تلگرامشبکه های اجتماعی

فعال کردن تایید دو مرحله ای تلگرام

با فعال سازی تایید دو مرحله ای تلگرام به کمک یک ایمیل یا جیمیل و یک رمز ۴,۵ رقمی میتواند تلگرام شما را نفوذ ناپذیر و ضد هک کند. با آموزش تصویری تایید دو مرحله ای میتوانید رمز دوم یا همون تایید دومرحله ای خود را فعال کنید.

همانطور که میدانید که برای وارد شدن به Telegram خود باید کد پنج رقمی که به شماره موبایل شما اس ام اس شد را وارد کنید و خب اگر شخصی به سیم کارت شما دسترسی پیدا کند میتواند وارد اکانت شما شود ولی چه خوب میشد علاوه بر کدی که sms میشه یه رمز دیگه هم میزاشتیم و فقط خودمون اون رمز و بلد بودیم، این قابلیت two step verification دقیقا همون کار را انجام میده و میتوانید علاوه بر کد ۵ رقمی یه رمز قوی دیگه هم بزارین که اگر گوشی شما گم شده یا یکی به خط شما دسترسی داشت به هیچ نمیتواند بدون دانستن اون پسورد وارد شود، این کار امنیت تلگرام  شما را تضمین میکند.

آموزش تایید دومرحله ای تلگرام

برای آموزش فعال سازی تایید دو مرحله ای تلگرام با ما همراه باشید … (ممکن است با آپدیت های جدید مکان گزینه های زیر تغییر کند که با کمی دقت براحتی آن را پیدا میکنید)

ابتدا نرم‌ افزار تلگرام را اجرا کنید، به منو یا همون آیکون بالایی بروید و گزینه Settings را انتخاب کنید و سپس به Privacy and security بروید.

از بخش Security دومین مورد یعنی Two-Step Verification را لمس کنید

تنها یک گزینه داره که Set Additional Password هستش، روش کلیک کنید

خب از شما میخواد یک رمز برای خودتون قرار بدید که رمز رو تایپ کنید و علامت تایید ✅ بالا گوشه را بزنید و باز میخواد همون رمز و تکرار کنید و باز هم ✅ را بزنید. (رمزی را که انتخاب کنید سعی کنید زیاد ساده نباشه و همچنین بخاطر بسپارید و فراموشش نکنید که بعدا برای شما مشکل ایجاد شود.

بعد از انتخاب رمز در اینجا از شما میخواد یه راهنما برای پسوردتون بزارید که بعد خواستین وارد بشین از این راهنما کمک بگیرید ( به هیچ وجه رمز و اینجا ننویسید ) اگر نمیدونید چی بزارین ۱۲۳۴۵ بزارید.

خب بعد از انتخاب راهنما در اینجا از شما میخواد یک ایمیل درج کنید که این ایمیل باعث میشه اگه یه روز رمز دوم را فراموش  کردید بتوانید اون رو برگردانید. حتما ایمیل صحیح وارد کنید چون یه پیام به ان راسال میکنه و شما باید اون پیام رو تایید کنید.

پس از درج ایمیل با این پیام موجه میشوید و یعنی اینکه کار تمام است و حالا کافیه برین جیمیل خود را چک کنید و پیامی ک برای شما ارسال شده را باز کنید

بر روی لینک ارسالی کلیک کنید و در صورتی که با تصویر زیر رو به رو شدید بدانید که عملیات فعال سازی تایید دو مرحله ای با موفقیت انجام شده است

از این به بعد اگر میخواهید در گوشی دیگر یا کامپیوتر خود وارد شماره خود شوید باید علاوه بر کد ۵ رقمی این رمزی که اینجا ثبت کردید را نیز بزنید. لطفا توجه داشته باشید در صورتی که ایمیل‌ خود را برای بازیابیِ تایید‌دومرحله‌ای تعیین نکرده باشید، اگر رمز خود را فراموش کنید راهی برای بازیابی آن بجز حذف حساب کاربری خود نخواهید داشت. با استفاده این قابلیت و قفل تلگرام با اثر انگشت یا الگو و کد دیگر کسی نمیتونه به اکانتتون نفوذ کند

این رمز را به کسی ندهید و در صورت فراموشی باید به ایمیل خود مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا