اپلیکشن ها

معرفی مسنجرهای برتر(سری دوم)

معرفی مسنجرهای برتر(سری دوم)

معرفی مسنجرهای برتر جهان برای گوشی های هوشمند همراه با توضیحات

در سری اول پست*معرفی ۵ مسنجر آندرویدی و ios برتر جهان(سری اول)*اینگونه شروع کردیم:

بررقراری ارتباط همیشه جزو دغدغه های بشر بوده است که در این قرن پیام رسانها که هر روز نسخه های پیشرفته تر از آنها منتشر میشود.
با قابلیتهای متنوع جای خود را به کبوترهای نامه رسان داده اند.

تمامی مسنجرهای که به توضیح آن میپردازیم دارای نسخه آندروید و آی او اس هستند.

و در سری اول نگاهی کردیم به تلگرام,واتس‌اپ,گوگل‌الو,وایبر و فیسبوک مسنجر …(برای خواندن بررسی این پنج مسنحر اینجا کلیک کنید)

و اما در این سری قصد داریم شما را با ویژگی ها و کارایی مسنجرهای لاین,ایمو و اسنپ چت آشنا کنیم.

معرفی مسنجرهای برتر جهان برای گوشی های هوشمند همراه با توضیحات:

Snapchat

اسنپت چت یکی از نرم افزاهای اشترک گذازی عکس است .
شما میتوانید علاوه بر اشتراک گذاری عکس و فایل هایتان در آن با دوستان خود و دوستان جدیدی که پیدا خواهید کرد به چت کردن نیز بپردازید.
اسنپ چت که در سپتامبر ۲۰۱۱ نسخه های اولیه خود را روانه بازار کرد توسط چند دانشجوی دانشگاه استنفورد که اکنون شرکت خود را اسنپ‌اینک(Snap Inc)نامیده اند ساخته شد.
این نرم افزار محبوب که فقط برای گوشی هوشمند آندروید و آی‌اواس منتشر شده است بیش از یک میلیارد عضو فعال دارد(بله درست خواندید یک میلیارد عضو فعال!)
کاربران اسنپ‌چت می‌توانند عکس گرفته یا ویدئو ضبط کنند و سپس به آنها متن یا نقاشی اضافه و آنها را به لیستی از دریافت کنندگان مشخص شده ارسال کنند.
این تصاویر و ویدئوها اصطلاحاً اسنپ نامیده می‌شوند.

معرفی مسنجرهای برتر(سری دوم)

معرفی مسنجرهای برتر جهان برای گوشی های هوشمند همراه با توضیحات:

کاربران اسنپت می توانند عکس ها یا ویدئوهای خود را بین بازه ی زمانی مشخضی(بین یک تا ده ثانیه)تنظیم کنند که پس از دریافت و مشاهده کامل فردی که دریافت کننده است به طور خودکار بر روی حافظه گوشی شخض و همچنین سرورهای اسنپ حذف شود! شاید بگویید چقدر شبیه به سیکرت‌چت تلگرام است! اما اشتباه می کنید برای اولین بار اسنپ‌چت این قابلیت را به برنامه خود اضافه کرد و دیگر مسنجرها از آن الگو برداری کردند.

اسنپ‌چت با دارا بودن استکیر و ایموجی و همچنین نقاشی های زیبایی که به طور خودکار روی صورت کاربران قرار میدهد,می تواند ساعت ها شمارا سرگرم و بخنداند و همچنین جلوه‌ای زیبا, منحصر به فرد,بامزه به عکس ها و کلیپ‌هایتان بدهد.

شاید فکر کنید چقدر جذاب و جالب است و کامل ما را خوشحال می کند!اما استفاده مداوم و پیاپی از این نرم افزار می تواند عواقبی منفی بر سلامت روان شما به خصوص کودکانتان داشته باشد,در همین راستا نتایج تازه‌ترین پژوهش در انجمن سلطنتی بریتانیا نشان می‌دهند که اسنپ‌چت، پس از اینستاگرام بیشترین تأثیر منفی بر سلامت کودکان را دارد.

نگاهی کلی به برخی از امکانات برنامه

  • ارسال پیام با سرعتی بالا و رایگان بدون هیچ محدودیت
  • قابلیت فرستادن اس ام اس های تصویری و عکس های شخصی
  • قابلیت ارسال عکس و فایل های زماندار شده
  • دارا بودن هزاران استیکر جالب و بامزه رایگان
  • دارا بودن افکت های متفاوت برای عکاسی
  • دارا بودن حسگرهای تشخیص چهره و هوش مصنوعی فوق‌العاده
  • و ویژگی های جالب و متفاوت دیگر…

Imo

ایمومسنجر,اگر نام ایمو را شنیده باشید شاید به خاطر تماس تصویری باشد!
اما باید بگم سخت در اشتباهید مخصوصا ما ایرانی ها! چون بیشتر در ایران ایمو را مسنجری مختص برای تماس تصویری میدانند و کمتر از آن برای چت کردن استفاده میکنند.
ایمو مسنجر نرم افزاری محبوب و جالب برای برقراری تماس های صوتی، تصویری و متنی رایگان با دوستان و خانوادتان از سراسر جهان می باشد که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است! این برنامه به صورت رایگان عرضه شده است.

معرفی مسنجرهای برتر(سری دوم)

معرفی مسنجرهای برتر جهان برای گوشی های هوشمند همراه با توضیحات:

در دنیای تماس تصویری نام دو نرم افزار بیشتر میدرخشد:اسکایپ و ایمو

اما یک سری کاربرانی که قبلا از اسکایپ استفاده میکردند به ایمو کوچ کردند!دلیل آنهم پولی بودن برنامه اسکایپ بود.(بدین معنی نیست که کاربران کلا اسکایپ خود را حذف کردند!)

پس یکی از ویژگی های اصلی ایمو رایگان بودنش است و همچنین نسخه های IOS , آندروید و نسخه ویندوز را دارا می باشد.

سرعت و کیفیت بالا در برقراری تماس هایش باعث شده این برنامه بیش از ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (بله پانصد میلیون بار) تنها از گوگل پلی(مخصوص کاربران آندروید) دانلود شود! در تست ما و استفاده از این برنامه برای برقراری تماس های صوتی با کیفیتیی عالی روبرو بودیم ؛ با اتصال وای فای سرعت ۱۲۸ کیلوبایت این برنامه بدون هیچ مشکلی کار کرد و توانستیم تماسی واقعی و با کیفیت بالا را تجربه کنیم! اگر دوستی دارید که در خارج از کشور هست و یا امکان برقراری ارتباط حضور با او را ندارید همین الان ایمو را نصب کنید و تماس تصویری واقعی و عالی را تجربه کنید!

نگاهی کلی به برخی از ویژگی های برنامه

  • کیفیت بالای تماس های صوتی و تصویری
  • ارسال پیامک (پیام ها) با سرعتی بالا
  • قابلیت ارسال پیام های گروهی و چت گروهی
  • جستجوی تاریخچه چت
  • پشتیبانی از چت فیسبوک,گوگل تاک ، اسکایپ، MSN ، ICQ ، یاهو مسنجر
  • برقراری تماس های ویدئویی با کیفیت بالا با اینترنت سرعت کم حتی ۳G, 4G
  • در اختیار قرار دادن صدها و هزاران استیکر فوق العاده برای استفاده
  • امکان اشتراک گذاری اسان عکس ها و ویدئوهای گالری

و امکانات جالب دیگری که بعد از نصب و فعالسازی بهش پی می برید,یکی از ویژگی هایی جالب که در بالا بهش اشاره نکردیم این بود که وقتی طرفتون میخواد چیزیو تایپ کنه و قبل از اینکه ارسالش کنه متوجه میشید.


LINE

مسنجر لاین با حدود ۷۰۰میلیون طرفدار در سطح جهان یکی از پرطرفدارترین، بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی برای کاربران  می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید.

این نرم افزار همچون نرم افزارهای دیگر نخواسته از دنیای رقابت عقب بماند و برای سیستم عامل های IOS,آندروید و ویندوز نیز عرضه شده است.

نرم افزار لاین امکان ارسال پیغام های متنی بدون محدودیت، و همچنین ارسال و دریافت فایل های صوتی و تصویری را فراهم میکند. کاربرانی که از LINE استفاده میکنند میتوانند توسط موبایل خود به صورت رایگان و بدون محدودیت اقدام به برقراری تماس با یکدیگر نمایند.

نرم افزار لاین کاربران را توسط شماره موبایل آنها شناسایی میکند. همچنین میتوانید یک ID منحصر به فرد در لاین داشته باشید.

معرفی مسنجرهای برتر(سری دوم)

معرفی مسنجرهای برتر جهان برای گوشی های هوشمند همراه با توضیحات:

بعد از نصب لاین، این نرم افزار لیست مخاطبان (Contacts) موبایل شما را بررسی میکند و تمام مخاطبانی که آنها نیز نرم افزار لاین را بر روی گوشی خود دارند شناسایی میشوند. سپس شما میتوانید از طریق اینترنت موبایل خود با آنها تماس رایگان برقرار کنید.

امکان ایجاد گروه های مختلف و ارسال متن، عکس، و فیلم در گروه ها، از سایر دلایل محبوبیت لاین است.

اپلیکیشن LINE در ۴۲ کشور جهان از جمله ژاپن ، تایوان ، اسپانیا ، روسیه ، هنگ کنگ ، تایلند ، سنگاپور ، مالزی ، ماکائو، سوئیس و عربستان سعودی در رده ی اول نرم افزارهای کاربردی رایگان قرار دارد.

نگاهی کلی به برخی از امکانات برنامه  LINE messenger :

  • کیفیت صدای بالا در برقراری تماس های صوتی(تماس صوتی رایگان)
  • ارسال پیام با سرعتی بالا و رایگان بدون هیچ محدودیت
  • قابلیت فرستادن اس ام اس های تصویری و عکس های شخصی
  • امکان برقراری تماس های ویدئویی باکیفیت با دوستان خود
  • دارا بودن هزاران استیکر جالب و بامزه رایگان
  • دارا بودن تابع جالب تایم لاین برای باخبر شدن شما از آپدیت صفحه دوستان

*یکی از ویژگی های بد لاین این است که به تمامی مخاطبینی که شماره آنها روی گوشی شماست بعد از فعالسازی به طور خودکار درخواست دوستی میفرستد!
راهکار:میتوانید بعد از نصب برنامه(قبل از فعالسازی به تنظیمات_مدیریت برنامه_لاین_دسترسی_دسترسی به مخاطبین را قفل کنید)
گرچه این هم خود دردسریست چون نمی توانید کسانی که جزو مخاطبینتان هستند را پیدا کنید,
اگر خیلی روی این نکته حساسید شماره مخاطب یا مخاطبین مورد نظر خود را قبل از فعالسازی لاین پاک کنید و دسترسی به مخاطبین را آزاد بگذارید,
بعد از فعالسازی لاین مجددا به دسترسی ها بروید و آن را خاموش کنید و مخاطبین را به گوشی خود اضافه نمایید در این صورت دیگر به طور خودکار به مخاطبینی که اکنون اضافه کردید درخواست دوستی ارسال نمیشود.

/پایان/<>

شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده هستم مهندس کامپیوتر در گرایش نرم افزار علاقه مند به برنامه نویسی و طراحی سایت . شماره تلفن : 09195227837 ایمیل : shahin.ahmadzadeh795@gmail.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا