نرم افزار

آموزش اضافه کردن صدا به فیلم

آموزش اضافه کردن صدا به فیلم

آموزش اضافه کردن صدا به فیلم : برنامه MKVToolNix GUI یکی از بهترین و پرکاردترین برنامه های اضافه کردن صدا و زیرنویس به فایل mkv می باشد. کار با این برنامه بسیار ساده است . با استفاده از این برنامه در کمترین زمان ممکن فایل صوتی یا زیرنویس مورد نظر را به فایل Mkv بچسبانید .

باز کردن فایل

فایل فیلم مربوطه را به یکی از دو روش کشیدن و رها کردن داخل برنامه یا با استفاده از دکمه add وارد برنامه mkv toolnix نمایید.

نمایش تمامی فایل های مورد نیاز

همانطور که مشاهده می نمایید بعد از اضافه کردن فایل، در قسمت tracks, chapters , tags and attachments اولین سطر ویدیو، و دومین سطر صدای اصلی فیلم و به ترتیب در صورت داشتن بیش از یک صدا صدای دوم، سوم یا زیرنویس فیلم به زبان خارجی قرار گرفته شده است.

افزودن فایل صوتی به فیلم

در این مرحله می توانیم صدای جدیدی را اضافه / حذف و یا زیرنویسی را حذف / اضافه کنیم. جهت حذف یک کاراکتر بایستی تیک مربوط به اون کاراکتر را برداشته و سپس بر روی دکمه start muxing کلیک کنید همچنین جهت اضافه نمودن صدای جدید کافیست به صورتی که در مرحله دوم گفته شد فایل (صدا / زیرنویس) مربوطه را به برنامه اضافه کرده و در نهایت برای اعمال تغییرات بر روی دکمه start muxing کلیک کنید.

برای زیرنویس نیز به جای فایل صوتی فایل srt را open کرده و دقیقا مراحل بالا را انجام می دهیم به سادگی فایل ویدئویی شما اکنون دارای صوت دوبله یا زیرنویس می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا