امنیتترفندهای اندرویدتلگرامشبکه های اجتماعی

چگونه بفهمیم تلگراممون هک شده ؟

چگونه بفهمیم تلگراممون هک شده ؟ ، در دنیای امروز پیام رسانها به پر مخاطب ترین برنامه ها تبدیل شده اند که این عمل با وجود ارتباط سریع و آسان از طریق این اپلیکیشن ها به دور از انتظار نیست.

یکی از این نرم افزار ها که در ایران می توان گفت که پر مخاطب ترین اپلیکیشن است و در بین مردم بسیار پر کاربرد است اپلیکیشن تلگرام (Telegram) است.

با وجود این همه کاربر ما چگونه باید از اکانت خود در مقابل ورود افراد به اکانت خود محافظت کنیم؟ چگونه بفهمیم کسی به غیر از خودمان به اکانت ما وارد شده است یا نه؟

این سوال برای خیلی ها پیش می آید اما چگونه میتوانیم بفهمیم که آیا تلگرام ما هک شده یا نه؟ برای پاسخ به این سوال با من همراه باشید.

با هر نسخه تلگرامی که دارید ابتدا باید وارد قسمت Settings شوید و سپس مراحل زیر را ادامه دهید.

در این مرحله باید وارد قسمت نشست های فعال بشوید(Active Sessions)

یا اینکه شما می توانید از قسمت (Privacy and Security) وارد شوید و به همین ترتیب که در ادامه به شما نشان داده میشود عمل کنید.

پس از اینکه وارد این قسمت شدید جدا از نسخه موبایل خودتون که در اول صفحه نشان داده شده است اگر با سیستم های دیگری به حساب کاربری شما وارد شده باشند در قسمت پایین برای شما نشان داده شده است.

حال سوال این است که چگونه این دستگاه های اضافه که ما آنها را نمیشناسیم از اکانت تلگرامی خود حذف کنیم؟ چگونه بفهمیم تلگراممون هک شده ؟

حال برای اینکه این دستگاه های اضافه را حذف کنیم باید بر روی گزینه فعالی که در بالا با رنگ قرمز نشان داده شده است کلیک کنیم.گزینه مورد نظر ما (Terminate all other sessions) است.

حال اگر این گزینه را انتخاب کردید دیگر نگران ورود افراد ناشناس به اکانت تلگرامی خود نباشید چون با این کار تلگرام تنها بر روی دستگاه خودتان فعال است.

امیدوارم که این آموزش برای شما مفید واقع شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا