اخبارسئو

گوگل ادز چیست؟ تعریف و ویژگی ها

گوگل ادز چیست؟ تعریف و ویژگی ها ،تبلیغات در فضای مجازی یکی از مهم ترین درگاه های فروش در دنیای امروز می باشد.فروش از طریق این ویترین برای هر کسب و کاری وسوسه کننده است.امروزه بسیاری از تجارت ها و کسب و کار ها به تبلیغات کجازی فر می کنند.چرا که با کمترین هزینه انها را به بالا ترین بازده می رساند.

از بین راه هایی که برای تبلیغ مجازی وجود دارد گوگل معتبر ترین نام است.گوگل ادز یا در گذشته گوگل ادوردز.در ابتدا باید با ماهیت این نوع از تبلیغات آشنا شد. سرویس تبلیغاتی شرکت گوگل به شما اجازه می‌دهد تبلیغاتتان را در نتایج جست‌وجوی کاربران، جیمیل، یوتیوب و اپلیکیشن‌های آن‌ها نمایش دهید. بدون شک، گوگل ادز بهترین روش تبلیغاتی است؛ اما چرا؟ پاسخ ساده است: گوگل ادز به‌شدت هدفمند و به‌صرفه عمل می‌کند. اما هدفمندی در اینجا به چه معناست؟ منظور از هدفمندی این است که این تبلیغات دقیقا مطابق با آنچه که شما میفروشید تنظیم شده است.اما چگونه؟به یک مثال توجه کنید.فرض کنید شما می خواهید یک ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش را بفروشید.زمانی که کاربر ماشین لباس شویی ۹ کیلویی بوش را سرچ می کند تبلیغ شما برای او نمایش داده خواهد شد.یعنی دقیقا تبلیغ شما را به کسی نمایش خواهد داد که به دنبال آن می گردد.

آمار نشان داده است که میزان بازده تبلیغات ،یعنی میزان کسانی که به صفحه ی تبلیغ وارد می شوند، خدود ۸۷ درصد می باشد.و باز هم یک نکته ی جالب دیگر ،اگر کاربر روی صفحه ی شما بماند.یعنی محتوی صفحه ی شما مرتبط با موضوع سرچ شده است و این باعث می شود تا نه تنها شما شانس فروش بالایی داشته باشید بلکه گوگل نیز برای شما تخفیف در نظر خواهد گرفت. اما چنانچه کاربر در اندک زمانی برگشت رت بزند یعنی تبلیغات شما مطابقت کافی را با کلید واژه ها نداشته است.همین موجب شانس فروش کم شما و همینطور عدم بهره مندی از تخفیف گوگل می شود.در نتیجه انتخاب و یا به عبارتی مدیریت درست کلید واژه ها در گوگل ادز بسیار در بازده آن اهمیت دارد.

گوگل ادز چیست؟ تعریف و ویژگی ها

گوگل ادز چیست؟ تعریف و ویژگی ها ،برتری گوگل ادز نسبت به بالا آمدن سئو در عین اهمیت سئو این است که رسیدن و ماندن در صفحه ی اول سئو بسیار سخت و دشوار است .و نکته ی دیگر این است که پژوهش ها نشان داده است که بیشتر کسانی که صفخات را جست و جو می کنند به دنبال دیتا و اطلاعات هستند.در حالی که کسانی که تبلیغات را دنبال می کنند خریدار هستند و طبیعتا ازده بالا تری دارند.

برای بهره مندی از گوگل ادز توصیه میکنیم تا ابتدا چند روز وقت گذاشته و با خواندن مقالات مرتبط اشنایی کامل با آن را پیدا کنید. سپس با سرچ در اینترنت شرکت های واسط در ایران را پیدا کرده و با توجه به نام و رسم و کارنامه ی کاریشان به یکی از آن ها اعتماد کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا