اپلیکشن هاامنیتترفند هاترفند های ویندوزنرم افزار

بهترین نرم افزار های بازگردانی فایل های پاک شده کامپیوتر

بهترین نرم افزار های بازگردانی فایل های پاک شده کامپیوتر ،دو برنامه ی easy recovery و recovery my files بهترین ها هستند. بعد از این دو برنامه های زیر را می توانید استفاده کنید:

بهترین نرم افزارهای بازگردانی فایل های پاک شده کامپیوتر،بدون شک اولین اپلیکیشنی که پس از پاک شدن داده‌های‌تان به هر طریق، باید نصب کنید، Recuva است. این نرم افزار ریکاوری که برای سیستم عامل ویندوز ساخته شده، می‌تواند با قدرت بالا، تمامی بخش‌های کامپیوتر را برای جستجوی داده‌های حذف شده بررسی کند.

علاوه بر این‌ها امکان جستجو در درایوهای مجازی مانند فلش دیسک‌ و هاردهای اکسترنال هم در این برنامه موجود است. از دیگر ویژگی‌های Recuva می‌توان به ساپورت انواع فایل‌ها و گروه بندی‌شان بر اساس فرمت اشاره کرد.

نحوه کار با این نرم افزار بدین صورت بوده که نوع اسکن خود را (که می‌تواند سطحی و یا عمیق باشد) انتخاب می‌کنید و سپس با اتمام فرآیند، به ذخیره فایل‌های پیدا شده مورد نیاز می‌پردازید.

بهترین نرم افزارهای بازگردانی فایل های پاک شده کامپیوتر، این امکان هم در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که پیش از بازگردانی فایل، از گزینه پیش نمایش استفاده کند و سپس در صورت نیاز آن را در محل دلخواه ریکاوری کند.Recuva

Stellar Data Recovery

بهترین نرم افزار های بازگردانی فایل های پاک شده کامپیوتر

Stellar Data Recovery یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های بازیابی اطلاعات برای کامپیوتر بوده که قدرت بالایی در این زمینه دارد.

رابط کاربری ساده این اپ باعث شده تا به راحتی و بدون هیچ گونه سردرگمی، داده‌های خود را از طریق این اپ، بازگردانی کنید. علاوه بر این‌ها امکانات حرفه‌ای هم برای ریکاوری موجود بوده که توسط آن‌‌ها می‌توانید به صورت عمیق در درایوها و حتی دیسک‌های خارجی مانند فلاش دیسک‌ها‌‌‌‌، به جستجو بپردازید.

همچنین پیش از بازگردانی فایل‌ها به شما این امکان داده می‌شود تا یک پیش‌ نمایش از فایل‌ پیدا شده، داشته باشید. Stellar Data Recovery در دو نسخه برای سیستم عامل‌های ویندوز و مک موجود بوده و می‌توانید به آسانی آن را بر روی دستگاه خود نصب کنید.

امید وارم مطالب فوق برای شما مفید بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا