بازیترفند هاترفند های ویندوزترفندهای اندروید

اجرای بازیهای اندروید روی کامپیوتر

صدها بازی سرگرم کننده برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی وجود دارد که فقط برروی سیستم عامل اندروید قابلیت اجرا دارند و نمی توان آنها را بر روی سیستم عامل دیگری تجربه کرد. خوشبختانه ، به لطف وجود شبیه سازها این مشکل تا حدودی برطرف شده و می توانید با خیال راحت تقریبا تمامی آنها را برروی رایانه های خانگی و لپ تاپ ها بدون مشکل خاصی اجرا کنید.

شبیه سازهای اندروید ، برنامه های قابل نصبی هستند که برروی سیستم عامل ویندوز یا لینوکس و… شما نصب می شوند و تمامی امکانات اندروید را در اختیار شما قرار می دهند . ما دراین مطلب به معرفی چهارتا از بهترین شبیه سازها خواهیم پرداخت :

BlueStacks

محیط نرم افزار BlueStacks

یکی از بهترین و معروف ترین شبیه سازهای اندروید است که تقریبا می توان تمام بازیهای اندروید را روی آن تجربه کرد که علاوه بر ویندوز با سیستم عامل مک هم سازگاری دارد.

 BlueStacks کاملا رایگان بوده و هیچ‌گونه مزاحمتی را هنگام کار برایتان ایجاد نخواهد کرد. گاهی اوقات شاهد تبلیغاتی در گوشه و کنار آن هستیم که با قطع اینترنت دستگاه میتوان تا حد زیادی نیز از شر این تبلیغات خلاص شد. البته شما می‌توانید با پرداخت مبلغی مشخص به ‌طور کلی تبلیغات را کنار بگذارید. کند بودن آن در بعضی مواقع یکی از مشکلاتی است که با آن مواجه می شوید که البته با انتشار نسخه ۴ آن تا حدودی این مشکل برطرف شده و با سرعت مناسب تری می توانید به اجرای بازی های اندروید بپردازید.

Nox

محیط نرم افزار Nox

Nox شبیه ساز دیگری برای گیمرها است که قابلیت هایی شبیه به BlueStacks دارد.

امکان تنظیم کیفیت صفحه نمایش ، قابلیت تنظیم مقدار RAM و CPU ، امکان فعالسازی Root و پشتیبانی از کنترلر و ده ها قابلیت دیگر از جمله قابلیتهای این شبیه ساز به شمار می آید. Nox  کلکسیون خوبی از بازی‌ها را ارائه می‌کند و تقریبا تمام بازی‌های بزرگ و مهم پلی استور را می‌توانید با آن به صورت کاملا رایگان روی کامپیوتر خود اجرا کنید.

GameLoop

محیط نرم افزار GameLoop

شبیه ساز رسمی شرکت معروف Tencent که قبلا با نام Tencent Gaming Buddy شناخته می شد که Tencent آن را برای بهره بردن گیمرهای سیستم های خانگی از بازیهای موبایلی این شرکت نظیر Pubg Mobile یا COD Mobile ارائه و روانه بازار کرد ، که البته کاملا رایگان می باشد.

برای کسانی که علاقه‌مند به اجرای بازی‌های موبایل روی پی سی هستند ، گیم‌لوپ گزینه بسیار خوبی به نظر می‌رسد و عناوین جدید در حوزه بازی‌های موبایل را هم تا حد خوبی پوشش می‌دهد. اگر این نکته را در کنار اجرای بهینه بازی‌های Tencent مثل پابجی و کال آو دیوتی موبایل قرار دهید به این نتیجه خواهید رسید که GameLoop یکی از بهترین شبیه سازهای اندروید برای گیمرهای موبایل است.

MEmu

نرم افزار MEmu

MEmu یکی از شبیه سازهای نوظهور اندرویدی است که به نظر می رسد توجه خاصی به گیمرها دارد و امکانت متنوعی را در اختیار آنان قرار میدهد.

یکی از بهترین ویژگی های آن پشتیبانی همزمان از تراشه های AMD و Intel بوده و همچنین قابلیت پشتیبانی از نسخه های Jelly Bean ، Kit Kat و Lollipop اندروید را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا