اخبار

عرضه‌ی اندروید ۱۰ برای ۳گوشی دیگر سامسونگ

عرضه‌ی اندروید ۱۰ برای ۳گوشی در به‌روزرسانی جدید شرکت سامسونگ سیستم‌عامل اندروید ۱۰ همراه بارابط‌ کاربری One UI 2.0 را به گوشی‌های هوشمند گلکسی A6 مدل ۲۰۱۸ و گلکسی A7 مدل ۲۰۱۸ و گلکسی A80 ارائه می دهد.

سامسونگ که قبلا اقدام به ، به‌روزرسانی اندروید ۱۰ به‌همراه رابط کاربری One UI 2.0 را برای گلکسی M40 و گلکسی A70s کرده بود. هم امنون خبر از تجهیز سه گوشی  هوشمند گلکسی A6 مدل ۲۰۱۸ و گلکسی A7 مدل ۲۰۱۸ و گلکسی A80 نیز به اندروید ۱۰ کوچ میدهد. از جمله ویژگی‌های این به‌روزرسانی جدید که بسته‌ی امنیتی نیز به آن اضافه شده است می‌توان به حالت Dark Mode، استفاده از ژست‌های جدید برای ناوبری در محیط کاربری و رابط‌ کاربری جدید One UI 2.0 اشاره کرد.

عرضه‌ی اندروید 10 برای 3گوشی دیگر سامسونگ

گلکسی A6 مدل ۲۰۱۸ نیز به‌روزرسانی جدید را با شماره‌سریال A600FNXXU5CTB9 دریافت خواهد کرد. متاسفانه مشخصات این به‌روزرسانی منتشر نشده است؛ اما قابل انتظار است این به‌روزرسانی شامل اندروید ۱۰ و رابط‌ کاربری جدید و بسته‌های امنیتی عرضه‌شده تا ۱ مارس ۲۰۲۰را شامل شود.

گوشی هوشمند بعدی که از سامسونگ آپدیت جدید را دریافت کرده است، گلکسی A80 است. آپدیت جدید با شماره‌ سریال A805FXXU4BTC3 برای این گوشی هشومند عرضه می‌شود تا کاربران از اندروید ۱۰ و رابط‌ کاربری One UI 2.0 برخوردار شوند. با‌این‌حال، گلکسی A80 فاقد قابلیت ضبط ویدئو از صفحه‌نمایش (Screen Recording) خواهد بود. همچنین، گفته شده است این گوشی میان‌رده بسته‌ی امنیتی فوریه‌ی ۲۰۲۰ را دریافت خواهد کرد و ارائه ی بسته‌ی امنیتی مارس ۲۰۲۰ برای آن به وقت دیگری موکول شده است .

هم اکنون، کسانی که دارای گلکسی A7 مدل ۲۰۱۸ هستند در هند می‌توانند به‌روزرسانی جدید را دریافت کنند و احتمال می‌رود اندروید ۱۰ به‌صورت منطقه‌ای برای کاربران دیگر مناطق دنیا نیز عرضه شود. عرضه‌ی آپدیت جدید برای گلکسی A6 مدل ۲۰۱۸ و گلکسی A80 نیز در فرانسه رسما تأیید شده است.

عرضه‌ی اندروید ۱۰ برای ۳گوشی ،درصورتی‌که اعلان دریافت به‌روزرسانی جدید هنوز برای گوشی هوشمندتان فعال نشده است، تا زمان عرضه‌ی به‌روزرسانی جدید کمی باید صبر کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا