اینستاگرامشبکه های اجتماعی

افزودن ریلز اینستاگرام بدون آپدیت

افزودن ریلز اینستاگرام بدون آپدیت ،حدود چند ماهی هست که ریلز در اینستاگرام کاربران ابرانی به چشم میخورد .این قابلیت که از سال ۲۰۲۰ به صورت آزمایشی برای برخی کاربران فعال شده بود به مرور فراگیر شده و همین فراگیر شدن موجب شده تا بسیاری از کاربران علاقه مند به فعال کردن آن در پیج خود بشوند.اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید و گوشی شما انروید است تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

ریلز چیست ؟

ریلز در اصطلاح به ویدیوهایی گفته میشود که میتواند بین ۱۵ تا ۶۰ ثانیه طول داشته باشد و با افکت های خاص و حرفه ای به ویدئویی دیدنی تبدیل شده باشد.اولین بار این اپلیکیشن تیک توک بود که به کاربران این قابلیت را عرضه کرد که بتوانندبا استفاده از دوربین این اپلیکیشن ویدئوهای جذابی با اندکب خلاقیت بسازند،اما نکته اینجاست که در کش و قوس های سیاسی و به دلایل امنیتی در دوران زمامداری ترامپ این اپلیکیشن با محدودیت روبه رو شد و با این محدودیت ها سریعا اینستاگرام با افزودن قابلیت ریلز که همان خدمات تیک تاک را ارائه میدهد توانست بخش مهمی از کاربران را به سمت خود جذب و جایگزین نماید.

نحوه ی فعال سازی اندروید با مرورگر kiwi در گوشی

در حال حاضر امکان ریلز برای برخی گوشی های اندرویدی فراهم نیست اما از طریق افزودن مرورگر مخصوص میتوان این قابلیت را به گوشی های اندوریدی نیز اضافه کرد. مشهورترین این مرورگرها ،مرورگر Kiwi می باشد که از طریق لینک زیر میتوانید آن را دانلود کنید.

دانلود مرورگر kiwi از گوگل پلی

بپس از دانلود و نصب مرورگر ، روی سه نقطه، و پس از آن گزینه ی «Extension» در بالای صفحه کلیک و گزینه ی«(frome store) +»  را انتخاب نمایید.درت مانند تصویر زیر

و سپس در مرحله ی بعدی باید افزونهٔ «INSSIST» را سرچ و نصب نمایید.این افزونه را در قسمتی که در تصویر زیر مشخص شده است، تایپ کنید. پس از آن، با کلیک روی گزینهٔ «Add to »، این افزونه را به مرورگر اضافه کنید.

حال باید باز هم روی سه نقطه کلیک کنید. باید افزونه را انتهای لیست پیداکنید ، آن را انتخاب کرده و برای آخرین بار روی سه نقطه کلیک کنید. پس از آن، با فعال‌کردن گزینهٔ «Desktop site»، می‌توانید ضبط و انتشار ریلز را شروع کنید.

اما اگر میخواهید در کامپیوترتان این کار را انجام دهید روش زیر را امتحان کنید.

ایجاد ریلز با استفاده از کامپیوتر و مرورگر کروم

افزودن ریلز اینستاگرام بدون آپدیت ،شما به مرورگر کروم و یک کامپیوتر (سیستم عامل آن مهم نیست.) نیاز دارید. برای دانلود مرورگر کروم، میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود مرورگر کروم

پس از نصب مرورگر کروم بیشتر راه را رفته ایم.حال فقط کافی است تا با دانلود روی لینک زیر و افزودن افزونه ی INSSIST سپس با کلیک روی دکمهٔ «Add to Chrome»، این افزونه را به کروم اضافه کنید.

لینک دانلود و افزودن ،افزونه ی INSSISTبه گوگل کروم

حال در سمت راست بالای صفحه روی گزینهٔ پازل کلیک و سپس افزونهٔ «INSSIST» را انتخاب نمایید.

در مرحله ی بعد، گزینه ی «Ok, LET’S GO» را کلیک کرده و وارد اکانت اینستاگرام خود شوید

و در نهایت پس از اینکه به اکانت خود وارد شدید، روی دکمهٔ «+» کلیک و سپس گزینهٔ «Reels» را انتخاب کنید تا بتوانید یک ویدیو انتخاب و بارگذاری کنید.

امیدواریم مطلب فوق برای شما مفید بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا