اینستاگرامشبکه های اجتماعی

تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام : حتما تا به حال در حین بازدید از صفحات مختلف اینستاگرام، با آن تیک آبی معروف برخورد داشته اید! علامتی که در کنار اسم برخی از کاربران این شبکه اجتماعی معروف وجود دارد. چقدر این علامت را می شناسید و چقدر راجع به مزایای داشتن آن اطلاعات دارید؟

این مقاله درست برای شما نوشته شده است. کافیست فقط چند دقیقه وقت بگذارید و مطلب زیر را بخوانید تا یک بار برای همیشه به این مسئله خاتمه دهید.

از میان شبکه های اجتماعی، اینستاگرام با هفتصد میلیون کاربر فعال، یکی از پرطرفدار ترین ها به شمار می آید. این رقم عظیم نشان می دهد که این شبکه دیگر برای خودش یک کشور بزرگ ۷۰۰ میلیونی می باشد! این کشور روز به روز یک بروز رسانی جدید ارائه می دهد و استفاده از آن لذت بخش تر می شود. همین موضوع است که سبب می گردد همواره شاهد رشد اعضای آن باشیم و حتی کسانی که فکرش را هم نمی کردیم برای خودشان یک پروفایل بسازند.

حال در هیاهو عده ای نیز که از خود هیچ مطلبی برای ارائه ندارند اعتقادی هم به استفاده از قدرت خلاقیت و تفکرشان نیز ندارند! این اشخاص عموما اقدام به ساخت حساب های جعلی به نام اشخاص معروف می‌کنند. عموما ورزشکاران، بازیگران، سیاست‌مداران و سلبریتی‌ها شخصیت های معروف این اشخاص برای ساخت حساب های فیک هستند. این مسئله گاهی به جایی می رسد که حساب های کاربری جعلی یک شخصیت معروف از حساب واقعی خودش فالوورهای زیادتری دارد!

در این شرایط، تشخیص صفحه حقیقی افراد، از میان سایر پیج ها دشوار تر می‌شود. همه ی این اتفاقات باعث می شود که تیک آبی اینستاگرام ارزش و اهمیت واقعی خود را نشان دهد. این تیک به ما کمک می کند که راحت تر بتوانیم اشخاص معروف مورد نظر خود را بیابیم و صفحه ی حقیقی شان را از بین خیل انبوهی از صفحات فیک تشخیص دهیم.


راههای گرفتن تیک آبی اینستاگرام

۱- فالوورهای زیادی داشته باشید

این روش یکی از اولین روش هایی است که توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که تصور می کنند با داشتن فالوورهای بالا می تواند اعتبار را خریداری کرد. هرچند که برخی مواقع این روش جواب می دهد، اما بعضی موقع ها هم شانس با شما یار نیست و ممکن است با ۱ میلیون کاربر هم باز نتوانید این تیک آبی را دریافت کنید. 

2- جعل هویت

اگر به استفاده از روش های گول زننده علاقه دارید، می توانید به سراغ جعل هویت برای خود بروید. در این حالت شما باید چند اکانت فیک برای خود بسازید و هر بار با اکانت اصلی خود به اینستاگرام پیام دهید که برای شما اکانت جعلی ساخته اند. در این صورت اینستاگرام تصور می کند که شما محوب هستید و تیک آبی را به شما می دهد.

۳- فعال باشید

فعالیت همیشگی شما در اینستاگرام نشانه علاقه شما به این شبکه اجتماعی است. پس سعی کنید فعالیت خود را در این شبکه زیاد کنید تا احترام اینستاگرام را به خود جلب کرده و تیک آبی را دریافت کنید.

۴- فالوور فیک؟!

اگر تصور می کنید که فیک بودن فالوورهای شما اصلا مشخص نیست، سخت در اشتباهید. زمانی که تعداد لایک های شما با تعداد فالوورها هماهنگی نداشته باشد، شما دارید این پیام را ارسال می کنید که فیک هستید. پس با خریدن فالوور فیک شانس خود را برای گرفتن تیک آبی کم می کنید.

۵- تاییدیه بخرید

اگر می توانید دست به جیب شده و پول خرج کنید، پس بهتر است که اکانت اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کنید و پرداخت هزینه ای، تیک آبی را برای صفحه کاربری خود خریداری کنید.

۶- اعتبار خود را ثابت کنید

اصل بودن و واقعی بودن اولین چیزی است که اینستاگرام برایش ارزش قائل است. پس اگر واقعا خودتان هستید و می خواهید حرفه ای عمل کنید بهتر است که صفحه خود را به سایر شبکه های اجتماعی لینک کنید و آدرس سایت خود را شامل اطلاعات محل کار و … را در صفحه تان قرار دهید.

۷- داشتن یک بیوگرافی در ویکی پدیا

برای نشان اعتبار خود یک صفحه ویکی پدیا البته به زبان انگلیسی ایجاد کنید و اطلاعاتی در مورد خود البته واقعی در آن قرار دهید. در این صورت بعد از مدتی تیک آبی اینستاگرام به شما داده می شود.


نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. ☺

آرزو حسینی

مدیر گروه فنی مهندسی زرین هور آرزوهای زندگیمان را به اهداف زندگیمان تبدیل کنیم تا برای رسیدن به آنها تلاش کنیم نه اینکه فقط دعا کنیم...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا