اپلیکشن هاامنیتاندرویدترفند هاترفندهای اندرویدسایت و اپلیکیشنشبکه های اجتماعینرم افزار

آموزش برگرداندن عکس‌های پاک‌شده در اندروید

آموزش برگرداندن عکس‌های پاک‌شده در اندروید ،یکی از بهترین اپلیکیشن ها در این زمینه DiskDigger است که به صورت کاملا حرفه ای کل حافظه داخلی و کارت حافظه شما را اسکن و بررسی می کند پس از اتمام بررسی، تمام فایل هایی که در حافظه قابل دسترسی هستند، نمایان خواهند شد و شما می توانید با انتخاب موارد مورد نیاز، آن ها را یک بار دیگر به حافظه دستگاه خود بازگردانید.

نکته ای که درباره DiskDigger وجود دارد، این است که اسکن فایل ها به دو صورت یکی برای گوشی های اندرویدی معمولی و یکی برای گوشی های اندرویدی روت شده انجام می پذیرد.

اگر گوشی شما روت شده باشد، جست وجو برای فایل های حذف شده با دقت بالاتری انجام خواهد شد. همچنین فایل های ویدیویی هم در این حالت قابل بازیابی هستند.

آموزش DiskDigger

برای بازگردانی تصاویر حذف شده در گوشی اندرویدی توسط DiskDigger مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  1. نرم افزار DiskDigger را دانلود کنید. این برنامه در دو نسخه رایگان و Pro موجود شده است.
  2. برنامه را باز کرده و بر روی گزینه START BASIC PHOTO SCANN کلیک کنید.
  3. . مدتی منتظر بمانید تا فرآیند اسکن به پایان برسد
  4. پس از تمام شدن اسکن، تصویر و یا تصاویر حذف شده ای را که می خواهید بازگردانی کنید، یکی یکی انتخاب کنید تا علامت تیک بر روی آن ها قرار بگیرد.
  5. بر روی عبارت RECOVER که در بالا قرار گرفته، کلیک کنید
  6. محل ذخیره سازی دوباره تصویر حذف شده را مشخص کنید. برای این که حافظه خارجی یا داخلی دستگاه را انتخاب کنید، گزینه Save the files to a custom location on your device را بزنید

آموزش برگرداندن عکس‌های پاک‌شده در اندروید ،در این حالت تصاویر حذف شده شما برای بار دیگر در دسترس تان خواهند بود و می توانید از آن ها مانند قبل استفاده کنید.

اگر خواستید که گوشی را روت کنید میتوانید در سایت زرین هور سرچ کنید اموزش واپلیکیشن های مخصوص روت کردن معرفی شده ،امیدوارم مطالب فوق برای شما مفیده بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا