بازیبازی سازیپلی استیشن 4نرم افزار

بهترین بازی های ۲۰۲۰ (کامپیوتر)

بهترین بازی های ۲۰۲۰ (کامپیوتر) ،سال ۲۰۲۰ یک سال پر از بازی برای جامعه‌ی گیمر ها می‌باشد که ما در این مطلب چند تا بازی‌هایی که در این سال منتشر خواهند شد و همچنین احتمال منتشر شدن را دارند به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

۱:بازی Cyberpunk 2077( بهترین بازی اول شخص ۲۰۲۰ )

بهترین بازی های 2020 (کامپیوتر)

بهترین بازی های ۲۰۲۰ (کامپیوتر) ،شاید بتوان گفت که لقب بزرگترین بازی سال ۲۰۲۰ را می‌توان به بازی Cyberpunk داد، این بازی در سبک اول شخص شوتر و RPG ساخته شده است، لازم به ذکر است که در این بازی نیز کیانو ریوز بازی کرده است. سازنده‌ی این بازی CD Projekt است، CD Projekt سازنده‌ی بازی محبوب Witcher 3 می‌باشد، در ابتدای بازی شما شخصیت خود را انتخاب می‌کنید و می‌توانید آن را شخصی سازی کنید، نکته‌ی قابل توجه این بازی این است که تمام تصمیماتی که در این بازی می‌گیرید، در داستان بازی تاثیر گذار خواهد بود.

۲:بازی Resident Evil 3 remake

بهترین بازی ترسناک ۲۰۲۰

بهترین بازی های 2020 (کامپیوتر)

بهترین بازی های ۲۰۲۰ (کامپیوتر) ،سال گذشته نسخه‌ی ریمستر این بازی یعنی Resident Evil 2 منتشر شد و توانست عنوان بهترین بازی سال ۲۰۱۹ متاکریتیک به انتخاب کاربران را از آن خود کند، این بازی نیز همانند نسخه‌ی قبلی، یک نسخه بازسازی از بازی گذشته‌ی خود است، این بازی گرافیک فوق فوق‌العاده‌ای دارد، این بازی قرار است که برای کامپیوتر، ایکس باکس و پلی استیشن منتشر شود، داستان بازی در شهر راکون سیتی در جریان است و شما نقش جیل ولنتاین را دارید. این بازی شامل بخش تک نفره و چندنفره می‌باشد.

۳:بازی Watch Dogs: Legion

بهترین بازی هکری ۲۰۲۰

بهترین بازی های 2020 (کامپیوتر)

بهترین بازی های ۲۰۲۰ (کامپیوتر) ،بازی Watch dogs یکی از بازی‌های موفق کمپانی Ubisoft است، این بازی قرار است که در ۱۶ اسفند منتشر شود، بازی Watch Dogs نسبت به نسخه‌های قبلی خود، تغییرات زیادی کرده است، داستان بازی در شهر لندن در جریان است که شما باید گروهی از هکرها با قابلیت‌های مختلف را جمع آوری کنید و با رژیم authoritarian که کنترل انگلستان را به دست گرفته‌اند مبارزه کنید. در این بازی هر شخصیت توانایی و داستان منحصر به فرد خود را دارد. این بازی ماجراجویی در دو بخش تک نفره و چند نفره قابل بازی است.

۴:بازی Death Stranding

بهترین بازی های 2020 (کامپیوتر)

از بازی‌هایی که به احتمال زیاد در این سال منتشر می‌شود، بازی Death stranding است، این بازی توسط کارگردان محبوب و مشهور ژاپنی Hideo Kojima ساخته شده است، شما در این بازی نقش یک حمال و باربر را دارید که باید محموله‌ها را جابه جا کنید، به مرور زمان شما باید مسیر ها را باز سازی کنید و از لوازم پیشرفته برای انتقال راحت تر محموله‌ها استفاده کنید. در این بازی بازیگران مطرحی چون Norman Reedus، Mads Mikkelsen و Léa Seydoux بازی کرده‌اند.

۵:بازی Ori and the Will of the Wisps

بهترین بازی کامپیوتر ماجراجویی ۲۰۲۰

بهترین بازی های 2020 (کامپیوتر)

بازی Ori and the Will of the Wisps یکی از بازی‌های محبوب و انحصاری کمپانی مایکروسافت می‌باشد، این بازی فقط در پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس باکس قابل بازی است، این بازی توسط شرکت Moon Studios در سبک ماجراجویی ساخته شده است. اگر به بازی‌های Rayman علاقه مند هستید، این بازی را از دست ندهید، این بازی قرار است که در تاریخ ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ منتشر شود. این بازی را به کودکان و حتی به بزرگسالان پیشنهاد می‌کنیم.

امید وارم مطلب فوق برای شما مفید بوده باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا