اخباراینستاگرامشبکهشبکه های اجتماعی

وقایع عجیب اینستاگرام

وقایع عجیب اینستاگرام

وقایع عجیب اینستاگرام اینستاگرام یا Instagram یک اپلیکیشن و یک شبکه اجتماعی موبایلی است که برای به اشتراک گذاری عکس‌ها و فیلم‌های کوتاه به کمک گوشی‌های هوشمند طراحی شده است.

این شبکه اجتماعی در ۶ اکتبر ۲۰۱۰ راه اندازی شد و نسخه اولیه آن بر روی گوشی آیفون ۴ نصب شد. امتیاز این شبکه توسط شرکت فیسبوک خریداری شده است و همانند فیسبوک (Facebook) یا توییتر (Twitter)، هر کسی می‌تواند در این شبکه اجتماعی یک حساب کاربری داشته باشد.

و برای خود یک پروفایل ایجاد کند. هنگامی که فردی یک عکس یا یک ویدیو در این شبکه ارسال می‌کند، در پروفایل او نمایش داده می‌شود

و کاربرانی که شخص مورد نظر را دنبال می‌کنند، می‌توانند پست او را لایک کرده و یا تنها بازدید برای آن داشته باشد. بنابراین، در این برنامه نه تنها قابلیت گذاشتن عکس و ویدیو را دارید، قابلیت استفاده از مطالب سایر افراد نیز برای شما فراهم است.

ویژگی های اینستاگرام

  • در اینستاگرام نیز می‌توانید افراد دیگر را دنبال کنید
  • آن‌ها شما را دنبال یا فالو کنند
  • در مورد مطالب شما نظر دهند یا کامنت بگذارند
  • مطالب شما را لایک کنند، تصاویر و فیلم‌ها را تگ کنند
  • پیام خصوصی ارسال کنند
  • و با سایر کاربران در ارتباط باشند

همانطور که قبلاً ذکر شد، اینستاگرام تمامی تمامی امکانات لازم برای به اشتراک گذاری تصاویر بصری و فیلم‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد

به همین دلیل شما می‌توانید از آن به عنوان یک شبکه اجتماعی استفاده کنید.

در هر پروفایل شخصی، یک قسمت به عنوان فالوور یا دنبال کننده (Followers) و یک قسمت فالووینگ یا کسانی که شما آنها را دنبال می‌کنید (Following) قرار داده شده است که اطلاعات کامل کاربران شما را نشان می‌دهند.

اینستاگرام هم میتواند همانند اپلیکیشنهای دیگر پنهان کاری ها و حقایق پوشیده شده ای داشته باشد.

که ما در این مطلب میخواهیم حقایقی را برای شماهم به اشتراک بگذاریم و چند پیج، عجیب و غریب که پشت انها مخفی کاری هایی وجود دارد

پیج های عجیب و غریب اینستاگرام

حقایق عجیب اینستاگرام

اولین پیج عجیب در اینستاگرام پیجی را نشان میدهد که بعنوان فیلم کوتاه ،(۱) دقیقه ای توانسته است فیلمی تا ۶ دقیقه پست کند !!!

حقایق عجیب اینستاگرام

پیج دیگری که سوال برای افراد پیش امده است وقتی هایلایت این پیج را باز کنید خود را مشاهده میکنید این پیج با استفاده از سرور و بات یوزرنیم شما را شناسایی میکند و رو صفحه ی خود به نمایش میگذارد.

حقایق عجیب اینستاگرام

و اما بعدی “بله درست مشاهده کردید این پیج ۶۶۶ پست دارد امافقط یک پیج را نشان میدهد! انه م یک ویدیو عجیب غریب نشان میدهد و هیچ نشانی از پستهای دیگرش ندارد….

و اما اینکی، اینستاگرام به کاربر ها برای پست کردن ویدیو هایشان حداکثر ۱ دقیقه برای هر یک از پستهایشان تایم را داده است و اما این پیج !

او توانسته است یک ویدیو با طول ۴ دقیقه پست کند و در مجموع در سه پست ۱۷ دقیقه فیلم و کلیپ پست کند

اینستاکرام به هر کاربر اجازه ی یک نام کاربری را داده است یعنی فقط یک نام کلیدی که فقط مختص به ان فرد میباشد و کسی نمیتواند با ان نام اکانت و کاربر دیگری داشته باشد واما در اینجا مشاهد میکنید که این دو پیج مختلف از یک نام کاربری استفاده میکنند.

قطعا اگر پیجی وجود نداشته باشد نمیتوانید انرا دنبال کنید

چون اصلا پیجی وجود ندارد و اما این پیج ۳۷ نفر را دنبال میکند که اصلا وجود ندارند.!

با تشکر گروه زرین هور.

شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده هستم مهندس کامپیوتر در گرایش نرم افزار علاقه مند به برنامه نویسی و طراحی سایت . شماره تلفن : 09195227837 ایمیل : shahin.ahmadzadeh795@gmail.com

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا