فرم سفارش طراحی سایت

[vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][bs-text title=”توضیحات جهت طراحی سایت” icon=”fa-user-o” bs-show-desktop=”1″ bs-show-tablet=”1″ bs-show-phone=”1″]تیم زرین هور فعالیتهای تخصصی خود را در زمینه ها و شاخه ی کامپیوتر و الکترونیک چندسالی است با تکیه بر نیروهای جوان و موفق کارکشته و فوق تخصص شروع کرده است.

تیم زرین هور دارای تیمی کاملا تخصصی در زمینه های طراحی مبتنی بر وب,اپ های موبایل,تبلیغات و .. می باشد.

که شما با درخواست نیاز خود به تیم ما کاملا به اهداف خود خواهید رسید.

قطعا با انتخاب تیم ما برای فعالیت های خود چندین گام جلو از دیگران پیشی خواهید گرفت.
در سبد خدمات تیم زرین هور میتوان به طراحی سایت,طراحی اپلیکیشن موبایل,بهینه سازی سایت,بازاریابی اینترنتی,طراحی لوگو و … اشاره کرد.

طراحی سایت:

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در بالا بردن ترافیک سایت و افزایش هدفمند بازدیدکنندگان، طراحی سایت مناسب است.

در صورتیکه طراحی وب سایت شما با آخرین تکنولوژی و بر اساس اصول سئو طراحی شود شانس شما برای قرار گرفتن در رتبه‌های بالای موتورهای جستجو بالا می‌رود.

با گستره طراحی سایت برای تمامی کسب و کارهای بزرگ و نوپا برای کاربران خود تجربه یک حس خوب از طراحی سایت تا پشتیبانی را تداعی می کندطراحی سایت طبق استاندارهای W3C ، پشتیبانی یک ساله ، طراحی سایت با گرافیک اختصاصی و مشتری مداری و همچنین امنیت جزو رکن های اصلی است که از اولین روزهای تاسیس تلاش بر پایبند بودن به آن داشته ایم.

طراحی سایت دلخواه شما با زبان های مختلف برنامه نویسی و یا سیستمهای مدیریت محتوا و استفاده از جدیدترین متدها و به خصوص بررسی ریزترین نکات امنیتی که متاسفانه بسیاری از شرکتهای طراحی وب کارنامه ای قابل قبول به خصوص در این زمینه نداشته اند,لکن زرین هور با داشتن کارنامه ای موفق و رو به رشد و سابقه ای درخشان و نمونه کارهای بسیار برتر جای تقدیر دارد و این خود نشان از برتری طراحی و امنیت والای پروژه های ماست.

طراحی انواع سایت(شرکتی,فروشگاهی,خبری,آموزشی,مجله ای,بازی آنلاین,مسافرتی,سامانه های پزشکی و…)متناسب با نیاز شما …

کافیست خواسته خود را بگوید,هرچه باشد ما آنرا به بهترین شکل به اجرا در می آوریم.

تیم زرین هور بهترین و با کیفیت ترین پروژه را به شما عزیزان تحویل می دهد و همچنین با قیمتی مناسب در راستای ارائه خدمات الکترونیک میخواهیم یاری دهنده شما عزیزان باشیم…

برای اطلاع از قیمتها فرم را پر کنید تا کارشناسان و مشاوران ما با شما تماس بگیرند یا همین الان خودتون با ما در ارتباط باشید.

شماره های تماس:

۰۹۱۹۵۵۲۷۸۳۷ احمدزاده

۰۹۰۲۰۹۹۱۰۱۲ حسینی

۰۹۹۱۷۹۸۵۴۷۰ صابری

[/bs-text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][bs-text title=”فرم طراحی سایت” bs-show-desktop=”1″ bs-show-tablet=”1″ bs-show-phone=”1″][gravityform id=”9″][/bs-text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا