اپلیکشن هاترفند هاترفندهای اندروید

نرم افزار پیدا کردن موزیک در آندروید

نرم افزار پیدا کردن موزیک در آندروید

در یکی از کافه های شهر در حال نوشیدن چایی و یا در تاکسی هستید,موزیکی پخش می‌شود که تمام وصف حال و هوای شماست و میخواهید بازهم موزیک مجددا پخش شود اما دیگر چایی‌تان را خورده و یا به مقصد رسیده اید و از تاکسی باید پیاده شوید.

قبلا باید متن آهنگ را به خاطرمان می‌سپردیم که در گوگل و سایر موتورهای جستجوگر به دنبالش می‌گشتیم,اما گاها نتیجه ناموفق می‌بود موزیکی را که پیدا می‌کردیم موزیک مورد نظر ما نبود!

در این پست از سایت زرین‌هور به معرفی نرم افزار جهانی شازام که نرم افزاری مشهور برای پیدا کردن آهنگ ها و تشخیص ترانه برای گوشی و تبلت ها اندرویدی می باشد(به دلیل محبوبیت بالا نسخه IOS نیز عرضه شده است),می‌پردازیم و همچنین لینک دانلود در گوگل پلی را برای شما عزیزان قرار می‌دهیم.

نرم افزار پیدا کردن موزیک در آندروید

Shazam Encore یکی از نرم‌افزاهای پرطرفدار برای پیدا کردن آهنگ موردنظر است که بیش از صدمیلیون نفر در هر ماه کاربر فعال دار که از آن استفاده می‌کنند.

با این کمک شازام می‌توانید علاوه بر پیدا کردن موزیک موردنظر,حتی نام آلبوم را نیز مشاهده کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Shazam Encore:

دارا بودن دیتابیسی فوق العاده قوی

محیطی آسان و کاربر پسند

امکان وصل شدن به Rdio برای ایجاد یک لیست پحش از موزیک ها

پشتیبانی از موزیک های فارسی

امکان مشاهده ی موزیک ویدئوها از طریق شبکه ییوتیوب

به اشتراک گذاری آسان موزیک های پیدا شده ی کاربر

نرم افزار پیدا کردن موزیک در آندروید

کار با نرم افزار شازام بسیار آسان است به طوری که بعد از وارد شدن به محیط برنامه,میکروفون موجود در نرم افزار را بزنید و قسمتی از موزیک مورد نظر (فرقی نمی‌کند آهنگ خالی یا همراه با تکست) را پخش کنید,سپس کمی باید صبر کنید و برنامه بعد از کمی کاوش موزیک مورد نظر شما را پیدا می‌کند.

نحوه کار با برنامه

ابتدا طبق تصویر زیر وارد محیط برنامه شوید و لوگوی وسط آن را لمس کنید(دسترسی به میکروفون را مجاز کنید)

نرم افزار پیدا کردن موزیک در آندروید

نرم افزار پیدا کردن موزیک در آندروید

پس از اینکه اجازه دسترسی به میکروفون را دادید با صفحه زیر برخورد می‌کنید در این قسمت باید قسمتی از موزیک که در حال پخش است را برنامه اسکن کند و نام خواننده و آلبوم و همچنین موزیک اصلی را برای شما پیدا کند.

نرم افزار پیدا کردن موزیک در آندروید

نرم افزار پیدا کردن موزیک در آندروید

این نرم افزار در گوگل پلی به قیمت نزدیک به ۶ دلار قیمت دارد که شما بعد از پرداخت می‌توانید دانلود کنید البته ما لینک دانلود رو برای شما در گوگل قرار خواهیم داد.

لینک دانلود در گوگل پلی

ولی توصیه ما این است با سرچی ساده در وبسایت های داخلی معروف می‌توانید لینک دانلود را پیدا کنید و بدون هیچ هزینه نصب کنید.

پایان

شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده هستم مهندس کامپیوتر در گرایش نرم افزار علاقه مند به برنامه نویسی و طراحی سایت . شماره تلفن : 09195227837 ایمیل : shahin.ahmadzadeh795@gmail.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا