اپلیکشن هااخبار

مخفی کردن چت‌ها در واتس‌آپ

مخفی کردن چت‌ها در واتس‌آپ ،همه ی ما معمولا در روز با افراد زیادی چت می کنیم.و طبیعتا و مجموعه ی زیاد از چت ها را در ولاتس آپ خود داریم.اما سعی می کنیم که این چت ها را در حریم خصوصی خود نگه داریم.بسیاری از ما نمیخواهیم که دوستانمان از نوع و حتی وجود رابطه ی ما با دیگران مطلع شوند.و به نوعی بسیاری از رابطه ها را از هم تفکیک و ایزوله میکنیم.

مخفی کردن چت‌ها در واتس‌آپ ،در عین حال دوستانی داریم که نمیتوانیم زیاد نسبت به آن ها گارد داشته باشیم.به عنوان نمونه وقتی که داخل ماشین نشسته ایم و منار هم قرار داریم واتس آپ خود را باز می کنیم.خواسته یا ناخواسته نگاه آن ها به صفحه ی چت های ما خواهد افتاد .اینجاست که مشکل ایجاد می شود.و ممکن است آن ها افرادی را ببینند که ما نمیخواهیم.

در اینجا دو راه حل وجود دارد.

راه حل اول آن آن است که ما از نسخه های غیر رسمی واتس آپ استفاده کنیم.این نسخه ا که به وفور نیز در فضای مجازی وجود دارند امکانات خاصی را در اختیار ما قرار می دهند.

از جمله ی این قابلیت ها میتوان به امکان هاید کردن چت ها و گذاشتن پسورد برای آن ها اشاره کرد.ما به هیچ وجه این کار را پیشنهاد نمیکنیم.چرا که در روز های اخیر نیز شاهد درز اطلاعات از نسخه های غیر رسمی بسیاری از مسنجر ها بوده ایم.

و اما راه حل دو آرشیو کردن چت ها می باشد.

مخفی کردن چت‌ها در واتس‌آپ ،در این روش شما چت های مورد نظرتان را آرشیو میکنید.با این کار شما امکان حفظ چت را دارید و نیازی به پاک کردن آن ها نیست.و در عین حال نیز خطردیده شدن و رویت اتفاقی چت ها و مخاطبان شما وجود ندارد.این روش هرچند دقیقا نمیتواند نیاز ما را برطرف سازد .اما معقول ترین و کاربردی ترین راه حل حال حاظر است.

این کار را به شیوه ی زیر می توانید انجام دهید.

ابتدا واتس آپ را باز میکنید.

و از تب چت ها روی چت مورد نظر خود چند ثانیه انگشت خود را نگه دارید.

تا آن وارد حالت انتخاب شود.

مخفی کردن چت‌ها در واتس‌آپ

سپس روی قسمت انتخاب شده را بزنید.چت شما وارد خالت آرشیو شد.

مخفی کردن چت‌ها در واتس‌آپ

برای باز گرداندن به انتهای چت ها بروید.و روی ارشیو را بزنید.

همه ی چت های ارشیو شده ی خود را میبینید.

مخفی کردن چت‌ها در واتس‌آپ

برای باز گرداندن روی چت مورد نظر خود چند ثانیه انگشتتان را نگه دارید.

بعد از ان قسمت مشخص شده را انتحاب کنید.

مخفی کردن چت‌ها در واتس‌آپ

امیدوارم مطلب فوق برای شما مفید بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا