اخبار

معرفی وب سایت ردیت

معرفی وب سایت ردیت

 

ششمین وب سایت برتر جهان : شبکه اجتماعی ردیت

 

ردیت چیست ؟

ردیت به زبان ساده یک سایت با مضمون اجتماعی است. کاربران با عضویت در این سایت قادر هستند اخبار خود شامل متن ، تصویر و لینک را ارسال نمایند.

ردیت از قطب‌های اصلی اخبار روز دنیا به حساب می‌آید و تقریبا منبع تمامی اخبار و شایعات مهم به آن‌ برمی‌گردد. هر پست خبری که در این سایت وارد می شود توسط دیگر کاربران رای داده می شود یعنی تایید می شود یارد. در واقع تعداد آرا کاربران اهمیت هر خبر و جایگاه خبر در صفحات ردیت را مشخص می کند .

نحوه رتبه بندی پست های خبری در ردیت

هر پست خبری بسته به تعداد آرا کسب نموده، جایگاه می گیرد یعنی اگر تعداد آرا مثبت به دست آمده بالا باشد به عنوان محبوب ترین پست در صفحه اصلی قرار می گیرد و بر عکس اگر تعداد آرا منفی بالا باشد در پایین ترین رده قرار گرفته و شانس دیده شدن آن توسط بقیه کمتر میشود.

در واقع مطلب اگر برای کاربر مورد تایید ، جالب ، عجیب و حتی ترسناک باشدبه آن رای مثبت یا منفی داده می شود.مطالب این سایت کاملا توسط کاربران وارد شده و جایگاه می گیرند در واقع کاربران ، مدیران سایت به حساب می آیند.

پستهای ارسالی کاربران بر اساس موضوع های مختلف مانند اخبار ، علمی ، فیلم ، بازی های ویدئویی، موسیقی ، کتاب ، تناسباندام ، غذا ، اشتراک تصاویر و غیره تقسیم بندی می شوند .

به هر کدام از این موضاعات اصطلاحا ساب ردیت گفته می شود .به کاربران این سایت هم اصطلاحا ردیتور گفته می شود.

مشاهده پست های منتشر شده در ردیت نیازی به حساب کاربری ندارد اما گذاشتن پست و رای دادن به پست های دیگران مستلزم ایجاد حساب کاربری در سایت می باشد . ثبت نام در ردیت رایگان و بدون نیاز به پست الکترونیک است . عضویت در سایت ردیت کلی نیست یعنی بایستی در هر بخش یا موضوع یا همان ساب ردیت جداگانه عضو شوید.

عضویت در ساب ردیت های جذاب و استفاده بهینه تر از سایت

برای استفاده بهینه تر از این سایت بهتر است در چندین ساب ردیت عضو شوید یکی از بخش های معروف و مورد علاقه کاربرن ردیت ” بخش من هستم” است . در این بخش کاربران اعلام می کنند تا هر چه می خواهید از او پرسیده شود. تا به حال افراد مشهوری در این بخش شرکت کرده و به سوالات کاربران جواب داده اند . از جمله این افراد باراک اوباما، زاک براف ، نیل استراس ، جیمی کیمل ،ران پال و استیون کلبر بوده اند .

در ۲۹ اوت ۲۰۱۲ باراک اوباما رئیس جمهور وقتایالات متحده آمریکاحدود۳۰ دقیقه و بدون اعلام قبلی در این بخش شرکت کرد که با هجوم کاربران ردیت واقع شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا