اپلیکشن هااخباراینستاگرامترفند های ویندوزتکنولوژیسایت و اپلیکیشنشبکهشبکه های اجتماعیگوگل پلینرم افزار

آموزش استفاده اینستاگرام ویندوز ۱۰

اگر قصد دارید بر روی کامپیوتر و لپ‌تاپ خود از اینستاگرام استفاده کنید بهترین راه نصب اپلیکیشن ویندوز ۱۰ آن است. در این مطلب نحوه نصب، ارسال تصاویر و استفاده از اینستاگرام را آموزش خواهیم داد.

توجه: اپلیکیشن اینستاگرام فقط با ویندوز ۱۰ سازگار است و امکان نصب آن روی ویندوز ۷، ۸، ۸.۱ یا سایر نسخه‌ها وجود ندارد.

نکته: برای دانلود اینستاگرم روی ویندوز ۱۰ به یک اکانت مایکروسافت (Outlook، Live یا Hotmail) احتیاج دارید. پس اگر چنین اکانتی ندارید ابتدا باید یک اکانت ایجاد کنید.

اپلیکیشن رسمی اینستاگرام مدتی است در فروشگاه ویندوز استور قرار گرفته است. متأسفانه به علت تحریم‌ها استور مایکروسافت برای کاربران ایرانی باز نیست و با پیغام خطای زیر روبرو خواهید شد:

برای دسترسی به ویندوز استور باید منطقه سکونت خود را از تنظیمات ویندوز به ایالات متحده آمریکا تغییر دهید. برای این‌کار کلید استارت را فشار داده و عبارت Region را تایپ کنید. سپس از زبانه Location بخش Home location را روی United States تنظیم کنید.

حالا می‌توانید با جستجوی Store در استارت وارد فروشگاه ویندوز شده و در بخش جستجوی آن Instagram را سرچ کنید. راه ساده‌تر استفاده از آن این است که بر روی این لینک کلیک کنید :

https://www.microsoft.com/en-us/p/instagram/9nblggh5l9xt?activetab=pivot:overviewtab

پس از دریافت اینستاگرام کافیست آن را باز کنید و اگر از کاربران اینستاگرام هستنید بر روی Sign in کلیک کنید و اگر اکانت ندارید Sign up کنید. رابط کاربری اینستاگرام در ویندوز ۱۰ کاملاً مشابه نسخه گوشی‌های هوشمند اندرویدی یا آیفون است. به این ترتیب می‌توانید به راحتی تصاویر را ببینید، نظرها را بخوانید، کامنت بگذارید، لایک کنید و …

آموزش گذاشتن عکس در انستاگرام ویندوز۱۰

در اپلیکیشن اینستاگرام ویندوز ۱۰ خبری از دکمه دوربین برای قراردادن تصویر نیست (مگر از تبلت‌های دارای دوربین استفاده کنید). برای رفع مشکل کافیست تصویر مورد نظرتان را با اپلیکیشن photos ویندوز ۱۰ باز کنید. برای این‌کار روی فایل عکس راست کلیک کرده و از منوی open with گزینه photos را انتخاب کنید.

حالا با فشار دادن دکمه به اشتراک گذاری یا share در بالای صفحه و instagram وارد اینستاگرام خواهید شد و تمامی ابزار ویرایش عکس نیز به صورت عادی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

توجه: در حال حاضر امکان قرار دادن پست و استوری‌ها در این اپلیکیشن وجود ندارد و تنها می‌توانید تصاویر را از طریق دایرکت ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا