دسته‌بندی نشدهنرم افزار

نرم افزار رمینی (Remini)

ویرایش دستی بعضی عکس ها زمان می برد.این طور وقت ها معمولا راهکار دارید،یا کار را به یک حرفه ای بسپارید یا اینکه از قدرت هوش مصنوعی کمک بگیرید. نرم افزار رمینی که امروز با آن آشنا می شوید یک ویرایشگر عکس مبتنی بر هوش مصنوعیست که خروجی هایش دست کمی از کار یک حرفه ای ندارد.

لوگو رمینی
www.zarrinhoor.com

این برنامه ویرایش عکس و اندروید و IOS بیشتر از هر چیز روی “ترمیم” و “ارتقاء”تصاویر تمرکز کرده، عکس های که به دلایل مختلف (قدیمی،نور کم،نویز زیاد،تار بودن عکس و…)کیفیت خوبی ندارند و نیاز دارند دستی به سر و رویشان کشیده شود. رمینی با تکیه بر هوش مصنوعی می خواهد زحمت ترمیم و ارتقای دستی آنهارا از دوشتان بردارد.

مهم ترین ویژگی اپ ارتقای کیفیت تصاویر بی کیفیت به وضوح HD است و این کار را به نحو احسن انجام می دهد.کافیست تصویرتان را به اپلیکیشن بدهید و منتظر جادوی هوش مصنوعی باشید. بعد از یک دقیه (شاید بیشتر ، شاید کمتر بستگی به عکس دارد) یک خروجی ایده آل تحویل می گیرید که به صورت Before/After (قبل/بعد) می توانید با تصویر اورجینال مقایسه اش کنید.

تصویر ورود رمینی
www.zarrinhoor.com

آموزش کار با نرم افزار رمینی (Remini)

. ابتدا وارد اپلیکیشن رمینی میشیم

. تصویر مورد نظر را انتخاب می کنیم

انتخاب تصویر در رمینی
www.zarrinhoor.com

. بعد از انتخاب کردن عکس روی گزینه Enhance کلیک می کنیم.

بعد از یک دقیقه(شاید بیشتر شاید کمتر) تصویر انتخاب شده ما به کمک هوش مصنوعی Remini حالت اچ دی به خود می گیرد و از کیفیت بالایی برخوردار میشود.

نمایش گزینه برای کیفیت کردن عکس
www.zarrinhoor.com

. بعد از تمام شدن عکس می توانیم Before/After (قبل/بعد) عکس را،با استفاده از خط عمودی سفید موجود در وسط تصویر،ببینیم.

نمایش قبل و بعد تصویر
www.zarrinhoor.com

برای ذخیره تصویر قسمت بالا سمت راست گزینه فلش رو به پایین هست که با کلیک کردن روی آن دو گزینه می آید روی گزینه Save (مستطیل سیاه رنگ) کلیک میکنیم تا عکس ما در گالری گوشی ذخیره شود.

ذخیره تصویر در گالری
www.zarrinhoor.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا