Javascript

بهترین منابع آموزش جاوا اسکریپت

در این مقاله از زرین هور بهترین منابعی که با استفاده از آنها به راحتی میتوانید یادگیری جاوا اسکریپت را شروع کنید را به شما ارائه میدیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

سایت W3Schools

جاوا اسکریپت

بهترین منبع آنلاین برای یادگیری زبان جاوا اسکریپت را میتوان سایت W3Schools دانست. این وب سایت بیشتر برای افراد مبتدی طراحی شده است تا بتوانند. در مدت کوتاهی آشنایی های اولیه با این زبان را بدست آورند.

سایت Codecademy

این سایت در واقع یک پلتفرم آنلاین برای یادگیری برنامه نویسی است که منابع زیادی را برای کاربرن قرار داده است. این سایت به شما کمک می کند که زبان جاوا اسکریپت را به خوبی یاد بگیرید. و بتوانید به درستی از آن استفاده کنید.

سایت Learn JS

اگر میخواهید عمق برنامه نویسی با این زبان را بیاموزید و سپس آن را یاد بگیرید. این سایت بهترین مکان برای شما است. این موضوع که شما یک برنامه نویس حرفه ای هستید یا خیر اصلا مهم نیست. این وب سایت به شما مطالب بسیار آموزنده ای را می آموزد.

سایت javaScript.info

سایتی است که یک آموزش آنلاین و رایگان را برای یادگیری برنامه نویسی به زبان جاوا اسکریپت به شما ارائه میدهد. محتوای این سایت به قدری خوب است که در سراسر دنیا دارای طرفداران زیادی میباشد.

سایت Tutorials Point

این سایت یکی دیگر از منابع آموزشی زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت می باشد که یک آموزش آنلاین و رایگان را در اختیار شما قرار داده است.

HTML dog

این سایت تمامی مفاهیم مربوط به جاوا اسکریپت را پشتیبانی میکند. مطالب این وب سایت به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار میگیرند. و شما میتوانید با مراجعه به این وب سایت کار خود را به عنوان یک برنامه نویس جاوا اسکریپ شروع کنید.

سایت JavaScript.com

یکی از جدید ترین وب سایت هایی که برای آموزش این زبان برنامه نویسی به وجود آمده است. که طرفداران بسیار زیادی دارد. این سایت یک سایت آنلاین رایگان است که آموزش های آن توسط تیم pluralsight طراحی شده اند. و مخصوص افراد مبتدی در زمینه برنامه نویسی می باشد.


بیشتر بخوانید:

اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار چه مزایایی دارد؟


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا