ترفند هاترفندهای اندروید

برنامه هایی که طول عمر باتری گوشی را کم میکند(همراه با راه حل)(۲)

برنامه هایی که طول عمر باتری گوشی را کم میکند(همراه با راه حل)(۲)

در قسمت قبل در مورد چند برنامه کامل برایتان توضیح دادیم

برای مطالعه مطلب قبل روی لینک زیر کلیک کنید.

برنامه هایی که طول عمر باتری گوشی را کم میکند

امروز مابقی برنامه های دیگر که قاتل باتری گوشی شما هستند را همراه با رراه حل معرفی میکنیم .

با ما همراه باشید.

BBC News یا هر اپلیکیشن خبری دیگر

اپلیکیشن‌های خبری باید همیشه به‌روز باشند، اما هزینه‌ای که بابت استفاده از آنها باید پرداخت کنید، خالی شدن باتری گوشی موبایل است. اپ‌هایی نظیر BBC News, NYTimes, NDTV, CNN و مشابه این‌ها به طور مداوم در پس زمینه گوشی اجرا می‌شوند.

خوشبختانه محدود کردن این قبیل اپلیکیشن‌ها راهی ساده دارد.

  • برای رفع مشکل چه کار کنیم؟

اپلیکیشن‌ها را از بین ببرید. هر نوع اپ خبری که در گوشی دارید را حذف کنید. این اپلیکیشن‌ها همان چیزی را ارائه می‌دهند که در سایت خبری آن‌ها هم وجود دارد، نه چیزی بیشتر. بنابراین می‌توانید مرورگر کروم را بر روی گوشی خود نصب کرده و با استفاده از آن سایت‌های خبری مختص به هر اپ را دنبال کنید. این یک راه حل آسان است و فضا، داده و همینطور باتری کمتری مصرف می‌کند.

  • چه برنامه‌ای را می‌توانیم جایگزین اپ‌های خبری کنیم؟

برای به روز بودن و آگهی از آخرین خبرها، ممکن است بخواهید از شر اپ‌های خبری خلاص شوید و از توییتر به عنوان منبع خبری استفاده کنید. لازم به ذکر است که تمام صفحه‌های خبری مهم در توییتر فعال هستند

اپلیکیشن خرید آمازون

اگر اپلیکیشن خرید آمازون را بر روی گوشی خود نصب دارید، بهتر است همین حالا از شر آن خلاص شوید. در آمازون فروش و پیشنهادات زیادی در روز رقم می‌خورد، اما طبق گفته Android Pit، اپلیکیشن این برنامه به خوبی برای اندروید بهینه سازی نشده است. نتیجه این است هنگامی که این اپ برای نمایش محصولات جدید به طور مداوم در پس زمینه اجرا می‌شود، سبب خالی شدن باتری گوشی می‌شود.

  • برای رفع مشکل چه کار کنیم؟

اپلیکیشن خرید آمازون هیچ تفاوتی با وب سایت تحت وب خود ندارد

. اپ را حذف کنید و در مقابل از یک مرورگر برای انجام خریدهای خود کمک بگیرید. همچنین می‌توانید سایت‌های clutter-free آمازون را جستجو کنید.

  • چه برنامه‌ای را می‌توانیم جایگزین آمازون کنیم؟

در حقیقت هیچ فروشگاه اینترنتی با آمازون قابل مقایسه نیست، بنابراین به دنبال جایگزینی برای آن نباشید.

یوتیوب، نتفلیکس و دیگر اپلیکیشن‌های پخش آنلاین
نتفلیکس

یوتیوب، نتفلیکس و دیگر اپلیکیشن‌های پخش آنلاین

اگر ترجیح می‌دهید تمام فیلم‌ها و موسیقی خود را به صورت آنلاین از یوتیوب، نتفلیکس و … پخش کنید، طبیعی است که این اپ‌ها باتری زیادی مصرف کنند. علاوه بر این، آنها از وای فای یا دیتا استفاده می‌کنند و  به دلیل پخش ویدئو، صفحه نمایش همیشه روشن است.

  • برای رفع مشکل چه کار کنیم؟

از آنجایی که تماشای ویدئو با مصرف باتری همراه است، کار زیادی نمی‌توان انجام داد. بهترین کار برای مدیریت مصرف باتری استفاده از چند ترفند کوچک است. به عنوان مثال، به صورت دستی روشنایی صفحه نمایش را در پایین ترین حالت تنظیم کنید تا به راحتی بتوانید ویدیوها را پخش کنید یا از هدفون‌های باسیم به جای هدفون‌های بلوتوث استفاده کنید.

  • چه برنامه‌ای را می‌توانیم جایگزین اپ‌های پخش آنلاین کنیم؟

جایگزین‌های واقعی برای اپلیکیشن‌های پخش آنلاین به غیر از اپ جدید YouTube Go برای اندروید وجود ندارد. این اپلیکیشن جدید در مصرف باتری صرفه جویی می‌کند و همچنین استفاده از دیتای گوشی را کاهش می‌دهد.

اسنپ چت (Snapchat)
اسنپ چت (Snapchat)

اسنپ چت (Snapchat)

خبر بد برای کاربران اسنپ چت. براساس آمارهای منتشر شده، اسنپ چت جزو پرمصرف‌ترین اپلیکیشن‌های رسانه اجتماعی است. خوب است بدانید که اسنپ چت در رده چهارم لیست منتشر شده برای اپلیکیشن‌های قاتل باتری گوشی از سوی Avast و در رده دوم لیست AVG قرار دارد. بسیاری از کاربران در انجمن توسعه دهندگان XDA اظهار داشتند که پس از حذف اسنپ چت از روی گوشی خود افزایش طول عمر باتری را تجربه کردند.

اپلیکیشن‌های پیش فرض سامسونگ
اپلیکیشن‌های پیش فرض سامسونگ

اپلیکیشن‌های پیش فرض سامسونگ

  • برای رفع مشکل چه کار کنیم؟

خوب است بدانید تا زمانی‌که گوشی اندرویدی شما روت نباشد، نمی‌توانید این اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده را حذف کنید. بهترین چیز بعدی این است که آنها را غیرفعال کنید. به مسیر Settings > Applications > Applications Manager > All بروید و روی برنامه Samsung Link ضربه بزنید. تیک Show Notifications را که به طور پیش فرض علامت‌گذاری شده، بردارید. سپس، Clear Data را انتخاب کنید و در نهایت گزینه Disable را بزنید. این کار را برای تمام اپلیکیشن‌های سامسونگ که استفاده نمی‌کنید انجام دهید.

  • چه برنامه‌ای را می‌توانیم جایگزین اپ‌های پیش‌فرض سامسونگ کنیم؟

برخی از اپ‌های از پیش نصب شده سامسونگ اضافی هستند، بنابراین جایگزین‌های بهتری از پلی استور نصب کنید. برای مثال، به جای اپلیکیشن S-Voice می‌توانید از Google Assistant استفاده کنید.

ما این برنامه ها (اپلیکیشن ها) را همراه با راه حل کامل توضیح دادیم اگر شما نیز راه حل بهتری میدانید برایمان ارسال کنید تا به اشتراک بگذاریم.

امیدوارم این پست کاربردی بوده باشه.

نظرات و پیشنهادات خود را برایمان ارسال کنید موفق باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا