اپلیکشن هاامنیتترفندهای اندرویدتلگرامشبکه های اجتماعی

رفع ریپورتی از اکانت تلگرام

رفع ریپورتی از اکانت تلگرام ،همه ی ما سال هاست که برای انتقال داده ها و ایجاد ارتباط با همدیگر و یا حتی سرگرمی از تلگرام استفاده میکنیم.اما علیرغم ازادی زیادی که در کار با تلگرام داریم این تلگرام است که برای دفاع از اسایش ما قوانینی را ایجاد کرده است.این قوانین قوانین سخت گیرانه ای نیستند اما ممکن است که گاهی باعث ریپورت شدن ما توسط سایر کاربران شوند.ار شما نیز با این مشکل مواجه شده اید در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما کمک کنیم.

در صورتی که شما ریپورت شده اید ،در این صورت، شما به عنوان فرد مزاحم که پیام‌های نامناسب و یا همان اسپم ارسال می‌کنید، شناخته می‌شوید و اگر تعداد این ریپورت‌ها به حد مشخصی برسد، تلگرام برای مدت زمانی معین، محدودیت‌هایی را در ارسال پیام برایتان ایجاد می‌کند.

استفاده از ربات تلگرام

آسان‌ترین روش برای خارج شدن از حالت ریپورت، استفاده از ربات @spambot است. این ربات توسط خود تلگرام ایجاد و برای همین منظور طراحی شده است. برای استفاده از این قابلیت می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا باید بر روی آی‌دی ربات (@spambot) کلیک نمایید یا در قسمت جست‌وجوی تلگرام، این آی‌دی را تایپ کنید
  2. پس از ورود به صفحه چت، بر روی Start کلیک کنید
  3. در مرحله بعدی، از میان گزینه‌های موجود، گزینه This is a Mistake را انتخاب نمایید
  4. سپس بر روی Yes کلیک کنید
  5. در ادامه و از میان گزینه‌های موجود No, never did that را انتخاب کنید
  6. پس از اتمام مراحل فوق، می‌بایست پیامی‌را برای تیم پشتیبانی تلگرام ارسال و اعلام کنید که حساب کاربری شما به اشتباه حذف شده است.
  7. پس از ارسال این پیام، پیغامی‌مبنی بر بررسی درخواست و ارسال پاسخ در اسرع وقت (از طرف تلگرام)، برایتان ارسال می‌شود
  8. معمولا حدود ۲۴ ساعت طول می‌کشد تا نتیجه درخواست مشخص شود

رفع ریپورت تلگرام از طریق استیکرها

یکی دیگر از روش‌های ساده برای برداشتن محدویت از اکانت تلگرامی، کمک گرفتن از استیکرهاست.

بدین طریق که می‌بایست حداقل از ۱۰ نفر از درخواست کنید تا دست‌کم ۱۰ استیکر برایتان ارسال کنند. توجه داشته باشید که این افراد نباید در لیست مخاطبین شما وجود داشته باشند. از این‌رو، پیشنهاد می‌شود که درخواست خود را در گروه‌هایی که در آن‌ها عضوی هستید، ارسال کنید.

پس از دریافت استیکرها، به هیچ عنوان صفحه پیام‌ها را باز نکنید. تقریبا یک هفته طول می‌کشد تا اکانت شما از حالت ریپورت خارج شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا