اپلیکشن ها

برترین موزیک پلیر رایگان اندروید(۲)

برترین موزیک پلیر رایگان اندروید(۲) : در بخش اول در مورد اهمیت این اپلیکیشن ها کامل توضیح دادم.

گفتم که موزیک پلیر آفلاین هنوز هم انتخاب اول بسیاری از کاربران اندروید است.

و چند اگلیکشن رو معرفی کردم ، اگر بخش قبل را مشاهده نکردید بروی نوشته زیر کلیک کنید.

برترین موزیک پلیر رایگان اندروید (بخش اول)

امروز میخواهم در ادامه برنامه ها ی رایگان دیگر را معرفی کنم.

۱- اپلیکیشن jetAudio HD

jetAudio یکی از پلیرهایی است که برای مدت طولانی بهترین موزیک پلیر اندروید بوده است.

محبوبیت این پلیر به دلیل امکانات زیاد و رابط کاربری ساده آن است.

نسخه HD همراه با بسیاری از قابلیت‌های مختلف برای بهبود کیفیت و پخش صدا در کنار اکولایزر، افکت‌های ساده مثل بهبود بیس آهنگ، ویرایش برچسب‌های ترک، ویجت‌های مختلف و حتی پخش میدی (MIDI Playback) است. این برنامه در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده اما امکانات نسخه رایگان آن آنقدر زیاد است که اصلا نیازی به خریداری نسخه پرمیوم نخواهید داشت. jetAudio HD دارای یک اکولایزر ۱۰ بانده با ۳۲ حالت مختلف است و می‌تواند از فرمت‌های موسیقی Lossy و Lossless پشتیبانی کند. همچنین افکت‌ها و امکانات دیگری نظیر طنین ساز (Reverb) و X-Bass، کنترل سرعت پخش پلیر و نرمالیزه کردن صدا (Automatic Gain Control) هم در این پلیر موجود هستند.

دانلود موزیک پلیر jetAudio HD برای اندروید

۲- اپلیکیشن Phonograph

فونوگراف (Phonograph) یکی از جدیدترین موزیک پلیرهایی است که در دسترس کاربران قرار گرفته و بیشتر از همه از سادگی رابط کاربری، حجم اندک و راحتی در استفاده به عنوان نقاط قوت اصلی خود یاد می‌کند. این پلیر از زبان طراحی متریال استفاده می‌کند و سرعت بالایی هم دارد. کاربران می‌توانند به دلخواه تم برنامه را تغییر دهند اما ادیتور آن عملکرد چندان جالبی ندارد. افزون بر این می‌توانید اکانت Last.fm خود را هم به پلیر وصل کنید همچنین امکان ویرایش برچسب‌های فایل موسیقی نیز وجود دارد. در کنار این موارد یک ویجت برای صفحه خانه هم قابل استفاده است. این پلیر یک برنامه با کیفیت است و به دلیل سادگی و نبود امکانات اضافی، بیشتر از همه مناسب افرادی است که تنها می‌خواهند بدون هیچ زرق و برقی به موسیقی مورد علاقه‌شان گوش دهند.

دانلود موزیک پلیر Phonograph برای اندروید

۳- اپلیکیشن doubleTwist

doubleTwist جزو پلیرهای قدیمی و با سابقه گوشی‌های هوشمند به شمار می‌آید. این پلیر در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون بار در گوگل‌پلی دانلود شده و از محبوبیت زیادی برخوردار است. ظاهر برنامه مانند رقبا طراحی متریال دارد و شما را جذب می‌کند. در این برنامه می‌توانید آهنگ‌هایی که کاور ندارند را جستجو و کاور آلبوم مربوط به آن‌ها را دانلود کنید. پخش پادکست‌ هم از ویژگی‌های شاخص این پلیر است. اکولایزر ۱۰ بانده و پشتیبانی از بیشتر فرمت‌های موسیقی مثل FLAC و ALAC از دیگر امکانات این برنامه است. اگر به دنبال یک موزیک پلیر اندروید رایگان با امکانات مناسب و حجم معقول می‌گردید حتما این برنامه را امتحان کنید.

دانلود موزیک پلیر Shuttle Music Player برای اندروید

۴- اپلیکیشن Musicolet

موزیکولت (Musicolet) یکی از ساده‌ترین پلیرهای اندروید است. این برنامه دارای یک رابط کاربری سبک و روان و حجم بسیار کم است و از آنجایی که دسترسی به اینترنت ندارد کاملا آفلاین بوده و خبری از تبلیغات آزاردهنده در آن نیست. البته در طرف مقابل امکاناتی که نیاز به اینترنت دارند مانند استریم موسیقی و دیگر موارد هم در آن وجود ندارد. برای پخش موسیقی باید فایل‌ها را در گوشی خود ذخیره کنید. در این برنامه می‌توانید چندین لیست پخش را برای آهنگ‌های خود تنظیم کنید، امکانی که در پلیرهای مشابه کمتر آن را مشاهده می‌کنیم. اکولایزر، ویرایش برچسب‌های فایل آهنگ، نمایش متن آهنگ‌ها، ویجت و جستجو در فولدرهای گوشی از دیگر ویژگی‌های موزیکولت هستند. این برنامه همچنین دارای دو تم روشن و تاریک هم هست و از اندروید اتو نیز پشتیبانی می‌کند.

دانلود موزیک پلیر Musicolet برای اندروید

۵- اپلیکیشن Rocket Music Player

راکت پلیر چندین سال پیش در دسترس کاربران قرار گرفت و از آن زمان تا کنون پیشرفت زیادی داشته است. خیلی از باگ‌های آن برطرف شدند و در ادامه ویژگی‌های جدیدی هم به آن افزوده شده است. این پلیر از پادکست و پخش ویدیو پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم راکت پلیر امکان ساخت پلی‌لیست خودکار است. برای این کار برنامه ابتدا از شما مشخصه‌هایی مثل سال عرضه و یا سبک آهنگ را سوال می‌کند و پس از آن به طور خودکار مطابق با همان مشخصه‌ها برایتان یک پلی‌لیست می‌سازد. پشتیبانی از اندروید اتو و امکان ویرایش برچسب‌های فایل موسیقی هم از سایر امکانات این برنامه هستند.

می‌سازد. پشتیبانی از اندروید اتو و امکان ویرایش برچسب‌های فایل موسیقی هم از سایر امکانات این برنامه هستند.

نکته جالب در مورد این برنامه این است که با وجود اینکه مانند بیشتر پلیرها در دو نسخه رایگان و پولی عرضه می‌شود، برای استفاده از نسخه پولی نیازی به پرداخت هزینه ندارید و فقط باید تبلیغات را در برنامه فعال کنید. در این حالت امکانات بیشتری مثل اکولایزر ۱۰ بانده با امکان افزایش بیس، پخش بی‌وقفه، Crossfading و دیگر موارد فعال می‌شوند.

دانلود موزیک پلیر Rocket Music Player برای اندروید

امیدوارم این پست مفید بوده باشه و از این اپلیکیشن ها استفاده کنید

نظرات و پیشنهادات خود را برایمان ارسال کنید،موفق باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا