اینستاگرامشبکه های اجتماعی

ترفند مصرف اینترنت کمتر در اینستاگرام

ترفند مصرف اینترنت کمتر در اینستاگرام

اینستا گرام یکی از بهترین و جذابترین شبکه های اجتماعی جهان است که در کشور ما افراد زیادی به این برنامه علاقه مند هستند.با چند ترفند برای کاهش مصر ف اینترنت با ما همراه باشید.

کاهش مصرف اینترنت با غیر فعال کردن بخش اعلان ها:اعلان ها بخش مهمی از این شبکه میباشند و با آن ها به دایرکت،لایوها وبسیاری از بخش های دیگر پی میبرید.اما اگرقدری منطقی به این قضیه نگاه کنیم، به این پی میبریم که هیچ کس هنگامی که میخواهد اعلانی برای شما بفرستد از شبکه اجتماعی اینستاگرام بر ای پیدا کردن شما استفاده نمیکند بنابرین هیچ گونه دلیلی وجود ندارد که به وابسته باشید وبهترین کار این است که بخش اعالنها در اینستاگرام را غیر فعال کنید. و چرا که برای دریافت نوتیفیکیشین باید به اینترنت دسترسی کامل داشته باشید ودسترسی به این شبکه جهانی یعنی مصرف حجم اینترنت بسیار بالا!

برای اینکار میتوانید ابتدا به اینستا گرام بروید و وارد اکانت شخصی خودتان شده و قسمت تنظیمات را باز کنید وبخش نوتیفیکیشن را به روی خاموش (off)قرار دهید. اینستا گرام یک گزینه کلی برای خاموش کردن قسمت اعلانها دارد که مدت زمان ان هم محدود میباشد و شما نمیتوانید از ان قسمت برای همیشه استفاده کنید و کاملا محدود میباشد. و راه دیگری برای خاموش کردن قسمت اعلانها این است که نوتیفیکیشن دربیشترین موبایل های امروزی که بسیار پیشرفته میباشند از طریق تنظیمات خود موبایل شماست.شما میتوانید که ابتدا برنامه اینستاگرام را در تنطیمات موبایل خود پیدا کنید و دسترسی ان را به اعلانها ببندید.

مرحله اول:

در settings گزینه notifications را انتخاب کنید

ترفند مصرف اینترنت کمتر در اینستاگرام
notifications

مرحله دوم:

در notifications گزینه push notifications را انتخاب کنید

ترفند مصرف اینترنت کمتر در اینستاگرام
push notifications

مرحله سوم:

در notifications یه تعداد ساعات مشخص شده ،مدت زمان غیر فعالی را انتخاب کنید

ترفند مصرف اینترنت کمتر در اینستاگرام
ساعات مشخص شده مدت زمانی غیر فعالی را انخاب کنید

کاهش در مصرف اینترنت در اینستاگرام با خاموش کردن لود اتوماتیک پست ها

اینستاگرام برنامه ای است که دائم درحال فعالیت میباشد و تصاویر و ویدئو هارا لود می کند.شما میتونید کاری انجام دهید که مانع این وضعیت شوید و تا زمانی که خود این برنامه را باز نکنید هیچ گونه پستی برای شما باز و بروز نشود.

برای این کار ابتدا وارد حساب خود شوید وبخش تنظیمات ان را باز کنید.از میان گزینه های تنظیمات اینستاگرام اکانت را انتخاب نموده و برویmobile data use (در بعضی از موبایل ها cellular data use)کلیک کنید.حالا باید تنها اپشن موجود در صفحه را که جدید میباشد،و روی گزینه use less data کلیک کنید و ان را فعال کنید البته این حالت در صورتی میباشد که شما از دیتا موبایل خودتان استفاده کنید و ربطی به وای فای نداشته باشد

مرحله اول:

درsettings گزینه account را انخاب کنید

ترفند مصرف اینترنت کمتر در اینستاگرام
account

مرحله دوم:

در account گزینهcellular data use را انتخاب کنید

ترفند مصرف اینترنت کمتر در اینستاگرام
cellular data use

مرحله سوم:

در cellular data use گزینهdata saverرا غیر فعال کنید

ترفند مصرف اینترنت کمتر در اینستاگرام
گزینهdata saverرا غیر فعال کنید

برای جلوگیری کردن از حجم بسته اینترنتی شما ومصرف ان توسط اینستاگرام با خاموش کردن دیتا در زمان استراحت!

بخشی از اینترنت شما صرف برنامه هایی که در پس زمینه گوشیتان هستند مصرف میشوند.این موضوع برای برنامه هایی همچون اینستاگرام که کاملا برای اجرای ان به اینترنت نیاز داریم،بیش از بقیه مصرف دارد وبیش از بقیه خودنمایی میکند،ممکن است شما در گوشیتان مشغول کار دیگری باشید ولی اینستاگرام همواره به فعالیت خود و مصرف اینترنت ادامه یابد.

غیر فعال کردن بخش ذخیره عکس،ویئو در حافظه گوشیتان برای کاهش در مصرف اینترنت

زمانی که شما در برنامه اینستا گرام برای ذخیره عکس ها و ویدئوها اقدام میکنید این برنامه نسخه ی اصلی را در گوشیتان دانلود وذخیره میکند ،و این کار به مصرف اینترنت شما روند میدهد و به این موضوع توجه داشته باشید که در بیشتر مواقع تصاویرها ی گرفته شده با برنامه اختصاصی دوربین گوشی خودتان کیفیت بیشتری در اینستاگرام دارد وبهتر میباشد که با برنامه دوربین محتوای خودتان ذخیر و ثبت نماید و برای کند کردن روند مصرف اینستاگرام همچنین میتوانید که این ویژگی را خاموش کنید

برای این کار ابتدا وارد اکانت شخصی خود شوید و روی بخش تنظیمات گوشیتان کلیک کنید و در بخش اکانت بروی original postsکلیک کنید و گزینه save original posts را بردارید.

درمرحله اول:

در settings گزینه account را انتخاب کنید

ترفند مصرف اینترنت کمتر در اینستاگرام
account

مرحله دوم:

در گزینه account درگزینهoriginal posts را انتخاب کنید

ترفند مصرف اینترنت کمتر در اینستاگرام
original posts

مرحله سوم:

در original posts گزینه save original posts را غیر فعال کنید

ترفند مصرف اینترنت کمتر در اینستاگرام
save original posts

برای اینکه در این شبکه ها حرفه ایی باشید لطفا باما همراه باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا