اپلیکشن هاامنیتترفند هاترفند های ویندوزتکنولوژیرایانه ایسایت و اپلیکیشننرم افزار

آموزش تصویری نصب و فعال‍سازی آنتی‌ویروس نود۳۲

نود ۳۲ (به انگلیسی: NOD32) یک مجموعه نرم‌افزارهای امنیتی ( آنتی ویروس ) است که توسط شرکت اسلواکیایی ESET تولید می‌شود. آموزش تصویری نصب‌وفعال‍سازی آنتی‌ویروس نود۳۲ ،به عقیده بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران حوزه امنیت رایانه و اینترنت، این برنامه یکی از کارآمدترین و سریعترین برنامه‌ها برای محافظت از رایانه در مقابل ویروس‌ها و کرم‌های اینترنتی است.

آموزش تصویری نصب و فعال‍سازی آنتی‌ویروس

آموزش تصویری نصب‌وفعال‍سازی آنتی‌ویروس نود۳۲ ،خوب در ابتدا شما با دو نسخه از محصولات نود ۳۲ روبرو می شوید اولین Eset Nod32 Antivirus و دومی Eset Smart Security هستش که هر دو را می توانید روی ویندوز خود نصب کنید ( البته به صورت همزمان خیر ) .

چون این پست به آموزش نصب می پردازد و بررسی را قرار نداده ایم به این نکته اکتفا می کنیم نسخه Eset Smart Security دارای فایروال می باشد و گزینه مناسبتری برای کسانی که با اینترنت زیاد سر و کار دارند می باشد. پس پیشنهاد ما به شما نسخه Smart Security می باشد.

آنتی ویروس نود ۳۲ را از کجا دانلود کنیم ؟ با کلیک روی لینک های زیر

۱. دانلود آنتی ویروس معروف و قدرتمند نود ۳۲ NOD32 Antivirus

2.  دانلود نسخه جدید نرم افزار امنیتی Nod32-ESET Smart Security

  • در صفحه دانلود آنتی ویروس شما با دو لینک روبرو می شوید ، نسخه ۳۲ بیتی و نسخه ۶۴ بیتی .(باید حتما متناسب با سیستم خود دانلود کنید.)

راهنمای نصب آنتی ویروس نود ۳۲

نحوه فعال‌سازی سریال آنتی‌ویروس:

لطفا جهت نصب آنتی ویروس و قبل از دریافت User Name و Password از سایت Eset، نکات زیر را رعایت فرمایید :

۱- لطفا قبل از نصب آنتی ویروس، از عدم وجود هر نوع آنتی ویروس بر روی سیستم خود مطمئن شوید، تا در سیستم شما اختلالی ایجاد نگردد.

۲- در هنگام نصب آنتی ویروس تاریخ میلادی و ساعت سیستم خود را بروز کنید.

۳- اگر از برنامه ای جهت عبور از فیلتر استفاده می کنید، حتما قبل از بازکردن سایت فعال سازی آنتی ویروس، آن را ببندید.

۴- لایسنس های اورجینال و اصلی آنتی ویروس Eset فقط از طریق سایت eset.com فعال می شوند، و  User Name و Password باید از طریق سایت eset.com فعال سازی شده و دریافت شوند. سایر لایسنس هایی که در سایت های دیگر فعال می شوند لایسنس متفرقه می باشند.

۵- در هنگام نصب آنتی ویروس لطفا تمام اطلاعات درخواست شده و شماره سریال خود را با دقت و به صورت صحیح وارد نمایید. دقت کنید فیلدهای * دار باید حتما کامل و صحیح پر شود. شماره سریال به بزرگ و یا کوچک بودن حروف حساس نیست. در صورتیکه شماره سریال شما کاراکتر خط تیره (-) دارد حتما وارد کنید.

تمام فیلدهایی که در ( تصویر شماره ۱ ) با کادر قرمز رنگ مشخص شده باید پر شود.

آموزش تصویری نصب و فعال‍سازی

در صورت مشکل ، با ما درمیان بگذارید.

پس از وارد کردن اطلاعات به طور کامل شما باید کد امنیتی مشاهده شده در قسمت Security Code را حتما وارد کنید. این کد امنیتی مطابق ( تصویر شماره ۲ ) متشکل از حروف، دارای دو بخش است.

هر بخش ۶ حرف دارد که این دو بخش با یک فاصله (space) از هم جدا شده است. هنگام نصب آنتی ویروس در صورتیکه کد امنیتی برای شما ناخوانا بود و قادر به تشخیص حروف نبودید می توانید با کلیک روی علامت فلش کنار باکس زیر، کد امنیتی را تغییر دهید. قبل از وارد کردن کد امنیتی دکمه submit فعال نخواهد بود.

وارد کردن کد امنیتی هنگام فعال سازی سریال آنتی ویروس
وارد کردن کد امنیتی هنگام فعال سازی سریال آنتی ویروس

۴- پس از انجام مراحل بالا برای فعال سازی سریال آنتی ویروس، روی دکمه submit کلیک کنید. درصورتیکه اطلاعات وارد شده صحیح و کامل باشد همان لحظه لایسنس شما فعال شده و تاریخ استفاده از لایسنس آغاز می شود. نام کاربری و کلمه عبور در این صفحه به شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن هم برای آدرس ایمیل وارد شده در زمان ثبت محصول ارسال خواهد شد.

مراحل نصب(ESET NOD32)

1- آموزش تصویری نصب و فعال‍سازی آنتی‌ویروس نود۳۲ ،بعد از دانلود فایل نصب آنتی ویروس نود ۳۲ روی آن کلیک کنید صفحه زیر مواجه می شوید که باید روی Next کلیک کنید.

نصب آنتی ویروس نود 32

۲- در مرحله بعد مانند تصویر زیر تیک گزینه اول I accpet را زده و روی next کلیک کنید.

۳- تیک قسمت مشخص شده در عکس را زده و روی Next کلیک کنید.

۴- در مرحله بعد شما با دو گزینه روبرو می شوید ، پیشنهاد ما تیک زدن اولین گزینه یا Enable Detection of Potentially unwanted applications می باشد ( این گزینه برای حذف نرم افزارهایی که حاوی ابزارهای تبلیغاتی نظیر تولبارها و … هستش باید فعال بشه .

فعال کردن این گزینه باعث افزایش قدرت آنتی ویروس میشه البته تا حدودی بسیار کم تشخیص اشتباه رو هم به دنبال داره ولی فعال کردنش بهتره ) سپس روی install کلیک کنید و صبر کنید مراحل نصب به پایان برسه.

در ادامه نصب:

۵-در این مرحله نصب آنتی ویروس پایان یافته و با کلیک بر گزینه Finish وارد مرحله تنظیمات و فعال سازی آنتی ویروس می شوید :

۶- ما در این آموزش فعال سازی حالت تریال ۳۰ روزه رو به شما اموزش می دهیم و کد انتی ویروس را در اختیار شما نمی گذاریم ، به دلیل سیاستهای شرکت ESET امکان مسدود شدن توسط انتی ویروس هستش برای همین از قرار دادن کد معذوریم . برای فعال سازی حالت تریال مانند تصویر زیر روی  Free Trial Licence کلیک کنید. سپس صبر کنید تا پنجره ثبت ایمیل فعال شود.

۷- در مرحله بعد شما در کادر ایمیل آدرس باید ایمیل خودتان را وارد کنید ، البته دو کادر هستش که باید در هر دو کادر ایمیلتان را عین هم وارد نمایید ، سپس طبق عکس زیر با کلیک در قسمت تعیین شده لیست کشور باز شده و کشور را انتخاب می کنید. سپس روی Active کلیک کنید ( ایمیل شما نباید قبلا باهاش محصولات ESET فعال شده باشد می تونید یه ایمیل موقت بسازید و بهش بدید )

۸-حال انتی ویروس نود ۳۲ شما برای ۳۰ در تریال نصب شد و عکس زیر را در مرحله آخر تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد.

نحوه لاینسیس دهی در نسخه ۹ نود ۳۲

آموزش تصویری نصب‌وفعال‍سازی آنتی‌ویروس نود۳۲ ،همانطور که می دانید نسخه ۹ دیگه با یوسر و پسورد فعال نمیشه ، بلکه با لایسنس فعال میشه که برای لایسنس دهی باید مراحل زیر رو برید. ( باید لایسنس داشته باشید ! ) ، این کار بعد از بعد از تموم شدن تریال ۳۰ روزه انجام میشه و یا اگه خودتون لاینس تهیه کرده اید. ابتدا روی Help and support کلیک کنید و سپس روی change licence .

نکته مهم : اگه لایسنس نسخه ۸ به صورت یوسر و پسورد رو دارید می تونید به لایسنس تبدیل کنید برای تبدیل به لینک https://my.eset.com/convert?culture=en-us مراجعه کنید ، اول یوزرنیم و سپس پسورد رو بزنید و روی convert کلیک کنید.

پیشنهاد دوستانه !

دوستان عزیزم ! بعد از ۳۰ روز انتی ویروس شما از حالت آزمایشی خارج خواهد شد و شما باید username و password براش تهیه کنید ! با توجه به سیاست های کاری کمپانی eset از هر گونه درج سریال برای آنتی ویروس معذوریم !

پس شما دو راهکار دارید اول آنکه برید از اینترنت براش کی به صورت رایگان تهیه کنید ( پیشنهاد نمیشه ) و یا اون رو با خرید سریال قانونی فعال کنید ! ( ۱۰۰% پیشنهاد میشه )در حالت ۳۰ روز آزمایشی انتی ویروس شما با نسخه فول هیچ فرقی نداره و دقیقا مشابه اون عمل میکنه ! خرید لایسنس قانونی نود ۳۲

هر سوال یا مشکلی داشتید با ما در میان بگذارید ، امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا