ترفند هاترفندهای اندرویدنرم افزار

فعالسازی اثر انگشت در واتس اپ

فعالسازی اثر انگشت در واتس اپ

فعالسازی اثر انگشت در واتس اپ

پیام‌رسان WhatsApp سامانه‌ای نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند اندروید، آیفون، نوکیا، بلک‌بری، و سیمبیان و همچنین برای کاربران ویندوزی نیز طراحی شده است .


با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال های ۲G، ۳G، ۴G، EDGE و یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن مشغول باشید .


با واتس اپ میتوانید به طور رایگان با دیگران تماس صوتی و تصویری نیز داشته باشید یا برایشان پیام بفرستید، حتی اگر آن ها در کشور دیگری زندگی کنند!


مسنجر واتس اپ یا همان WhatsApp Messenger تا به این لحظه که در حال معرفی آن هستیم بیش از ۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (پنج میلیارد) بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان تنها از گوگل پلی دانلود شده و توانسته امتیاز خوب ۴.۳ از ۵.۰ را کسب کند .


از دیگر نکات مثبت واتس آپ میتوان به ظاهر ساده و دوست داشتنی آن اشاره کرد که هر کاربری در هر سنی میتواند با آن کار و نهایت استفاده رو از نرم افزار ببرد یکی از نکات منفی واتس آپ نداشتن ساخت کانال همانند مسنجر تلگرام هست که امروزه اکثر سایت ها و کاربران از کانال تلگرام برای اطلاع رسانی کارهای خود استفاده میکنند این نرم افزار از امنیت بسیار بالایی برخوردار است .

واتس اپ همیشه به فکر امنیت کاربران خود بوده است ، در آپدیت جدید واتس اپ شما می توانید با فعال کردن اثرانگشت ، هربار که می خواهید وارد واتس اپ شوید از شما تقاضای اثر انگشت کند .

برای فعالسازی اثر انگشت در واتس اپ طبق توضیحات و عکس های زیر عمل کنید :

در ابتدا وارد واتس اپ خود شوید و سه نقطه ی سمت چپ را زده و از تنظیمات گزینه حساب کاربری را انتخاب کنید

حساب کاربری واتس اپ
حساب کاربری واتس اپ

بعد از اینکه حساب کاربری را انتخاب کردید ، وارد حریم خصوصی شوید ، اگر واتس اپ شما فعال باشد در اخرین گزینه،قفل اثر انگشت را می‌بینید در غیر اینصورت ، واتس اپ شما اپدیت نیست و به پلی‌استور مراجعه و واتس اپ خود را اپدیت کنید .

قفل اثر انگشت
قفل اثر انگشت

قفل اثر انگشت را که زدید آن را فعال کنید ،در این بخش واتس اپ از شما تاییدیه اثر انگشت را می‌خواهد و شما اثر انگشت خود را روی حسگری گوشیتان قرار دهید. ، اگر تایید شود شما با صفحه ی جدیدی روبرو خواهید شد که از آنجا می توانید زمان قفل شدن واتس اپ خود را تعین و یا غیرفعال کنید .

فعالسازی اثر انگشت در واتس اپ
فعالسازی اثر انگشت در واتس اپ

شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده هستم مهندس کامپیوتر در گرایش نرم افزار علاقه مند به برنامه نویسی و طراحی سایت . شماره تلفن : 09195227837 ایمیل : shahin.ahmadzadeh795@gmail.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا