فتوشاپگرافیک

کار با ابزار lasso tool در فتوشاپ

کاربرد lasso tool در فتوشاپ

کار با ابزار lasso tool در فتوشاپ ، کاربرد lasso tool در فتوشاپ بسیار علی است . ابزار lasso tool یکی از محبوب ترین ابزار های فتوشاپ است. ابزار lasso tool در فتوشاپ برای انتخاب کردن تصاوی ، جسم ، اشیاء ، و هر انچه که مد نظرتان است را انتخاب می کنید ابزار های دیگری هستند در فتوشاپ که کار با انها از lasso tool راحت تر است .ابزار lasso tool زیاد تر برای ظرافت بیشتری که می خواهی به اثارتان یا تصویرتان که می خواهی ویرایش کنید بکار گرفته می شود.

در مطالب آموزشی دیگر که در آینده آن را خواهم گذاشت با ابزار های دیگر که همانند lasso tool ابزاری انتخابی هستند و در فتوشاپ کاربرد هستند برای شما عزیزان انتشار می دهم.

نحوه کار با ابزار lasso tool

ابتدا نرم افزار را باز کرده و یک سند یا تصویر مورد نظر را برای ویرایش و کار با ابزار lasso tool باز نماید.

در تصویر زیر نحوه اجرای باز کردن تصویر را نشان داده ام .

از file گزینه new وeplace انتخاب نماید .

تصویر مورد نظرتان را از فالی که می خواهید انتخاب نماید و گزینه place انتخاب نماید . تصویر مور نظر را به اندازه دلخواه در بیاورید و تیک را در بالا انتخاب نماید.

در اینجا من یک زرافه را انتخاب کرده ام و تصویر را زوم می کنم با کلید alt و چرخانه موس جلو و یا زوم می کنم . بعد ابزار lasso tool را انتخاب می کنم.

وقی ابزار lasso tool انتخاب نموده ایم دور تصویر می کشیم و برای انتخاب موس را راها می کنیم تصویر انتخاب شد

در فتوشاپ این ابزار کاربردی lasso tool برای ویرایش تصاویر بی کفیت که دقت زیادی لازم است کاربردی است در ظما باید کار با این ابزار تمرین زیادی می خواهد.

تماشای فیلم آموزشی کار با ابزار lasso tool در فتو شاپ

شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده هستم مهندس کامپیوتر در گرایش نرم افزار علاقه مند به برنامه نویسی و طراحی سایت . شماره تلفن : 09195227837 ایمیل : shahin.ahmadzadeh795@gmail.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا