اپلیکشن هااینستاگرامترفند هاترفندهای اندرویدتلگرامسایت و اپلیکیشنشبکهشبکه های اجتماعینرم افزار

خواندن پیام‌ها در حالت ناشناس با استفاده از اپلیکیشن Unseen

خواندن پیام‌ها در حالت ناشناس ،اپلیکیشن Unseen نرم افزاری است که به شما اجازه می‌دهد بدون آن که آنلاین شوید از پیام‌رسان‌هایی مثل واتساپ، تلگرام و اینستاگرام استفاده کنید.

در واقع با استفاده از این نرم افزار قادرید وارد حساب خود در یکی از پیام‌رسان‌های بالا شوید و پیام‌های دریافتی خود را مطالعه کنید و به برخی از آن‌ها پاسخ دهید ،استفاده از Unseen حتی اگر پیام دریافتی را مطالعه کنید، مخاطب متوجه آن نخواهد شد.

با کلیک کردن روی تب واتساپ می‌توانید پیام‌های دریافتی خود را بدون آن که مخاطب متوجه شود مطالعه کنید. مخاطب تنها زمانی متوجه می‌شود که شما پیام را مطالعه کردید که روی گزینه‌ی Reply در واتساپ بزنید. با این کار به اپلیکیشن واتساپ خواهید رفت و آنلاین می‌شوید.

در این قسمت برنامه میتوانید تلگرام ،واتساپ و… را انتخاب کنید.

خواندن پیام‌ها در حالت ناشناس ،خب حالا بعد از انتخاب اپلیکیشن مورد نظربه محض این که پیامی برای شما بیاید میتوانید پیام را ببینید بدون این که سین شود.

البته باید بدانید که این نرم‌افزار نیز مانند هر نرم‌افزار سوم شخص دیگری معایب خاص خود را دارد. برای مثال unseen به‌راحتی به گالری تلفن همراه هوشمند شما دسترسی خواهد داشت و امنیت آن نیز به‌هیچ‌عنوان تضمین شده نیست. با این حال اگر با این امر مشکلی ندارید و یا فایل مهم و شخصی خود را در گالری تلفن همراهتان نگهداری نمی‌کنید می‌توانید به‌راحتی از این نرم‌افزار استفاده کنید.

امیدوارم مطالب فوق برای شما مفیده بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا