اینستاگرامشبکه های اجتماعی

جالب ترین ترفند های ایستاگرام

۷ مورد از جالب ترین ترفند های ایستاگرام همان گونه که می دانید اینستاگرام امروزه به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی بدل شده و کاربران زیادی در آن مشغول فالیت هستند که امروز میخواهیم چند ترفند جالب در مورد این app محبوب با شما در میان بزاریم.

۱. دریافت نوتیفیکیشن افرادی که دنبال می کنید

۷ مورد از جالب ترین ترفند های ایستاگرام

اگر حساب اینستاگرامی وجود دارد که نمی خواهید پست های آن را از دست بدهید، باید نوتیفیکیشن های آن را فعال کنید. با این کار مطمئن می شوید که هیچ گاه فعالیت های آن حساب را در اینستاگرام از دست نخواهید داد. روش اول این است که به پروفایل کاربری که دنبال می کنید بروید. روی منو کشویی Following زیر توضیحات پروفایل کلیک کنید و سپس روی Notifications کلیک کنید. از این قسمت می توانید نوتیفیکیشن های مربوط به پست، استوری و ویدیوهای لایو را فعال کنید.

علاوه بر این شما می توانید به صورت مستقیم از پست کاربر هم این کار را انجام دهید.. برای این کار کافی است سه نقطه موجود در گوشه سمت راست صفحه را فشار دهید و سپس Turn On Post Notifications را انتخاب کنید. اگر تعداد نوتیفیکیشن ها بیش از حد زیاد بود،‌می توانید با انجام همین مراحل مشابه و انتخاب Turn Off Post Notifications آن ها را غیر فعال کنید.

۲. حذف تگ  خودتان از روی تصاویر

۷ مورد از جالب ترین ترفند های ایستاگرام

آیا برخی از دوستانتان همیشه شما را در عکس ها بدون خواست خودتان تگ می کنند؟ خوشبختانه دو روش برای رهایی از این موقعیت وجود دارد. برای این کار به عکس مورد نظر بروید و روی آن ضربه بزنید تا نام کاربری خودتان را انتخاب کنید. با انجام این کار دو انتخاب خواهید داشت: Remove Me From Post و Hide From Profile. گزینه Remove Me From Post تگ را به کلی حذف می کند. اگر نمی خواهید تگ حذف شود، اما می خواهید از قسمت تصاویر تگ شده پروفایلتان برداشته شود، باید گزینه Hide From Profile را انتتخاب کنید.

۳. فیلتر کردن کامنت های اینستاگرام

۷ مورد از جالب ترین ترفند های ایستاگرام

آیا می خواهید کامنت های نامناسب یا بی ادبانه که در پست هایتان ظاهر می شوند را حذف کنید؟ به جای پاک کردن هر کامنت به صورت جدا جدا، می توانید کاری کنید که اینستاگرام به صورت خودکار آن ها را برای شما فیلتر کند.

برای انجام این کار کافی است به پروفایل خود رفته، روی سه نقطه در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. سپس به Settings > Privacy > Comments بروید و Hide Offensive Comments را فعال نمایید. شما هم چنین می توانید از گزینه Manual Filter هم استفاده کنید که به شما اجازه می هد کلماتی که می خواهید فیلتر کنید را وارد کنید.

۴. مخفی کردن استوری افراد

۷ مورد از جالب ترین ترفند های ایستاگرام
۷ مورد از جالب ترین ترفند های ایستاگرام

ممکن است مشاهده استوری ها و پست های افرادی که به صورت مداوم و پشت سرهم این کار را انجام می دهند، آزار دهنده باشد. در این موارد می توانید به انتخاب خود استوری و پست هایشان را mute کنید. برای mute کردن یک شخص، به فید استوری خود بروید و روی آیکون آن کاربر کلیک کرده و انگشت خود را نگه دارید. پس از اینکه منو باز شد، Mute Mute Story  را انتخاب کنید.

۵. skip کردن، نگه داشتن و بازگشت به استوری ها

برای جلوگیری از ماندن در هر استوری در فید خود، می توانید با رفتن به چپ یا ضربه زدن روی صفحه به سرعت به استوری بعد بروید. از طرف دیگر شما می توانید یک استوری را با ضربه زدن و نگه داشتن انگشت روی آن صفحه pause‌کنید. هم چنین با ضربه زدن روی سمت چپ صفحه یا کشیدن صفحه به سمت راست به استوری قبل برگردید.

۶.مصرف داده کمتر در هنگام استفاده از اینستاگرام

از آنجا که اینستاگرام به طور خودکار عکس ها و فیلم ها را دانلود می کند ، می تواند به سرعت از داده های شما استفاده کند .برای محدود کردن مقدار داده ای که اینستاگرام استفاده می کند ، به پروفایل خود بروید ، منو سه نقطه را در بالا سمت راست انتخاب کنید ، گزینه تنظیمات را انتخاب کنید ، روی Cellular Data Use  ضربه بزنید. و سپس حالت Data Saver را روشن کنید. ممکن است متوجه شوید که زمان دانلود عکس و فیلم بیشتر طول می کشد ، اما استفاده کلی از داده های شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

۷. ساخت Collage

۷ مورد از جالب ترین ترفند های ایستاگرام
۷ مورد از جالب ترین ترفند های ایستاگرام

اینستاگرام یک اپلیکیشن متصل دارد که Layout نامیده می شود و برای اندرود و iOS هم در دسترس است و این امکان را فراهم می کند که تصاویر ترکیبی و کلاژ بسازید و سپس آن ها را در اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی دیگر‌آپلود کنید. شما می توانید از طریق خود اپلیکیشن به Layout دسترسی داشته باشید یا اینکه در اینستاگرام در هنگام ویرایش تصاویر دکمه collage را انتخاب کنید و تصاویر خود را ویرایش نمایید.

پس از اینکه به Layout دسترسی پیدا کردید، گزینه ها و امکانات مختلفی برای آن خواهید داشت، همه آن ها می توانند با توجه به سایز پنل و ترتیب تصاویر تنظیم شوند. هم چنین شما می توانید تصاویر را به صورت آینه ای معکوس کنید و بین تصاویرتان خطوط حاشیه ای ایجاد نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا