اپلیکشن هاتکنولوژیتلگرامرایانه ایشبکه های اجتماعینرم افزار

چگونه در تلگرام با فونت های مختلف پیام ارسال کنیم

یکی از قابلیت‌های کلیدی اپلیکیشن تلگرام، بات‌ها(Bot) هستند. قابلیت بسیار جالب و کاربردی‌ای که پس از ایجادِ آن توسط تلگرام، توسط توسعه دهنده‌ها مورد استفاده قرار گرفت و با استفاده از ان‌ها، قابلیت‌های جالب و کاربردیِ زیادی به تلگرام اضافه شده است. به مرور زمان سعی می‌کنیم بهترین بات‌های تلگرام را در چه‌جوری معرفی کنیم؛ امروز هم با معرفی اولین بات در چه‌جوری همراه شما هستیم.

شاید تاحالا در تلگرام با پیام‌هایی مواجه شده باشید که فونتِ آن‌ها با بقیه‌ی پیام‌ها تفاوت دارد، مثلا ممکن است ضخیم(Bold) یا کَج(Italic) باشند. روش فرستادن پیام‌ها به این صورت و با این فونت‌ها بسیار ساده است و تنها کاری که لازم است انجام شود، فراخواندن ربات مخصوص این کار است. در ادامه همراه ما باشید.

۱-اپلیکیشن تلگرام را باز کنید و وارد صفحه‌ی چت با مخاطب مورد نظر شوید.

۲-در کادر پایین صفحه(کادر نوشتن مطلب) این عبارت را وارد کنید bold@

3-حالا یک بار فاصله(space) را بزنید ولی فعلا گزینه‌ی ارسال را انتخاب نکنید!

۴-حالا متن مورد نظر خود را در ادامه تایپ کنید ولی هنوز هم نباید آن را ارسال کنید!

۵-کنون ۳گزینه در بالای نوشته‌ی شما نمایش داده میشود. اولی Bold، دومی italic و سومی Fixedsys است. اگر تمایل دارید که نوشته‌ی شما ضخیم شود Bold، اگر میخواهید نوشته‌ی شما کج شود گزینه‌ی Italic و در صورتی که میخواهید نوشته‌ی شما حال و هوای قدیمی بگیرد، گزینه‌ی Fixedsys را انتخاب کنید.

۶-کار تمام است. نوشته‌ی شما با فونت مورد نظر ارسال میشود.

توجه کنید که وقتی با این روش پیامی را ارسال میکنید، بالای پیام شما نوشته‌ای با عنوان via @bold نوشته می‌شود که البته مساله‌ی مهمی نیست و نشان‌دهنده‌ی این است که برای ارسال این پیام از رباتِ bold استفاده کرده‌اید.
متاسفانه فعلا به جز این روش روش دیگری وجود ندارد و در صورتی که تمایل داشته باشید پیام خود را منحصر‌به‌فرد ارسال کنید، باید این نوشته‌ی بالای پیام خود را هم بپذیرید.

<<گروه فنی‌مهندسی زرین‌هور>>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا