اپلیکشن هااخبار

آغاز اضافه‌شدن اپلیکیشن‌های گوگل به گلکسی‌استور

آغاز اضافه‌شدن اپلیکیشن‌های گوگل به گلکسی‌استور ،با فرا گیر شدن اندروید به عنوان یک سیستم عامل برای گوشی های هوشمند،هیجان و رقابت بین برند ها و شرکت های مختلف موجود در بازار برای ازائه ی سیستم عامل به مرور کم و از بین رفت.و هم اکنون اندروید با داشتن بیش از ۸۵ درصد بازار خرف اول و تقریبا بدون رقیب را می زند.

اما به مرور با افزایش تعداد نرم افزار های گوشی های هوشمند و نیاز به ارتقای انها،بازار مخاطبین به سمت اهمیت آن پیش رفتند و به مرور تقاضای باور نکردنی ای برای آن ها ایجاد شد.

اهمیت استور ها

این بار رقابت نه بر روی سیستم عامل که بر روی نرم افزار های آن بود.مخصوصا زمانی که این نرم افزار ها حاوی بد افزار بودند و نهادی برای کنترل سلامت آن ها نیاز بود.بدین ترتیب پای استورها به میان آمد.و البته در این بین گوگل اصلی ترین سرمایه گذار اندروید اولین گام و قوی ترین گام را برداشت.باید اذعان کرد که توانایی نرم افزاری و سخت افزاری گوگل او را در ابتدای کار از دیگران بینیاز کرد.

قدرتمند شدن استور ها

اما به مرور و با پافشاری برند ها بر داشتن استور های مخصوص خود و داشتن اهرم فشار آپدیت میلیون ها دیوایس تولیدی خود توانستند به مرور جای خود را در بازار باز کنند.گوگل که کماکان دارای پلی استور و WearOS گوگل است تا کنون به صورت مستقل کار میکرد.

آغاز اضافه‌شدن اپلیکیشن‌های گوگل به گلکسی‌استور ،با فرا گیر شدن اندروید به عنوان یک سیستم عامل برای گوشی های هوشمند،هیجان و رقابت بین برند ها و شرکت های مختلف

اما با پیشرفت چشم گیر برند کره ای سامسونگ و بالطبع استور مورد حمایت آن و اپلیکیشن های موفق مانند Health apps سامسونگ و Here Maps ، گویا گوگل به این نتیجه رسیده که با آنها همکاری کند. گوگل اخیرا دو اپلیکیشن خود را به فروشگاه گلکسی استور سامسونگ اضافه کرده است. انتظار می‌رود در آینده شاهد ورود تعداد بیشتری از اپلیکیشن‌های گوگل به این فروشگاه باشیم.

همکاری استور ها

آغاز اضافه‌شدن اپلیکیشن‌های گوگل به گلکسی‌استور ،کره‌ای‌ها تاکنون برخی برنامه‌های اختصاصی خود را در پلی استور گوگل منتشر کرده‌اند تا برای تمام کاربران سیستم‌عامل اندروید قابل‌دسترس باشند. این کار از یک‌سو امکان به‌روزرسانی تمام اپلیکیشن‌ها از یک محل را برای کاربران فراهم می‌کند و از سوی دیگر ارائه‌ی به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها را برای سامسونگ آسان‌تر می‌کند.

حال به نظر می‌رسد گوگل نیز در اقدامی متقابل قصد دارد اپلیکیشن‌های خود را در فروشگاه سامسونگ منتشر کند. این شرکت هم‌اکنون دو اپلیکیشن مترجم گوگل و Wear OS by Google را در گلکسی استور سامسونگ قرار داده است. انتظار می‌رود در آینده شاهد حضور اپلیکیشن‌های بیشتری از طرف گوگل در این فروشگاه باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا