گرافیکنرم افزار

نرم افزار ادوبی بریج

ادوبی بریج (به انگلیسی: Adobe Bridge) محصول شرکت ادوبی است که وظیفه‌ی مدیریت و سازماندهی فایل‌های تولید شده توسط نرم‌افزارهای شرکت ادوبی را برعهده دارد.

اگر این نرم افزار نباشد آشفتدگی در بین نرم افزار های شرکت ادبی است یعنی اختلال ایجاد میشود و اگر هم نباشد مشکل جدی نیست .

لقب این نرم افزار پل ارتباطی بین دیگر نرم افزار ها است . نرم افزار بریج کابران خاص خود را دارد ولی یاد گیریی این نرم افاز سخت نیست بلکه خیلی اسان است می توان گفت کابرانی حساس و وسواسی و مرتب از این نرم افزار یعنی بریج استفاده می کنند .

وقتی اطلاعات بالا می رود و فایل ها بسیار زیاد می شود ملزم به استفاده از بریج می شویم توصیه من به شما این است که از ابتدا بریج را نصب کنید چونکه رفته رفته اطلاعات شما و چیدمان فایل ها برایتان مهم می شود .

بریج نرم افزار هیمگیر نیست ولی ادبی تلاش می کند ان را در بین کابران خود ارتقاء یا کسترش دهد اما کابران شرکت ادبی زیاد خوان این نرم افزار نیستند .

این نرم‌افزار برای اولین بار به طور آزمایشی تحت عنوان Adobe Creative Suite v2 ایجاد گردید که با آغاز فضای اشتراک Creative Cloud یک برنامه کاملاً مجزا از سری برنامه‌های Adobe CC شد.

وسعه‌دهنده(ها)ادوبی سیستم
انتشار پایدارV.10.0.3.138) ، CC 2020)
۱۲ فوریه ۲۰۲۰؛ ۴ ماه پیش
سیستم‌عاملویندوز
مک اواس
بن‌سازه رایانشIA-32, x64
گونهDigital asset management
پروانهمشروط به مدت زمان معین

نرم افزار ادوبی بریج یکی از ان نرم افزار های کمکی که فایل ها پوشه و برای چیدمان هرچه بهتر فایل ها و دیگی پرونده های داخل سیستم است و برای وارد کردن اطلاعات نرم افزار های شرکت ادوبی بسیا مفید و کاربردی است . نرم افزار ارتباطی بین دیگر نرم افزار ها است .


لینک دانلود نرم افزار بریج


شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده هستم مهندس کامپیوتر در گرایش نرم افزار علاقه مند به برنامه نویسی و طراحی سایت . شماره تلفن : 09195227837 ایمیل : shahin.ahmadzadeh795@gmail.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا