ترفند هاترفند های IOSترفند های ویندوزترفندهای اندرویدتلگرام

بات های تلگرامی کاربردی

بات های تلگرامی یکی از ویژگی‌هایی جذابی است که این پلتفرم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ربات‌ها برای کارهای مختلفی ساخته می‌شوند و هر کدام، کاربرد خاص خود را دارند. در این مقاله به معرفی بهترین ربات های تلگرام می‌پردازیم که در سراسر جهان، کاربران زیادی دارند.

ربات استعلام خلافی خودرو

معرفی 23 مورد از بهترین ربات های تلگرام (Telegram Bot)

ربات استعلام خلافی خودرو یکی از ربات های بسیار جالب و کاربردی فارسی موجود است که می‌توانید از آن به منظور استعلام میزان خلافی خودرو، مشخص کردن نمره منفی گواهینامه، استعلام قیمت بیمه شخص ثالث و غیره استفاده کنید. کار کردن با این ربات بسیار ساده است چرا که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و راهنمای جامع فارسی را ارائه می‌نماید.

Feed Reader

بهترین ربات های تلگرام + معرفی ربات‌های کاربردی جهان

ربات Feed Reader (فید خوان)، وبسایت‌ها، وبلاگ‌ها، کانال‌های یوتیوب، حساب‌های توییتر و اینستاگرام را (با استفاده از فیدهای RSS) تحت نظر می‌گیرد و هر زمان محتوای تازه‌ای در آنها منتشر شود، به کاربران اعلام می‌کند. این ربات برای گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی هم قابل استفاده است.

حتی می‌توانید اشتراک‌های RSS فعلی خودتان را با استفاده از فایل‌های OPML به این ربات وارد کنید. هر زمان یکی از سایت‌های مورد نظرتان مطلبی را منتشر کرد، یک اعلان در تلگرام دریافت می‌کنید.

YouTube Downloader

معرفی 23 مورد از بهترین ربات های تلگرام (Telegram Bot)

ربات YouTube Downloader برای آن دسته از افرادی مناسب است که دائما در یوتیوب پرسه می‌زنند و در پی دانلود ویدیو و فیلم های مختلف یوتیوب هستند. بله ربات YouTube Downloader امکان دانلود فیلم ها و ویدیو های یوتیوب را فراهم می‌کند و این امر سبب شده که به یکی از پرطرفدارترین ربات های تلگرام تبدیل شود.

Eddy Travels bot

بهترین ربات های تلگرام + معرفی ربات‌های کاربردی جهان

این ربات برای پیدا کردن ارزان‌ترین هتل‌ها و پروازها به کاربران کمک می‌کند. ربات Eddy Travels با کمک Skyscanner ساخته شده و همه اطلاعات را به صورت بلادرنگ استخراج می‌کند. از آنجایی که با استفاده از این ربات نیازی به تایپ کردن عبارت جستجو ندارید، کار شما با این ربات بسیار راحت‌تر خواهد بود. کافی‌است روی دکمه مخصوص این کار کلیک کنید.

با تایپ کردن کلمه /places در فیلد متنی این ربات، بهترین مقاصد سفر برای شما، جستجو و پیشنهاد می‌شود. حتی این ربات می‌تواند مقاصد سفر را روی گوگل مپز هم به شما نشان دهد.

Mp3Toolsbot

معرفی 23 مورد از بهترین ربات های تلگرام (Telegram Bot)

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که بخواهید یک فایل MP3 را به صورت ویس (Voice) و بدون افت کیفیت بدر تلگرام برای فرد دیگری ارسال کنید. با ربات Mp3Toolsbot انجام این کار امکانپذیر می‌شود. این ربات فایل های صوتی MP3 را بدون افت کیفیت به فایل OGG یا همان ویس تلگرام تبدیل می‌کند.

GameBot

بهترین ربات های تلگرام + معرفی ربات‌های کاربردی جهان

ربات GameBot امکان اجرای بازی را در پلتفرم تلگرام فراهم می‌کند. در حال حاضر این ربات سه بازی دارد که عبارتند از: Math Battle، Corsairs و LumberJack می‌توانید این بازی‌ها را با دوستان خود هم انجام دهید و همدیگر را به چالش بکشید.

وقتی ربات را اجرا کنید، این پیام را خواهید دید: «من ۳ بازی سرگرم کننده دارم.کافی‌است روی گزینه Play with friends کلیک کرده، سپس یکی از دوستان‌تان را انتخاب و شروع به بازی کنید.» پس از انتخاب رقیب و بازی، می‌توانید بازی را شروع کنید.

VoteBot

معرفی 23 مورد از بهترین ربات های تلگرام (Telegram Bot)

مدیران کانال های تلگرام در برخی شرایط تمایل پیدا می‌کنند تا پست هایی را به صورت نظرسنجی در کانال خود ارسال کنند. انجام این کار با استفاده از ربات VoteBot امکانپذیر خواهد شد. طرز استفاده از ربات VoteBot بسیار ساده است و این موضوع سبب شده که این ربات به یکی از بهترین و پرکارترین بات های تلگرامی تبدیل شود.

Skeddy Bot

بهترین ربات های تلگرام + معرفی ربات‌های کاربردی جهان

Skeddy یکی از مفیدترین بات‌های تلگرامی است که به ایجاد و مدیریت یادآورهایی که از طریق تلگرام به شما ارسال می‌شوند، کمک می‌کند. این برنامه یکی از بهترین ربات های تلگرام است، چون کارهای مورد نظرتان را به شما یادآوری می‌کند؛ مثل بررسی ایمیل‌ها در یک زمان خاص، تماس گرفتن یا خرید کردن و غیره.

حتی می‌توانید برای خودتان یادآور طراحی کنید تا مثلا به شما یادآوری شود که همیشه قبض‌ها را ساعت ۸ صبح شنبه‌ها پرداخت کنید.

Regram

معرفی 23 مورد از بهترین ربات های تلگرام (Telegram Bot)

ربات Regram یکی از ربات های تلگرامی فوق‌العاده عالی برای دانلود پست و ویدیو های دیگر کاربران اینستاگرام و همچنین دسترسی سریع به اطلاعات اکانت آن هاست. این ربات از زبان های فارسی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند و کار کردن با آن بسیار ساده است. با استفاده از ربات Regram می‌توانید علاوه بر دانلود پست های کاربران اینستاگرام، عکس پروفایل آن ها را هم با کیفیت اصلی دانلود کنید.

همچنین امکان مشاهده آنی اطلاعات اکانت های مختلف اینستاگرام مثل تعداد فالوورها، تعداد فالووینگ ها، تعداد پست ها، محبوب ترین پست ها و حتی دانلود تمام پست های ارسالی یک کاربر از طریق ربات Regram امکان پذیر است.

OpenMember Telegram Bot

بهترین ربات های تلگرام + معرفی ربات‌های کاربردی جهان

با استفاده از ربات OpenMember می‌توانید به سرعت و سادگی، برای گروه‌ها یا کانال‌های تلگرامی خودتان هزینه اشتراک دریافت کنید. با ربات OpenMember و داشبورد تحت وب این ابزار، می‌توانید مدل‌های مختلف کارمزد (روزانه، هفتگی، ماهیانه، سالیانه یا یک باره) را تنظیم کنید. کافی‌است یک حساب کاربری بسازید و دستورالعمل‌های ربات را دنبال کنید.
برخی از امکانات مهم OpenMember عبارتند از:

  • ایجاد یک طرح قیمت گذاری دلخواه و دریافت هزینه اشتراک از مشتریان طبق طرح مورد نظر و با ارز دلخواه.
  • عضویت خودکار به محض پرداخت و لغو اشتراک در صورت عدم پرداخت حق اشتراک.
  •  یک داشبورد تحت وب برای مدیریت مشترکین و پیگیری درآمدها، رشد اعضاء و نرخ ریزش اعضاء.
  •  ایجاد تعداد نامحدودی گروه یا کانال اشتراکی.

برای حمایت از OpenMember و ایجاد قابلیت‌های جدید در آن، تنها ۵ درصد از هزینه‌های اشتراک به سازندگان این ربات تعلق می‌گیرد.

imdb@

معرفی 23 مورد از بهترین ربات های تلگرام (Telegram Bot)

علاقمندان به فیلم و سریال باید حتما با ربات imdb آشنا باشند! این ربات خیلی سریع جزئیات مربوط به فیلم ها و سریال های مورد نظرتان را نمایش می‌دهد. برای مثال تصور کنید در تلگرام با دوست خود در حال صحبت در مورد فیلم Sully هستید. در این شرایط کافیست عبارت imdb Sully@ را وارد و از لیست فیلم Sully را انتخاب کنید تا تمام جزئیات آن در آرشیو imdb نمایش داده شود.بنایراین یکی از بهترین بات های تلگرامی به حساب می آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا