هم کنترل کنید. این برنامه از فرمت‌هایی مثل mp3 ،wav ،flac و ogg و دیگر فرمت‌های صوتی پشتیبانی می‌کند.

پخش بی‌وقفه، Crossfade، ده پوسته مختلف، اکولایزر ۵ بانده با قابلیت افزایش بیس، ویرایش برچسب‌های فایل موسیقی، دانلود خودکار کاور آلبوم‌ها و شخصی سازی کنترل‌های حرکتی از دیگر ویژگی‌های ایمپالس هستند. این برنامه با توجه به پشتیبانی از کنترل‌های حرکتی که ارائه می‌دهد از این حیث میان برنامه‌هایی که به عنوان موزیک پلیر اندروید عرضه شدند منحصر به فرد است.

دانلود موزیک پلیر Impulse برای اندروید

۲- اپلیکیشن Pixel

برترین موزیک پلیر رایگان اندروید
اپلیکیشن Pixel

اگر از هیچکدام از برنامه‌های بالا راضی نبودید، پیشنهاد ما اپلیکیشن Pixel است.

پیکسل به نسبت سایر اپ‌ها هم نقدهای کمتری دارد و هم دفعات کمتری دانلود شده و به همین دلیل کمتر شناخته شده است. پیکسل قابلیت پخش و جستجو رادیوهای آنلاین و پادکست‌ها را دارد و اگر پادکست مورد علاقه شما قسمت جدیدی را منتشر کند، از طریق یک نوتیفیکیشن شما را مطلع می‌کند. همچنین امکان پخش ویدیو و جستجو برای پادکست‌های ویدیویی نیز وجود دارد. دیگر امکانات پیکسل شامل اکولایزر ۵ بانده، افزایش بیس صدا، صدا سه‌بعدی، طراحی متریال با ۳ تم مختلف، امکان شخصی سازی پلیر با رنگ‌های دلخواه، پخش بدون وقفه، دانلود کاور آلبوم به صورت دستی یا خودکار، دانلود متن آهنگ‌ها و ویجت می‌شود.

دانلود موزیک پلیر Pixel برای اندروید

۳ – اپلیکیشن AIMP

اپلیکیشن AIMP

AIMP یک برنامه قدرتمند برای پخش موسیقی است که تقریبا از تمامی فرمت‌های موسیقی مانند FLAC ،MP3 و MP4 پشتیبانی می‌کند. کاربران در این برنامه می‌توانند مواردی مانند تم و رنگ‌های مورد استفاده در آن را شخصی سازی کنند. AIMP رابط کاربری ساده‌ای دارد و کار با آن آسان است. از امکانات برنامه می‌توان به اکولایزر فوق العاده عالی، پخش زنده HTTP و Volume Normalization اشاره کرد. AIMP علاوه بر این یک نسخه دسکتاپ نیز دارد.

این برنامه مطمئنا یک سر و گردن بلندتر از سایر برنامه‌های پخش موسیقی است.

دانلود موزیک پلیر AIMP برای اندروید

۴- اپلیکیشن Puslar

اپلیکیشن Puslar

پوسلار (Puslar) بدون تردید یکی از بهترین گزینه‌ها برای دانلود یک موزیک پلیر اندروید است.

طراحی متریال زیبا، ویرایش برچسب‌ها، پخش بی‌وقفه موسیقی (Gapless Playback)، پلی‌لیست هوشمند، تایمر خواب و امکان اتصال به اکانت Last.fm از ویژگی‌های اصلی این برنامه هستند. پوسلار همچنین از کروم‌کست هم پشتیبانی می‌کند. این پلیر مناسب کسانی است که به دنبال یک پخش کننده موسیقی با طراحی مینیمال، حجم کم و ظاهر زیبا هستند. یکی دیگر از نقاط قوت این اپلیکیشن عملکرد بسیار خوب آن هنگام اتصال به اندروید اتو (Android Auto) است.

دانلود موزیک پلیر Pulsar برای اندروید

۵- اپلیکیشن Shuttle Music Player

مهمترین تفاوت شاتل پلیر با سایر پخش کننده‌ها حجم کم و کارآمد بودن آن است. این برنامه عملکرد سریعی دارد و بر روی دستگاه‌های قدیمی‌تر هم بدون مشکل و روان اجرا می‌شود. رابط کاربری این برنامه هم از طراحی متریال بهره می‌برد و ظاهر مدرنی دارد. از مهمترین ویژگی‌های شاتل پلیر می‌توان به اکولایزر ۶ بانده به همراه امکان بهبود بیس، پخش بی‌وقفه ترک‌ها، نمایش متن آهنگ‌ها، دانلود خودکار کاور آلبوم‌ها، تم‌های متفاوت، تایمر خواب و قابلیت اتصال به اکانت Last.fm اشاره کرد. این شاتل پلیر با تمامی این امکانات تنها ۵.۵ مگ حجم دارد و با تمامی دستگاه‌های اندرویدی از نسخه ۵ به بعد سازگار است. نسخه پولی این برنامه نیز با چند قابلیت اضافه مثل پشتیبانی از کروم‌کست و تم‌های اضافی عرضه شده است.

دانلود موزیک پلیر Shuttle Music Player برای اندروید

ادامه این مطلب را در پست بعدی انتشار میدهیم با ما همراه باشید

نظرات و پیشنهادات خود را برایمان ارسال کنید،موفق باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا