اخبار

رایگان شدن سرویس Hangouts Meet گوگل تا ۱۱ تیر

رایگان شدن سرویس Hangouts Meet گوگل تا ۱۱ تیر .

و باز هم اخبار دنیا ی تکنولوژی متاثر از کرونا ویروس.

پس همه گیر شدن این ویروس در سطح جهان بیشتر شرکت ها بودجه هایی را به مقابله با این ویروس اختصاص دادند.در ابتدا همه کمک هایی را به سازمان های بهداشتی و موسسات خیریه اختصاص می دادند.ولی پس از مدتی کارخانه های تولید فناوری شروع به تولید تجهیزات بهداشتی پزشکی کردند.چنانچه حجم زیادی ماسک و دستگاه تنفس مصنوعی تولید کردند.و با طولانی شدن این روند اینبار سعی در مهار تاثیرات اقتصادی آن کردند.

درنتیجه بسیاری از کارکنان شرکت‌ها برای برقراری ارتباط با همکارانشان یا مشتریان به استفاده از سرویس‌های برگزاری کنفرانس ویدیویی مانند گوگل هنگ اوت، زوم یا اپلیکیشن‌های مشابه روی آورده‌اند. در همین راستا گوگل نیز به دلیل دور کار شدن حجم زیادی از مردم و نیاز به ویدئو کنفرانس های چند نفره اقدام کرد.و درهمین زمینه سرویس هنگ اوت میت (Hangouts Meet) در جی‌سوئیت تا ۱۱ تیر کاملا رایگان است و درصورتی‌که اشتراک ویژه جی‌سوئیت را خریداری نکرده‌اید نیز امکان برقراری کنفرانس با حضور تعداد بسیاری از مشارکت‌کنندگان را خواهید داشت.

سرویس Hangouts Meet گوگل

هنگ اوت میت درواقع کنفرانس ویدیویی پیشرفته با امکانات مختلف است که برای کاربران سرویس جی‌سوئیت اینترپرایز ارائه شده است. از ویژگی‌های منحصر به فرد این سرویس باید به امکان اجرای کنفرانس ویدیویی تا حداکثر ۲۵۰ نفر مشارکت‌کننده توجه کرد. علاقه‌مندان می‌توانند از این قابلیت به‌صورت کاملا رایگان برای مصارف آموزشی یا کسب‌وکار استفاده کنند.

رایگان شدن سرویس Hangouts Meet گوگل تا ۱۱ تیر .در شرایط فعلی گفته می‌شود که شیوع بیماری کرونا هنوز مهار نشده است و در برخی از کشورها نیز وضعیت در حالت بحرانی قرار دارد. بسیاری از مقامات دولتی کشورهای مختلف از شهروندانشان خواسته‌اند که در خانه بمانند و حتی شرکت‌ها و کارخانه‌ها را نیز موقتا تعطیل کرده‌اند تا احتمال ابتلای کارکنان به بیماری کرونا به حداقل برسد.

 از ویژگی‌های گوگل هنگ اوت میت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برگزاری کنفرانس ویدیویی تا حداکثر ۲۵۰ مشارکت‌کننده
  • لایو استریم با دامنه مشخص تا ۱۰۰ هزار بیننده
  • ضبط و ذخیره ویدئو کنفرانس در فضای ابری گوگل درایو

در حال حاضر امکان استفاده از ویژگی هنگ اوت میت به‌صورت رایگان  فراهم شده است.

و گوگل با ارسال ایمیلی به کاربران، نحوه راه‌اندازی و استفاده از این سرویس را آموزش می‌دهد.

امیدوارم مطلب فوق برای شما مفید بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا