ترفند هاترفند های ویندوز

درایور های ویندوز، بهترین نرم افزارها برای این کار

یکی از چیزهایی که برای سیستم عامل شما ضروریه نصب درایور ها است. در این مقاله از زرین هور بهترین نرم افزار ها برای نصب درایورها را برای شما قرار میدهیم. تا پایان با ما همراه باشید.

۱- driverhub

درایور

driverhub یکی از نرم افزار هایی است که با استفاده از آن میتوانید درایورهای خود را نصب کنید. ویژگی های نرم افزارdriverhub:

  • دارا بودن دیتا بیس عظیم از انواع درایورهای سخت افزاری
  • امکان اسکن درایورهای نصب شده و نمایش نسخه های منقضی
  • قابلیت دانلود و نصب سریع درایورها
  • رفع مشکلات عدم ناسازگاری درایورها
  • پشتیبانی از انواع سخت افزاری های کامپیوتری
  • سازگاری با نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز

۲-driver reviver

درایور

با نرم افزار driver reviver میتوانید بروزترین درایورها را پیدا کنید و یا از آنها بک آپ بگیرید. قابلیت های نرم افزار driver reviver:

  • قابلیت آپدیت و به روز رسانی درایور
  • دریافت آخرین درایور و به روز رسانی نرم افزار مستقیما از وب سایت تولید کنندگان
  • تضمین بالاترین سطح کارایی سخت افزارها و نرم افزار ها
  • جلوگیری از استفاده نادرست یک درایور اشتباه
  • کاهش خطر در مورد دانلود یک درایور معیوب یا حتی درایور جاسوسی

۳- driver booster

درایور

iobit driver booster نرم افزاری که توسط آن شما میتوانید در کمترین زمان ممکن درایور سخت افزار های خود را به روز رسانی کنید.

نکته

یکی از راه های مطمئن برای نصب درایورها دانلود آنها از یک سازنده لپتاپ است. به این دلیل که چون سایت های سازنده دقیقا درایور سخت افزار مورد نظر را در اختیار شما قرار میدهند و مشکلاتی از قبیل ناهمخوانی نسخه درایور و سخت افزاری برای شما ایجاد نمیشود.

۴- driver pack solution

driver pack solution با داشتن کاملترین و جدید ترین درایورها در خود این امکان را میدهد تا به روز رسانی درایورهای خود را با چند کلیک انجام دهید. یکی از اصلی ترین دلایل برتری این نرم افزار نسبت به سایرین و البته حجیم تر بودن آن، دارا بودن تمامی نرم افزار های سخت افزاری جدید در خود میباشد که با وجود آنها شما میتوانید سیستم خود را در حالت کاملا آفلاین یا آنلاین به روز کنید.

نکته

درایور های لپتاپ را متناسب با ورژن سیستم عامل دانلود کنید، درایورها باید با ورژن سیستم عامل شما یعنی ۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی بودن آن همخوانی داشته باشند. اگر هنگام خرید لپتاپ خود،DVD درایورهای خود سیستم استفاده کنید.

از طریق دیوایس منیجر درایور های لپتاپ خود را اعم از درایورهای نصب نشده یا درایور هایی که به اشتباه نصب شده اند را مشاهده کنید.

حرف آخر

درایور ها نقش اساسی در عملکرد صحیح قطعات سیستمی دارند در صورتی که یکی از درایور ها در عمل خود دچار مشکل شود ممکن است فعالیت سایر قطعات سیستم نیز تحت تاثیر قرار گیرد به همین دلیل سازندگان قطعات سخت افزاری سعی میکنند با آپدیت درایور محصولات خود مشکلات موجود در آنها را رفع کنند. همچنین کاربران سیستم باید هر چند وقت یک بار درایورهای خود را با استفاده از روش های معرفی شده آپدیت یا مجددا نصب کند تا سیستم به مشکل نخورد.

ممنون که تا پایان این مقاله با زرین هور همراه بودید،امیدواریم براتون مفید واقع شده باشد.


بیشتر بخوانید:

کروم ،ترفند های مخفی گوگل کروم


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا