اپلیکشن ها

چند ترفند ساده انستاگرام (۲)

چند ترفند ساده انستاگرام (۲)

در پست قبل چند ترفند ساده را برایتان به طور خلاصه نوشتیم.

میتوانید با کلیک کردن بر روی لینک زیر به پست قبل سر بزنید

چند ترفند ساده انستاگرام

امروز میخواهیم چند ترفند ساده دیگر و کاربردی را به شما آموزش دهیم.

چند ترفند ساده انستاگرام (۲)

حذف فالوور ( دنبال کننده ) اینستاگرام
ترفند انستاگرام

۱) پست هایتان را بعد از انتشار ویرایش کنید

اغلب افراد از حذف کردن تصاویری که قبلا منتشر کرده‌اند آگاه هستند ولی افراد کمی هستند که در مورد قابلیت ویرایش تصاویر بعد از انتشار مطلع باشند. اینستاگرام به شما اجازه میدهد تا عنوان اصلی تصویر را ویرایش کنید، موقعیت جدیدی برای آن عکس ثبت کنید و یا تگهای جدیدی برای تصویر ثبت نمایید. برای این کار از همان بخشی که تصویر را حذف میکنید، گزینه ویرایش نیز در دسترس شماست.

۲) غیرفعال کردن نظر دادن (Comment)

با هر آپدیت اینستاگرام ویژگی‌های جدید به آن اضافه می‌گردد. چند ماه پیش، اینستاگرام این قابلیت را در دسترس کاربران قرار داد. با آن شما می‌توانید نظرات را در پست‌های خود غیرفعال کنید. گاهی اوقات به دلایلی نمی‌خواهیم کسی در پست‌های ما نظر دهد، بنابراین این ویژگی می‌تواند به شما کمک کند. برای غیرفعال کردن نظر دادن، کافی است پست را باز کنید و روی سه نقطه تنظیمات در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و گزینه « Turn Off Commenting» را انتخاب کنید.

۳)ذخیره اینترنت سیم کارت (Mobile Data) هنگام استفاده از اینستاگرام

این ترفند اینستاگرام احتمالا بدرد خیلی‌های خواهد خورد! اگر مقدار حجم اینترنت سیم کارت تلفن همراهتان سریع مصرف می‌شود، اینستاگرام یکی از دلایل آن می‌تواند باشد. هنگامی که در حال مشاهده تصاویر و فیلم‌ها در اینستاگرام هستید مسلما مصرف اینترنت شما بالا می‌رود. ولی نگران نباشید، یک راه وجود دارد. شما می‌توانید اینترنت تلفن همراه خود را در هنگام استفاده از اینستاگرام ذخیره کنید، اما ممکن است که تصاویر و ویدیوها بیشتر طول بکشد تا  بارگیری شوند. برای اینکار، به  Options بروید و روی Cellular Data Use ضربه بزنید و Use Less Data  را انتخاب کنید تا در مصرف اینترنت صرفه جویی کنید.

۴) استوری‌های اینستاگرام

همه اهمیت استوری‌های اینستاگرام را می‌دانند. در حالی که این ویژگی منحصر به فرد نیست،

زیرا کاربران Snapchat از مدتها قبل از آن استفاده کرده اند، و آن اخیرا به اینستاگرام اضافه شده است.

همانطور که در الگوریتم اینستاگرم، پست‌ها در صفحه شما مطابق با علایق شما ظاهر می‌شوند، صرف نظر از زمان ارسال آنها. اما استوری اینستاگرام به نظر می‌رسد همانطور که نوشته شده است و جنبه‌‌ی مهمتر آن این است که آنها در نوار بالا به نظر می‌رسد، درست در مقابل ذهن شما. مطمئناً، آنها توجه بیشتری را جلب می‌کنند. به محض این که کسی یک استوری جدید ارسال می‌کند، تصویر پروفایل او بصورت یک حلقه رنگی نشان داده می‌شود که توجه کاربر را جلب می‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید هر کس را در استوریهای خود تگ کنید، از هشتگ‌ها استفاده کنید و همچنین لینک‌های خود را به استوریهای خود اضافه کنید. از این رو ثابت شده است، استوری اینستاگرام واقعا برای جلب توجه دیگر کاربران و هدایت آنها به پست‌های شما کارآمد است.

و این را بدانید که در یک روز می‌توانید استوریهای نامحدود ارسال کنید.

۵) اکانت اینستاگرام خود را ایمن کنید

با فعال سازی اعتبارسنجی دومرحله‌ای حتی در صورت لو رفتن اطلاعات لاگین باز هم حساب شما ایمنی لازم را دارد. اعمال و یادگیری این ترفند اینستاگرام بسیار مهم است، برای اینکار مجددا به پروفایل خود مراجعه کنید، سه نقطه را بزنید، بخش Two-Factor Authentication را باز کنید و همانند تصویر، گزینه Require Security Code را فعال کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا