اپلیکشن هابازیبازی سازیپلی استیشن 4

برترین بازی های پلی استیشن (ps4)

برترین بازی های پلی استیشن (ps4) ،کنسول PS4 در سه مدل: Playstation PlayStation 4 Slim و PlayStation 4 Pro به بازار عرضه شده است. این سه مدل از لحاظ سخت افزاری تفاوت عمده‌ای به خصوص در پردازش دارند. تفاوت اصلی  PS4 Pro با دو مدل قبلی خود در اجرای بازی‌ها با رزولوشن ۴K و پردازش آن است.

اکنون سوالی که شاید ذهن شما را درگیر کند، خرید و تهیه کردن این بازی‌‌ها است. برای رهنمایی کامل به لینک زیر بروید.

نحوه خرید از بازی دیجیتالps4

برترین بازی های پلی استیشن (ps4) ،برای معرفی بهتر و آشنایی بیشتر شما عزیزان با فضای بازی، سعی کرده‌ایم که برای تمام بازی‌های معرفی شده، عکس تهیه کنیم.

۱: بازی Red dead redemption 2( بهترین بازی PS4 وسترن جهان باز )

برترین بازی های پلی استیشن (ps4)

Red dead redemption 2 بدون شک، یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده در صنعت بزرگ بازی است. Red dead 2 با ترکیبی از داستان عالی و گیم پلی محشر باعث شده اکثر مخاطبان بازی را به خود جذب کند. این بازی با شخصیت‌های جذاب، جزئیات بسیار زیاد و با داستان بسیار جذابی که دارد توانست از منتقدان، نظرات بسیار مثبتی را جذب کند. بازی در هفته‌ی آغازین توانست بیش از ۷۲۵ میلیون دلار بفروشد و به دومین محصول سرگرمی تاریخ قبل از GTA V تبدیل شود. بازی اکشن ماجراجویی در سوم شخص و  اول شخص قابل بازی است. هرگز تجربه‌ی این بازی را از دست ندهید.

۲:بازی Spider man ( بهترین بازی PS4 ابرقهرمانی)

برترین بازی های پلی استیشن (ps4)

بازی Spiderman یک بازی کاملا انحصاری برای کنسول PS4 است که بر اساس یک ابرقهرمان شخصیت‌های مارول ساخته شده است. منتقدان این بازی را، بهترین بازی ابرقهرمانی ساخته شده یاد کرده‌اند. بازی در مورد شخصیت Peter Parker است که داستان آن در شهر New York City در جریان است. بازی در سه روز اول موفق شد که ۳.۳ میلیون نسخه به فروش برساند. این بازی اکشن ماجراجویی، جهان باز است و شما قادر به شخصی سازی شخصیت خود هستید.

 3:بازی Uncharted 4(بهترین بازی PS4 اکشن ماجراجویی)

برترین بازی های پلی استیشن (ps4)

بدون تردید از برترین بازی‌های ساخته شده در ژانر شوتر و ماجراجویی بازی Uncharted 4 است. این بازی توسط شرکت Naughty Dog برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ ساخته شد. Uncharted 4 به کارگردانی Bruce Straley و Neil Druckmann ساخته شده است. سبک بازی همانند فیلم‌های اکشن پر از انفجار و صحنه‌های سینمایی هیجان انگیز است. بازی Uncharted 4 در هفته‌ی اول ۲.۷ میلیون نسخه به فروش رفته است که آماری فوق‌العاده به حساب می‌آید. شما می‌توانید این بازی را با رزولوشن HDR 2560×۱۴۴۰ با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه و در حالت تک‌نفره با دستگاه PS4 PRO بازی کنید. اگر شما به بازی‌های اکشن و مخفی‌کاری علاقه‌مند هستید، تجربه‌ی این بازی را نباید از دست بدهید.

 4:بازی ۴ God of war( بهترین بازی PS4 جنگی ماجراجویی)

برترین بازی های پلی استیشن (ps4)

قطعا یکی از برترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن در سال ۲۰۱۸ بازی خدای جنگ است. این بار کریتوس (شخصیت اصلی بازی) پدر شده است و می‌خواهد پسرش را تربیت و آماده کند. اسلحه‌ی اصلی کریتوس، یک تبر جادویی است که این اسلحه هیچگاه خسته کننده نمی‌شود. سیستم ارتقاء اسلحه و پوشش نسبت به سری قبلی خود ارتقاء پیدا کرده است و مکانیزم پیچیده‌تری دارد. مراحل بازی از دو بخش اصلی و فرعی تشکیل شده است که باعث شده، ساعات زیادی را با این بازی بگذرانید. شما بازی را با دستگاه PS4 Pro با کیفیت ۴K، نرخ ۳۰ فریم در ثانیه و کیفیت HDR می‌توانید اجرا کنید.

۵: بازی Rainbow Six Siege( بهترین بازی PS4 شوتر آنلاین)

برترین بازی های پلی استیشن (ps4)

یکی از ویژگی‌های اصلی بازی رینبو، مردن کاراکتر‌ها تنها با چند تیر می‌باشد. Rainbow Six Siege یک بازی کاملا آنلاین است، بازی شامل کاراکتر‌های مختلفی می‌باشد که هرکدام از آن‌ها توانایی مخصوص به خود را دارند! بازی شامل دوگروه می‌باشد که یکی از گروه‌ها در نقش دفاع از آبجکتیو و دیگری در نقش حمله و تصرف می‌باشد. این بازی توسط کمپانی یوبیسافت ساحته شده است. بازی رینبو در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد.

برای دیدن بازی های برترکامپیوتر روی لینک زیر کلیک کنید

بهترین بازی های ۲۰۲۰ (کامپیوتر)

امید وارم مطلب فوق برای شما مفید بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا