اپلیکشن هااخباراندرویداینستاگرامتکنولوژیتلگرامسایت و اپلیکیشنشبکه های اجتماعینرم افزار

معرفی ۵ ویرایشگر ویدیو برای اندروید

۵ برنامه برای ویرایش ویدیو در اندروید

امروزه ویرایش و انجام تغییرات بر روی یک ویدیو یکی از سنگین ترین کار هایی می باشد که یک دستکاه می تواند انجام دهد. در یک سیستم کامپیوتری شما باید مشخصات قابل قبولی را برای یک اجرای بی نقص داشته باشید، علاوه بر این باید کاملا نحوه کار با ویرایشگر را بلد باشید.

گوشی ها مشخصات و قدرت لازم برای اجرای ویرایشگر هایی نظیر Final Cut Pro یا Adobe Premiere Pro را دارا نمی باشند. با این حال یک سری برنامه ها وجود دارند که می توانند کار های ساده و حتی بعضی از کار های پیچیده را برای ما انجام دهند.

هر ویرایشگر خصوصیات مختص به خودش را دارد که در ادامه این مطلب شما عزیزان را با کاربرد ها و ویژگی های خاص آنها آشنا خواهیم کرد.

ویرایشگر Inshot

برنامه Inshot یک برنامه ویرایش محتوای بصری است. این برنامه امکان فیلم سازی، ویرایش عکس، ایجاد کولاژ های تصویری، چسباندن کلیپ ها به همدیگر، تغییر سرعت فیلم، اضافه کردن فیلتر ها، اضافه کردن موسیقی و متن به کلیپ یا عکس تان را می دهد.

بسیاری از کاربران از این برنامه برای ویرایش کلیپ وعکس های خود برای اینستاگرام استفاده می کنند. به همین دلیل از محبوبیت خاصی برای کاربران اینستاگرام برخوردار می باشد.

ویرایشگر Kinemaster

Kinemaster یک ویرایشگر ویدیو با امکانات خاص و حرفه ای می باشد. این برنامه نیز قادر به انجام تمام کارهایی که با یک برنامه سنگین کامپیوتری برای ویرایش یک ویدیو استفاده می کنید ، می باشد. برای مثال استفاده از پرده سبز، تغییر سایز ویدیو، افزودن افکت و… در اپلیکیشن Kinemaster برای سیستم عامل های اندروید و iOS در دسترس است.

از این ویرایشگر ویدیو بیشتر برای ساخت ویدیو های یوتیوب استفاده می شود زیرا ساخت ویدیو برای یوتیوب باید به طور خاصی انجام شود که این برنامه از اکثر این ویژگی ها پشتیبانی می کند.

ویرایشگرFilmoraGO

FilmoraGO یک برنامه قابل توجه می باشد که خیلی از کاربران آن را می پسندند. از ویژگی های برنامه می توان به چسباندن چند کلیپ، برش، اظافه کردن افکت و … اشاره نمود. شما به سادگی می توانید ویدیو برای اینستاگرام (۱:۱) و یوتیوب (۱۶:۹) بسازید.

همچنین می توانید فیلم ها را داخل گالری خود ذخیره کنید یا مستقیما در هر سایت یا شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ویرایشگر Quik

Quik یک راه هوشمند دیگر برای ساخت و ویرایش ویدیو هایتان است. می توانید از تصاویر خود یک ویدیو بسازید! یکی از ویژگی هایی که این برنامه را از سایر برنامه ها جدا می کند داشتن ویدیو، افکت و… آماده می باشد که می توانید در کلیپ های خود مورد استفاده قرارشون بدید.

پس از اتمام ساخت ویدیو هایتان می توانید آنها را با کیفیت های ۷۲۰p یا ۱۰۸۰p در داخل گوشی خود ذخیره کنید و یا حتی به طور مستقیم آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. Quik قابل اعتماد است و هیچ تبلیغات آزار دهنده ای ندارد.

ویرایشگر VivaVideo

VivaVideo ویژگی های ویرایش ویدیویی چشمگیری را دارا می باشد. این برنامه می تواند به شما در ساخت و ویراش ویدیو هایتان کمک های فراوانی بکند. می توانید صدها جلوه کاربر پسند را برای ویدیوی خود انتخاب کنید، از برچسب و فیلتر گرفته تا کلیپ های متحرک و زیرنویس. این ویرایشگر ویدیو، از تمامی ویژگی های اصلی برای ویرایش ویدیو پشتیبانی می کند.

VivaVideo بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و همچنین یکی از بهترین برنامه های ویرایش ویدیو برای اندروید می باشد. همچنین مانند ویرایشگر های دیگر که از آنها نام بردیم می توانید کار های خود را مستقیما در سایت های مختلف و شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا