Iosاپلیکشن هااندرویدترفند هاترفندهای اندرویدسایت و اپلیکیشن

فیلتر شکن وارپ (warp)

وارپ (Warp) یک ابزار فیلترشکن است که توسط شرکت Cloudflare ارائه می‌شود ، این ابزار امکان اتصال به اینترنت را از طریق سرورهای مخفی Cloudflare فراهم می‌کند و به کاربران امنیت و حریم خصوصی بیشتری را در هنگام استفاده از اینترنت ارائه می‌دهد.

وارپ عملکردی مشابه با یک فیلترشکن دارد و به کاربران کمک می‌کند تا قفل‌ها و محدودیت‌های اعمال شده روی اینترنت را به سادگی برطرف کنند ، با استفاده از سرورهای وارپ ، ترافیک شما به طور خودکار رمزگذاری شده و از طریق کانال‌های امنی به سرورهای وارپ ارسال می‌شود. این رمزگذاری به کاربران کمک می‌کند تا از نفوذ اشخاص ثالث به ارتباطات آنان جلوگیری کنند.

همچنین وارپ قابلیت تسریع اتصال اینترنت را نیز دارد ،با استفاده از آن ، می‌توانید از سرورهای مخفی وارپ استفاده کنید تا ترافیک شما بهینه‌تر و سریع‌تر به سرورهای مقصد برسد.

برای استفاده از وارپ ، شما باید ابتدا اپلیکیشن مخصوص آن را بر روی دستگاه خود نصب کنید ، اپلیکیشن وارپ برای سیستم‌عامل‌های iOS ، Android ، windows ، MacOs و Linux در دسترس است ، با نصب اپلیکیشن و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز ، می‌توانید به راحتی از ویژگی‌های فیلترشکن و امنیتی وارپ استفاده کنید.

بعد از اینکه اپلیکیشن را برای هر سیستم عاملی نصب کردید پیش فرض بهتون 1 گیگ حجم برای استفاده از وارپ رو بهتون میده و برای خرید حجم های دیگه برای استفاده باید نسخه ی پولی آن را خریداری کرد ، ما امروز برای شما راه حلی آوردیم که با کمک آن حجم وارپ پلاس خود را افزایش دهید و اینکه وارپ پلاس سرعت بیشتری خواهد داشت  :
بعد از اینکه اپلیکیشن را برای هر سیستم عاملی نصب کردید پیش فرض بهتون ۱ گیگ حجم برای استفاده از وارپ رو بهتون میده و برای خرید حجم های دیگه برای استفاده باید نسخه ی پولی آن را خریداری کرد ، ما امروز برای شما راه حلی آوردیم که با کمک آن حجم وارپ پلاس خود را افزایش دهید و اینکه وارپ پلاس سرعت بیشتری خواهد داشت :

۱ – برای افزایش حجم وارپ پلاس به ربات تلگرامی زیر مراجعه کنید :

@generatewarpplusbot

وقتی استارت رو میزنید ، یک سوال ریاضی از شما میپرسه برای مثال ۶ + ۱۰ شما باید گزینه ی (/generate ) تایپ کنید و یک فاصله سپس جواب را بنویسید و ارسال کنید ، به شما یه کلید میده شماره سریال را کپی کنید و برید داخل فیلترشکن ۱.۱.۱.۱ قسمت اکانت ⬇️

۲- روی چنج کی کلید کنید و اون شماره سریال را که بهتون نشون میده را با کلید خودتون عوض کنید و در آخر روی گزینه ی save کلیک کنید .

۳ – حدود ۲۳PB حجم وارپ پلاس شما افزایش داده میشه که حجم خیلی زیادیه و فکر نکنم کسی بتونه این همه حجم را تموم کند (روی اینترنت همراه اول تست شده است این وی پی ان و به خوبی جواب داده است) .

توجه داشته باشید که اطلاعات وارپ فقط در زمانی که از سرورهای Cloudflare استفاده می‌کنید محفوظ می‌ماند ، در هر صورت ، توصیه می‌شود قبل از استفاده از هر ابزاری ، شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی را به دقت بررسی کنید.

وب سایت Warp : کلیک کنید

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا