نرم افزار

دانلود امن با یک پلیر قدرتمند

دانلود امن با یک پلیر قدرتمند

دانلود امن با یک پلیر قدرتمند

دانلود امن با یک پلیر قدرتمند : پلیر قدرتند vlc از سال ۲۰۰۱ به عنوان یک پلیر چند رسانه ای کلاس پلتفرم و متن باز برای سیستم های عامل گوناگون توسعه داده شد . این پلیر نه تنها رایگان ، سبک و سریع است بلکه می توانید از آن برای اجرای انواع فایل که آسیب دیده ، ناقص و یا حتی ناتمام هستتند استفاده کنید . در این مطلب قصد داریم شما را با یک ویژگی منحصر به فرد این پلیر آشنا کنیم.

اجرا به صورت امن و دانلود ویدئوهای یوتیوب

اگر میخواهید ویدئوهای یوتیوب را خارج از مرورگر خود نگاه کنید ، vlc می تواند این کار را به صورت امن برای شما انجام دهد . این پلیر حتی قادر است ویدئوی شما را از مسیری امن دانلود کند.

vlc player

برای تماشای ویدئوهای یوتیوب به مسیر File < Open Network Stream بروید و آدرس ویدئوی مدنظر را در قسمت مشخص شده بنویسید . پس از چند لحظه که از بارگزاری ویدئو گذشت پلیر vlc شروع به پخش کردن آن می کند .

vlc player

اگر می خواهید ویدئو مورد نظر را داخل هارد خود دانلود کنید باید علاوه بر مراحل بالا مراحل اضافه تری را طی نمایید . به مسیر Tools > Codec Information بروید و آدرس مورد نظر را که در بخش Location قرار دارد کپی کنید .

vlc player

آدرس کپی شده را در مرورگر اینترنت خود وارد کنید . با انجام این کار ویدئوی مدنظر به صورت خودکار پخش خواهد شد . برای ذخیره ویدئو به صورت محلی کافی است روی آن کلیک راست کرده و گزینه save video as را انتخاب کنید .

این روش ممکن است دست و پا گیرتر از دانلود به وسیله اپلیکیشن های دانلود تحت وب باشد اما حداقل خیالتان راحت است مسیر امن و خوبی را پشت سر گذاشته اید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا