gmail

بهترین سرویس های جایگزین gmail

وقتی صحبت از سرویس گیرنده ایمیل است ، طیف گسترده ای از گزینه ها در رایانه Windows وجود دارد. با این حال ، وقتی صحبت از Android می شود ، ما معمولاً گزینه پیش فرض Gmail را دنبال می کنیم. جیمیل بدون تردید محبوب ترین و پر استفاده ترین سرویس پست الکترونیکی دنیاست. یکپارچگی بودن با حساب کاربری گوگل، امکان استفاده از آن به عنوان راهکار ثبت نام و ورود به وب سایت هایی هستند که باعث میشود، وقتی کسی از gmail استفاده دیگر سراغ پلتفرم های مشابه نرود.Gmail در واقع یک سرویس گیرنده ایمیل عالی برای اندروید است ، اما دارای مشکلاتی است مانند اینکه همگام سازی با دستگاه ها مدت زمان زیادی طول می کشد. اما ممکن است به هر دلیلی بخواهید یک جایگزین برای gmail پیدا کنید. این دلیل میتواند نگرانی درباره حفظ حریم خصوصی توسط گوگل باشدیا نیاز به داشتن به یک پلتفرم متفاوت و امن است.

Tutanota

کشور میزبان: آلمان

gmail

Posteo

کشور میزبان: آلمان

gmail

StartMail

کشور میزبان: هلند

Runbox

کشور میزبان: نروژ

gmail

MailFence

کشور میزبان: بلژیک

Proton Mail

کشور میزبان: سویس

چگونه ارائه‌دهنده ایمیل مناسب را انتخاب کنیم؟

در ادامه بهترین معیارهای انتخاب برای بررسی هنگام انتخاب ارائه‌دهنده ایمیل وجود دارد:

اعتبار: ارائه‌دهنده خدمات ایمیل باید از شهرت خوبی برخوردار باشد. آدرس ایمیل یکی از اولین جنبه‌هایی است که مشتریان شما می‌بینند.

قابلیت‌های بایگانی: ارائه‌دهنده ایمیل خوب شما را قادر می‌سازد پیام‌های خود را ذخیره، بایگانی و میان آن‌ها جستجو کنید.

امنیت: هنگام انتخاب ارائه‌دهنده ایمیل باید به دنبال اقدامات امنیتی شدید باشید. این به شما کمک می‌کند پیام‌های خود را ایمن نگه دارید و از دسترسی غیرمجاز به حساب ایمیل محافظت می‌کند.

ادغام: برخی از سرویس‌های ایمیل با سایر نرم‌افزارهای کسب و کار به خوبی کار می‌کنند. اگر کسب و کار شما به چنین ابزاری تکیه دارد، باید به سراغ ایمیلی بروید که آن‌ها را در خود ادغام کند.

فیلتر اسپم: پیام‌های اسپم وقت را تلف می‌کنند و شما نمی‌خواهید آن‌ها را بخوانید. بدین ترتیب، به یک سرویس ایمیل نیاز دارید که دارای سیستمی برای شناسایی و فیلتر کردن پیام‌های اسپم باشد.

قابلیت اطمینان: ارائه‌دهنده خدمات ایمیل شما باید هر زمان که به آن نیاز دارید، به خوبی کار کند. خرابی ایمیل می‌تواند منجر به نارضایتی مشتریان و از دست دادن آن‌ها شود.

ذخیره‌سازی: ذخیره‌سازی یکی از جنبه‌های مهم هنگام انتخاب یک ارائه‌دهنده خدمات ایمیل است. هنگام استفاده از ایمیل خوب است بدانید محدودیت فضای ذخیره‌سازی آن چقدر است.

سهولت استفاده: کارمندان شما باید با رشد کسب و کارتان یک حساب ایمیل ایجاد و استفاده کنند. شما باید به دنبال ارائه‌دهنده خدمات ایمیلی باشید که استفاده از آن آسان است، تا زمان آموزش کارکنان کاهش یابد.

ویژگی‌های پیشرفته: ویژگی‌های پیشرفته مانند توانایی برنامه‌ریزی کارها یا فراخوانی پیام‌ها بسته به نیاز خاص کسب و کار شما.

ممنون که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید امیدواریم براتون مفید واقع شده باشد.


بیشتر بخوانید:

۵ روش دیدن مخفی استوری اینستاگرام


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا