ترفند هاترفند های ویندوز

آنتی ویروس ، ۴ تا از بهترین آنتی ویروس‌های رایگان(پارت۱)

در این مقاله از زرین هور ۴ تا از بهترین آنتی ویروس ها رایگان(پارت۱) را به شما معرفی میکنیم امیدواریم براتون مفید باشه. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ESET

آنتی ویروس

آنتی ویروس بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت از ویندوز در برابر انواع ویروس ها،کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojanها، هکر ها و سرقت اینترنتی میباشد.

ESET یکی از بهترین آنتی ویروسها است که هم نسخه رایگان و هم نسخه پولی با امکانات فراوان و قدرتمندی دارد.

لینک سایت برای دانلود ESET

Bitdefender

آنتی ویروس

نسخه رایگان بیت دیفندر بسیار سبک و زیبا طراحی شده است.سرعت اسکن بالای بیت دیفندر و قدرت قابل توجه آن در تشخیص ویروس، بیت دیفندر را در رتبه ای بالاتر از سایر آنتی‌ویروسها قرار داده است.

نسخه رایگان این آنتی ویروس قابلیتی به نام اتوپایلت دارد که شمشیری دو لبه به حساب می آید.

چرا که این حالت با وجود اینکه مدیریت ویروس ها را تسهیل میکند، آن را از کنترل کاربر خارج میسازد. بنابراین مجبور خواهید بود به برنام اعتماد کنید.

لینک دانلود برای Bitdefender

Avast

جدیدترین نسخه آنتی‌ویروس رایگان avast، از حالت گیمینگ برخوردار است. حالت گیمینگ باعث میشود هنگامی که در حال انجام بازی ها سنگین هستید، آنتی ویروس سخت افزار شما را بکار نگیرد و به علاونه هیچ پاپ‌آپی را به شما نمایش ندهد. این برنامه در جدید ترین نسخه تغیرات خوبی داشته است. امکان مدیریت پسورد نیز در این آنتی ویروس گنجانده شده است که مسلما قابلیت خوبی برای یک آنتی ویروس به شمار می آید.

لینک دانلود برای Avast

Kaspersky

نسخه پولی کسپرسکی، معمولا در بررسی ها به عنوان بهترین آنتی ویروس شناخته میشود و در کسپرسکی رایگان نیز نسخه فشرده برنامه اصلی است. به این معنی که، قابلیت های جانبی آن مانند محافظت ار حریم خصوصی و پرداخت امن حذف شده اند و تمرکز روی محافظت رایگان سیستم شما در برابر ویروس ها گذاشته شده است.

از آنجایی که کسپرسکی رایگان از همان موتور ویروس یاب کسپرسکی پولی استفاده میکند. عملکرد برنامه در زمینه کشف ویروس بسیار دقیق است. همچنین پاپ‌آپ های ارتقا به نسخه پولی در این برنامه کمتر ایجاد مزاحمت می کنند.

لینک دانلود برای Kaspersky

ممنون که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید امیدواریم براتون مفید واقع شده باشه.


بیشتر بخوانید:

نصب ویندوز، بایدها و نبایدها این کار


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا