اپلیکشن هااینستاگرامشبکه های اجتماعی

چگونه تاریخچه جستجوی اینستاگرام خود را پاک کنیم ؟؟؟

همانطور که شاید اکثرتان مطلع باشید ، اینستاگرام دارای یک بخش جستجو می باشد که با وارد شدن به آن میتوانید به جستجوی پیج ها ، هشتگ ها ، تگ ها و مطالب ترند و پر بازدید مورد علاقه خود بپردازید.

با جستجو در این قسمت لیستی از پیشنهادها در مقابلتان قرار می گیرد که با انتخاب هر کدام می توانید به مطالب آن پیج یا هشتگ دسترسی داشته باشید. جستجوهای شما در تاریخچه یا قسمت هیستوری اینستاگرام ذخیره شده و از این پس با وارد شدن به قسمت جستجوی این اپ لیستی از جستجوهای پیشین شما مانند شکل زیر در مقابلتان به نمایش در می آید.

گاهی اوقات به دلایل مختلف پیش می آید که میخواهید جستجوهای خود را پاک کنید ، اما چگونه ؟؟؟

پاک کردن جستجوهای پیشین اینستاگرام فرایندی بسیار ساده و راحت می باشد که طی چند مرحله ساده امکان پذیر است. با راه حل این مشکل در ادامه مطلب با ما همراه باشید …

مرحله ۱

مانند عکس زیر وارد اینستاگرام خود شده و آیکون آدمک موجود در منوی پایین صفحه را لمس کنید تا وارد پروفایل خود شوید ، سپس در بالای صفحه و در گوشه سمت راست بر روی آیکون سه خط کلیک کنید.

مرحله ۲

بر روی آیکون چرخ دنده کلیک کرده تا وارد صفحه تنظیمات اینستاگرام شوید.

در قسمت تنظیمات بر روی گزینه Security کلیک کنید تا صفحه جدیدی برای شما باز شود.

مرحله ۳

در صفحه Security یا امنیت گزینه Search History را انتخاب کنید تا به قسمت جستجوهای خود وارد شوید و در این صفحه کافیست در گوشه سمت راست در بالای صفحه بر روی گزینه Clear All کلیک کنید تا تاریخچه جستجوی شما خالی شود.

البته اگر نمی خواهید تمام جستجوهای خود را به طور کامل و یکجا پاک کنید ، کافیست بر روی علامت ضربدر موجود در مقابل هر پیج یا هشتگ کلیک کنید تا آن پیج یا هشتگ از قسمت جستجوی شما پاک شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا