اپلیکشن هاامنیتاندرویدترفندهای اندرویدتکنولوژیدانلود رایگانرایانه ایسایت و اپلیکیشنگوگل پلینرم افزار

چند اپلیکیشن برتر روت گوشی اندروید

چند اپلیکیشن برتر روت گوشی اندروید , در این مقاله قصد داریم به بررسی ۴ تا از برترین اپلیکیشن های روت اندروید بپردازیم، با استفاده از روت کردن گوشی می تونید تغییرات اساسی رو در موبایل یا تبلت خودتون ایجاد کنید. اپلیکیشن های مختلفی برای روت کردن گوشی وجود دارند. خیلی مهمه که از چه اپلیکیشنی برای روت کردن گوشی خودتون استفاده می کنید. به همین دلیل ما سعی کردیم در این مقاله از بهترین ها نام ببریم.

روت کردن گوشی چیست؟؟

قبل از بررسی اپلیکیشن برای روت گوشی بهتره اول با مفهوم روت کردن گوشی آشنا بشیم. روت کردن گوشی به این معنی هست که کاربر تغییراتی رو اعمال میکنه و مراحلی را اجرا می کنه که بتونه به فایلهای سیستمی اندروید دسترسی داشته باشه. این دسترسی چه دردی رو دوا می کنه؟ با این دسترسی می تونه خیلی راحت تغییرات موردنظر خودش رو در گوشی اعمال کنه. به عبارتی، با روت کردن گوشی می تونید تمام محدودیت های اعمال شده توسط شرکت سازنده گوشی رو حoذف کنید.

۱- اپلیکیشن Kingo Root

Kingo Root یک اپلیکیشن برای روت گوشی اندروید هست که کمک میکنه بدون نیاز به تخصص خاصی گوشی خودتون رو روت کنید. فقط کافیه این اپلیکیشن رو نصب کنید و بر روی گزینه مربوط به اون بزنید تا بعد از چند دقیقه گوشی شما روت بشه.

  یکی از دلایل محبوبیت این اپلیکیشن، سرعت بالای اون در دستیابی به روت گوشی هست. همچنین پس از روت با این اپلیکیشن، هیچ مشکلی در گوشی دیده نمیشه. تیم توسعه دهنده این اپلیکیشن مدام درحال بروزرسانی و دقت اون هستند.

برای دانلود برنامه ی king root کلیک کنید

۲-اپلیکیشن One Click Root

اپلیکیشن One Click Root یک اپلیکیشن برای روت گوشی اندروید هست و از جمله ابزارهای جدید به شمار می یاد. می تونید با خیال راحت از این اپلیکیشن استفاده کنید. این برنامه امنیت کامل رو براتون فراهم می کنه. کار با این برنامه خیلی ساده هست.
برای این کار، ابتدا این اپلیکیشن رو سروی گوشی و هم روی رایانه نصب کنید. گوشی خودتون رو با کابل به کامپیوتر متصل کنید. وارد برنامه بشید و دستورالعمل ها رو به ترتیب اجرا کنید.

برای دانلود برنامه ی one click root کلیک کنید

۳-اپلیکیشن Super SU

اپلیکیشن SuperSU یک اپلیکیشن برای روت گوشی اندروید و نسل جدید ابزار مدیریت برای روت گوشی هست. از این برنامه برای مدیریت گوشی روت شده استفاده میشه.

می تونید برای تمام برنامه ها و بازی های گوشی اندروید که نیاز به روت دارن، مدیریت پیشرفته ای داشته باشید. حتی می تونید خیلی راحت گوشی خودتون رو از حالت روت خارج کرده و به حالت قبلی برگردونید.
در این اپلیکیشن می تونید وقایع مربوط به دسترسی ها رو ثبت کنید. همچنین اعلان های دسترسی روت برای شما نمایش داده میشه. و بهتره بدونید این اپلیکیشن در حالت ریکاوری هم کار می کنه.

برای دانلود برنامه ی super su کلیک کنید

۴-اپلیکیشن iRoot

iRoot هم یک اپلیکیشن باری روت گوشی در سطح قابل قبول هست. این اپلیکیشن می تونه انواع گوشی های اندروید رو روت کنه. با این اپلیکیشن می تونید خیلی راحت گوشی خودتون رو روت یا آنروت کنید.  این اپلیکیشن برای روت ایمن، در بیش از ۹۰ درصد مواقع دستگاه شما رو روت می کنه. با استفاده از این اپلیکیشن، زمانی که دستگاه خودتون رو روت یا آنروت می کنید، می تونید تسلط کاملی روی دستگاه خودتون داشته باشید.

برای دانلود برنامه ی i root کلیک کنید

امیدوارم مطالب بالا برایتان کاربردی و مفید باشد…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا